Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa

Kommentit (11027)

Vierailija
10321/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemman, julkitulleen käytöksensä perusteella on Vornasella ollut jo pidemmän aikaa kohonnutta taipumusta aiheuttaa juovuksissa ollessaan erinäisiä järjestyshäiriöitä, mistä sitten on koitunut ongelmia johtuen alentuneesta impulssikontrollista alkoholin vaikutuksen alaisena ollessaan.

Ja eiku tykkiä käteen. Ota sie Timppa toi Tussari, niin ei pelota  siellä Hesoissa. 3 kertaa oikeudessa, seks.ahdistelu, baaritappeluja, jne. 

The explosive side of Timo Vornanen.

Vierailija
10322/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi Timpsukalle seuraava karaokebiisi.

Pää on mulla tehty varmaan umpiluusta

Kaikki nestemäinen valuu alas suusta

Pärstältäni olen niin kuin punatulkku

Ja kavereiden mielestä jo aivan täysi mulkku

Mä aina remuan ja lemuan ja rahaa vippailen

Ja kavereiden paukut vielä salaa kippailen

Mä olen häirikkö, mä olen häirikkö

Mä aina öykkäilen ja möykkäilen ja naiset säikytän

Ja grogilasin vielä jonkun syliin läikytän

Mä olen häirikkö, mä olen häirikkö

Häiris änkee tunkee mahtailee, kuin sika käyttäytyy

Häiris siellä missä juhlitaan, myös aina näyttäytyy

Häiris käytöksellään kerää kaiken huomion

Ja siitä kovan ryyppymaineen saanut Suomi on

Niin kuin kissanpaska maistui aamuin suussa

Silloin alkaa aate itää umpiluussa

Voishan sitä elää varmaan fiksumminkin

Ja kavereiden kanssa ottaa tyylikkäästi drinkin

Vaikka mulle selvis löytyy monta muuta

Joilla koko nuppi myös on umpiluuta

Mutta jos vain antaa vinkin portsarille

Se kyllä antaa sellaiselle potkun persuksille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10323/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vuoden 2006 ammuskelu tapahtui Joensuun Mutalassa.

Vierailija
10324/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiammattikorkeakouluun opettajaksi viimeistään vuonna 2027. Saattaisi olla suosittukin luennoitsija.

Vierailija
10325/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituinen palsta, kun miestä haukkuu lor..toksi ja huo..pukik..si. niin aloitus menee poistoon jostain syystä? Tai jos kysyy, että oliko Vornasella myös jauhot kyseessä? Näköjään vauva.fi palsta on vain miehille tarkoitettu? Jos antaa samalla mitalla takaisin? 

Vierailija
10326/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

All my life I've been waiting for a stud like Timo Vornanen.

Vierailija
10327/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli Super-Sanu, Time , Vogue ja IhkuLi - nyt on Alibi, Seiska , Ek, Lil`Boy Timothy Vornos, satakakstoist-Juuso, korruptioLapanen ja rasi#stinen Rapu"20 meppiä"-Riikka. Ihku jäi. 

Oikeasti kannattaa äänestää.

Vierailija
10328/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vornanen ja toinen poliisimies hakivat korvauksia muun muassa henkisestä kärsimyksestä. Kumpikin koki pelänneensä oltuaan ampumistilanteessa aseenkantaman etäisyydellä. Käräjäoikeus arvioi Vornasen osalta kärsimyskorvaukseksi 2 000 euroa ja toisen poliisimiehen osalta 2 800 euroa." (Seiska / 8.5.2024)

On varmasti ollut traumattinen kokemus, kun aseistautunut persu Yön Timo väijyy puskissa ja kohdistaa perseeseen huomattavaa väkivaltaa.

Vierailija
10329/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli Super-Sanu, Time , Vogue ja IhkuLi - nyt on Alibi, Seiska , Ek, Lil`Boy Timothy Vornos, satakakstoist-Juuso, korruptioLapanen ja rasi#stinen Rapu"20 meppiä"-Riikka. Ihku jäi. 

Oikeasti kannattaa äänestää.

Ilman muuta (ja muut ilman).

Vierailija
10330/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen on demarien paras ääniharava:

Ylen kannatusmittaus: SDP pomppasi parhaaseen tulokseensa lähes 20 vuoteen perussuomalaiset putosi

Vierailija
10331/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 päivää saikkua jäljellä.

Vierailija
10332/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tulossa elokuva: Timo Vornanen, elämä ja teot

Kuka näyttelijä sopisi pääosaan?

Toistan itseäni. Kirjoitin aiemmin, että Hp Björkman tyylittelisi hienosti vähän surullisenhahmon maalaisssheriffin, joka ei oikein pärjää eduskunnassa, eikä viihdy Hesoissa. Ikävä seisovaa koiraa -soittelee joka ilta ja läähättää puhelimeen: ei siis vaimolle. 

Linnea Leino esittäisi Senaattorin verorahoilla Pina Coladaa juovaa tyttöä. Roope Salminen ei osaa näytellä, mutta olisi juuri sopiva painikaveriksi. Yön Timoja kännissä ärsyttää juurikin se, että naiset eivät viehäty omasta mielestään  maalaisalfoista. Laura Birn alasluoduin kasvoin Rapu-Riikkana, Knihtilä  humalaisena ja hysteerisenä Antikaisena. 

Toisaalta viehättää joku toimintapläjäys koko saagasta: RiverMouthin oma Bad Lieutenant vetää Keitelinä ja Odinina  pitkin kyliä, kunnes kuvaan astuu uusi Nato superagent Kate  - licence to look good - . Badass koulutettu feministi from North.Krista Kosonen nahkahousuissa ja tiukka asenne: tiukoilta tilanteilta ei vältytä, kun Kate penkoo juttua: where is the thruth, Timothy?

Vierailija
10333/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen kannatusmittaus: SDP pomppasi parhaaseen tulokseensa lähes 20 vuoteen perussuomalaiset putosi

Persut tavoittelee ennen loppuvuotta LiikeNytin kannatusta. Homma on taattu,klun Vornasen tutkinta venyy ja joka käänne uutisoidaan muistuttamaan kansaa 😂😂

Vierailija
10334/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut tavoittelee ennen loppuvuotta LiikeNytin kannatusta. Homma on taattu,klun Vornasen tutkinta venyy ja joka käänne uutisoidaan muistuttamaan kansaa 😂😂

Uutisilla kyllä peitellään mukavasti hallituksen kaikki muut perseilyt. Saavat rauhassa tehdä myyräntöitään vaalilupaukset unohtaen.

Vierailija
10335/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tusina-Timo.

Vierailija
10336/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja SDP kiittää.

Vierailija
10337/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuden tuoma negatiivinen "loska" Vornasta kohtaan, jota täälläkin harjoitetaan, katsotaan lieventäväksi asianhaaraksi mahdollista tuomiota annettaessa. Tuskin tulee muuta kuin sakkoja.

Vierailija
10338/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

* "Timo, menit sitten ampumaan kadulle pysäköityä autoa, jonka sisällä ei edes ole ketään."

* Timo: "No, siis, kun minua pelotti."

Vierailija
10339/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta riittääkö sekään?

Vierailija
10340/11027 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuuden tuoma negatiivinen "loska" Vornasta kohtaan, jota täälläkin harjoitetaan, katsotaan lieventäväksi asianhaaraksi mahdollista tuomiota annettaessa. Tuskin tulee muuta kuin sakkoja.

Ai jossain Gambiassa vai?