Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki tehdään aina vaan hankalammaksi? Maksaminen Klarnan kautta.

Vierailija
26.04.2024 |

En siis halua maksaa Klarnan laskulla, vaan ostaisin parin kympin tuotteen verkkokaupasta tavallisella verkkopankkimaksulla. Mutta verkkopankkimaksu ohjautuu Klarnan omaan osoitteeseen, jonka "sisällä" verkkopankkiin kirjautuminen tapahtuu.

En todellakaan anna verkkopankkitunnuksiani Klarnalle, joten jää tämä ostos tekemättä. Enkä ymmärrä, miksi helvetissä Klarna vaati henkilötunnustani, vaikka en ollut maksamassa laskulla.

Miksi tuntuu siltä, että kaikesta tehdään aina vain vaikeammin toimivaa? Siis kun nyt katsoo, miten Toriakin "paranneltiin".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nykyään pitää jokaisen euron liikkeet tietää ja yksilöidä keneltä maksu tulee. 

Vierailija
2/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tilata (turhaa) tavaraa netistä? Lyö seteleitä kaupan tiskille, ne toimii aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mä kyllästyin jo siihen kun nettipankki alko lähettelee jotain varmistusviestejä puhelimeen, avainlukuja yms

Vierailija
4/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä olet ollut ostamassa. Itse olen päässyt maksamaan kaiken tilaamani halutulla tavalla. 

Vierailija
5/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tilata (turhaa) tavaraa netistä? Lyö seteleitä kaupan tiskille, ne toimii aina.

Koska tätä kyseistä tuotetta ei ole myynnissä asuinkaupungissani. Eikä se ollut mitään "turhaa tavaraa" vaan voidetta joka auttaa allergiseen ihottumaani.

Vierailija
6/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnasta tuli sähköposti, jossa kaikki maksamiseen tarvittavat tiedot. Naputin ne verkkopankkiin ja maksoin laskun. Appiä ei ole siis mikään pakko käyttää. 

Vierailija
7/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Klarna noin toimi. Voi maksaa verkkomaksulla ja klarna ottaa oikeuden maksuun. Ei ole pakko ottaa laskulle.

Vierailija
8/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarnasta tuli sähköposti, jossa kaikki maksamiseen tarvittavat tiedot. Naputin ne verkkopankkiin ja maksoin laskun. Appiä ei ole siis mikään pakko käyttää. 

No tässä verkkokaupassa ei ollut tuollaista vaihtoehtoa tarjolla.

Vierailija
9/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnasta ei mitään valittamista. Tosi reilut maksuehdotkin. Pitkä ilmainen maksuaika ja jos taloudessa tiukka heti, nii pikkukolikoilla saa uuden eräpäivän. 

Käytän aina Klarnaa

Vierailija
10/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Klarna noin toimi. Voi maksaa verkkomaksulla ja klarna ottaa oikeuden maksuun. Ei ole pakko ottaa laskulle.

Ei olekaan pakko ottaa laskulle, mutta kun Klarna on maksun välittäjänä, se verkkopankkimaksu täytyy tehdä Klarnan oman appin sisällä. (Jos sitä nyt "appiksi" voi sanoa, olen läppärillä ja selaimessa aukesi Klarnan pieni ikkuna kun yritin maksaa.)

Vierailija
11/11 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tuosta hyötyä, kun en saanut koskaan tilaamaani ja maksamaani tuotetta. Myyjäyritys sysäsi postissa kadonneen lähetyksen minun vastuulleni. Soitin Klarnaan ja he eivät välittäneet maksuani myyjälle, vaan välitettyäni myyjän kanssa käymäni sähköpostikeslustelun heille raha palautettiin tililleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan