Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Tää ketjuhan on ihan täynnä parin ihmisen Persu ja Vornas ylistystä. Vapaasti ovat saaneet pysyä. Persuilla vaan on valikoiva muisti, eivät kestä sitä kun ne Persu kriittiset viestit saa pysyä myös sanavapauden nimissä.
Puhe oli aloituksista. Tottakai yksittäisen kommentit voivat jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketjuhan on ihan täynnä parin ihmisen Persu ja Vornas ylistystä. Vapaasti ovat saaneet pysyä. Persuilla vaan on valikoiva muisti, eivät kestä sitä kun ne Persu kriittiset viestit saa pysyä myös sanavapauden nimissä.
"Aloitus poistetaan minuuteissa"
Aloitus =\= kommentti ketjussa.
Mutta kyllä sinä tämän tiesit. Kunhan yrität kieltää tai jotenkin perustella itsellesi sen että jokainen persuista mitään hyvää sanova aloitus poistetaan minuuteissa. Kuplassa elävät inhoavat ajatusta kuplasta lähtemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeileppa aloittaa täysin asiallinen keskustelu Ruotsin vankiloiden täyttymisestä josta itse YLE uutisoi tänään.
Ole hyvä vaan siitä että autoin tajuamaan että elät kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuissa riittääkin hävettävää. Junnila, Rydman, Purra, Halla-aho, se viimekesänä seonnut uhrialttareita tehnyt tyyppi, Hakkarainen, Mäkelä, Meri, Juuso. Ja tuossa on vain jäävuoren huippu. Kuonaa nousee pintaan lähes päivittäin. Persuissa on paljon mätiä omenoita.
Minun uusi suosikkini on päätoimittajaa sylkevä Repo ja Rydmanin ja Rantasen uusi valtiosihteeri Salminen, joka on siis ihan avoin ras#isti. Orpo kommentoi asiaa toteamalla, että suomessa ei ole äärioikeistoa, teimme rasis#in vastaisen tiedonannon. Ja ikiklassiko: erinomainen hallitusohjelma.
Petteri "don't you silly people know that I'm right?" mokaa ja oli ryyppäämässä Levillä. Riikka "don't you silly people know that I own Petteri" mokaa ja oli ryyppäämässä laivalla. Ei näitä paljoa kiinnostanut, että joku ryyppää ja mokaa, paitsi jos vaikuttaa hallituksen jämäkkään ja kaikkia kunnioittavaan linjaan. Kunhan EK ... eikun hallitus on tomintakykyinen ja oma maine pysyy.
-winner-
Minä olen kyllä hieman lätkässä tuohon Timoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä hieman lätkässä tuohon Timoon.
Äijjjjjjä!
Politiikan puskaradio -podcastin jaksossa numero 137 puhutaan perussuomalaisten eduskuntaryhmästä torstaina erotetusta Timo Vornasesta, 54, joka oli vielä viikko sitten tuntematon poliisikansanedustaja.
Kesto: reilu 1 h.
Halukkaille.
Löytyy allaolevasta linkistä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c91afbb6-93c8-4c14-a540-fb2f840c5…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeileppa aloittaa täysin asiallinen keskustelu Ruotsin vankiloiden täyttymisestä josta itse YLE uutisoi tänään.
Aloitus voi olla asiallinen, mutta siitä alkava keskustelu valitettavasti lähtee lapsesta n. kymmenen viestin kohdalla jonkinlaisen haukkumisen/öyhötyksen merkeissä. Oletan, että tämä on tiettyjen tapa varmistaa ketjun joutuminen poistoon. Ja samalla vahvistaa käsitystä siitä, että tietynlaiset aloitukset poistuvat ja mistään ei saa puhua.
Itse miettinyt, että kuka tästä hyötyy.
Vierailija kirjoitti:
05.04.2024 - ?
Anteeksi, korjaan: 05.04.2023 - ? (sama)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliviivan siirtelyä. Anyways, tiedät kyllä väitteesi paskapuheeksi. Mikäli osaat kirjoittaa neutraalin aloituksen ilman että liität siihen mitään sääntöjen vastaista kuten rasismia, niin aivan varmasti saa pysyä. Persuista ei tosin ole oikein mitään hyvää sanottavaa niin tuskin ketään kiinnostaa sellaista keskustelua luoda tai siihen vastata.
Mene luomaan keskustelu, offtopic on rasittavaa. Täällä puhutaan Vornasen sekoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä voisikin keskustella, mutta te kuplassa elävät kulttilaiset tulisitte sinnekin levittämään ra si s tista p s kaanne josta ei edes ole kyse itse uutisessa. Aina sama kaava minkä takia kaikki joudutaan poistamaan. Te ta pa tte kaiken keskustelun ja lopulta myös sananvapauden.
Ps. Palstan sääntöjen mukaan keskutelun täytyy pitää raiteillaan. Mikäli sinulla ei ole mitään sanottavaa Vornasen ammuskelusta, painu tekemään niitä asiallisia aloituksia muista aiheista jos edes osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliviivan siirtelyä. Anyways, tiedät kyllä väitteesi paskapuheeksi. Mikäli osaat kirjoittaa neutraalin aloituksen ilman että liität siihen mitään sääntöjen vastaista kuten rasismia, niin aivan varmasti saa pysyä. Persuista ei tosin ole oikein mitään hyvää sanottavaa niin tuskin ketään kiinnostaa sellaista keskustelua luoda tai siihen vastata.
Mene luomaan keskustelu, offtopic on rasittavaa. Täällä puhutaan Vornasen sekoilusta.
"Maaliviivan siirtelyä" SINÄ ITSE siirsit maaliviivaa kun rupesit puhumaan kommenteista ketjussa. Puhe oli alunperin aloituksista.
"Anyway," jos väitteeni on paskapuhetta niin mene luomaan se ketju. Ei minua kiinnosta sinun "no varmaan saa jäädä" mielipiteesi kun voin kolmessa minuutissa testata ja todeta että SINÄ olet se paskanpuhuja.
Ottaa varmaan koville kun haluaa samaan aikaan esiintyä sananvapauden mekkana ja myös poistaa kaikki oman puolen huonoon valoon saattavat jutut.
Sen, minkä teen, kulta, sen aidosti teen.
Miksi tuo keskusteluiden poistumisesta vinkuva puhuu itsekseen? 3 eri persoonaa ja käy keskustelua niiden välillä? Vai esittää ja luulee että vakuuttaa ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maaliviivan siirtelyä" SINÄ ITSE siirsit maaliviivaa kun rupesit puhumaan kommenteista ketjussa. Puhe oli alunperin aloituksista.
"Anyway," jos väitteeni on paskapuhetta niin mene luomaan se ketju. Ei minua kiinnosta sinun "no varmaan saa jäädä" mielipiteesi kun voin kolmessa minuutissa testata ja todeta että SINÄ olet se paskanpuhuja.
Ottaa varmaan koville kun haluaa samaan aikaan esiintyä sananvapauden mekkana ja myös poistaa kaikki oman puolen huonoon valoon saattavat jutut.
Minua ei kiinnosta valehdella Persuista joten mene itse laulamaan se ylistyslaulusi, pelle.
Henkilökohtainen linjani on se että ilmoitan asiattomiksi tai laittomiksi ne aloitukset ja viestit jotka ylittää jonkin rikoksen rajat, esim. kunnianloukkaus. Sinun kiukkusi on selvästi lähtöisin siitä että Vornasesta saa täällä vapaasti keskutella, etkä millään saa meitä hiljennettyä vaikka miten olet rämpännyt iloita asiattomaksi -nappia.
Oikeusministeri Leena Meri (ps.) on minun mielestäni aika miesmäinen nainen.
"Näyttää siltä, että Riikka Purra on ottanut pääministeri Orposta aivan täydellisen niskalenkin." (Demokraatti / 3.5.2024)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus voi olla asiallinen, mutta siitä alkava keskustelu valitettavasti lähtee lapsesta n. kymmenen viestin kohdalla jonkinlaisen haukkumisen/öyhötyksen merkeissä. Oletan, että tämä on tiettyjen tapa varmistaa ketjun joutuminen poistoon. Ja samalla vahvistaa käsitystä siitä, että tietynlaiset aloitukset poistuvat ja mistään ei saa puhua.
Itse miettinyt, että kuk
Öyhöt hyötyy. Voi silloin uhriutua ja saa tekosyyn vornasmaiseen hyökkäykseen. Yhteiskunnallisen keskustelun häiriköinti on muuten myös Putinin työkalu.