Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Ja taas meni PS:läisten hissi suoraan alakertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitä otsikoihin päässeitä yksiöitä on aika monta jo ihan tänä vuonna (Sheikin sakot väkivaltaisesta vastustamisesta, Peltokankaan kortti hyllylle toista kertaa ja nakkikiska örvellykset, Hakkaraisen verosotkus ja nyt Vornanen vornastelut). Ja ei oo edes lehdetkään vielä puussa. Ihan hyvän saldon ovat keränneet.
No ei ne yksilöt edelleenkään anna sinulle mitään oikeutta haukkua koko puoluetta. Samoin kuin et voi suhtautua ennakkoluuloisesti ulkomaalaistaustaiseenkaan vaikka tilastollisesti voisikin olla syytä.
Oh the irony. Ja Persujen itsereflektion puute. Teidän koko politiikka perustuu vihapuheeseen ja muiden niputtamiseen kollektiivisesti tuomittaviin ryhmiin.
TTeidän? Olen itse aina äänestänyt kylläkin kokoomusta.
Sivusta seuraavana huomaa miten samalla tasolla te vasemmistoliberaalit olette juuri sen persuporukan kanssa jota solvaatte; heti kun annetaan aihetta niin iskette samalla mitalla takaisin riemusta kiljuen. Vasemmistoa tuskin enää edes olisi ilman perussuomalaisia joista olette saaneet syyn olemassaolollenne.
Jos se puhuu ja kävelee kuin ankka, se on ankka.
Jos öyhöttää ja käyttäytyy kuin persu, on persu. Kun persut ja incelit ovat maalittaneet ja uhkailleet vihreitä, vasemmistoa, SDP:tä ja etenkin Marinia vuosikausia, niin kuulostaa aika tekopyhältä ulista siitä, kun joutuu muutaman päivän kohtamaan pisaran siitä mitä on itse kylvänyt.
Olitko noin huolissasi silloin?
Timo "kun kaikki lyhdyt sammuvat" Vornanen.
Vierailija kirjoitti:
Timo "kun kaikki lyhdyt sammuvat" Vornanen.
Jos ne edes koskaan syttyivät.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sen tuolin kspakassa oikein loppujen lopuksi sai?
Sillä välin, kun pojat painivat niin tyttäret lähtivät Mäkkiin. Ei ne sitten halunnut enää siinä istua. Johonkin piti sitten kiukku purkaa.
Tässä tiedoksi kaikille niille aseesta jankkaajille:
"Poliisitarkastaja Seppo Sivula toteaa, ettei edes poliisilla ole oikeutta kantaa siviiliasetta julkisella paikalla.
Seppo Sivula kertoo, ettei henkilökohtaisen aseen kantaminen julkisella paikalla ei ole edes poliisille mahdollista.
Niiden kohdalla poliisimies on kuin kuka tahansa kansalainen, hän sanoo."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0d6786ca-8c25-417f-b575-62c6e325e…
Tämä on niin mielensäpahoittajien yhteiskunta, joka on täynnä typeriä lakeja ja asetuksia. Timo on M-I-E-S, joka ymmärtää, miten hommat pitää hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitä otsikoihin päässeitä yksiöitä on aika monta jo ihan tänä vuonna (Sheikin sakot väkivaltaisesta vastustamisesta, Peltokankaan kortti hyllylle toista kertaa ja nakkikiska örvellykset, Hakkaraisen verosotkus ja nyt Vornanen vornastelut). Ja ei oo edes lehdetkään vielä puussa. Ihan hyvän saldon ovat keränneet.
No ei ne yksilöt edelleenkään anna sinulle mitään oikeutta haukkua koko puoluetta. Samoin kuin et voi suhtautua ennakkoluuloisesti ulkomaalaistaustaiseenkaan vaikka tilastollisesti voisikin olla syytä.
Oh the irony. Ja Persujen itsereflektion puute. Teidän koko politiikka perustuu vihapuheeseen ja muiden niputtamiseen kollektiivisesti tuomittaviin ryhmiin.
Teidän? Olen itse aina äänestänyt kylläkin kok
Joo joo, niin varmaan olet. Itse en edes ilmoittanut poliittista kantaani joten suuta soukeammalle, Jeesus. 😁
Persujen vihapuheella on ihan oikeita uhreja, valmiiksi heikommassa asemassa olevia vähemmistöjä, jotka saavat entistä huonompaa kohtelua kun te kiihotatte itsenne ajattelemaan heidät automaattisesti rikollisina ihonvärin, uskonnon tms. perusteella. Valikoiva tilastojen lukeminen ei ole mikään oikeutus.
Se että ihmiset kyseenalaistavat miksi Persuissa - siis vallankahvassa olevalla ryhmällä - on tutkitusti niin suuri edustus rikoksissa ja muussa perseilyssä, vaikka he mainostavat olevansa nuhteettomia ja lakia arvostavia ihmisiä. Se ei ole vihapuhetta tai rasismia. Se että kansa puhuu ei uhkaa Persujen oikeuksia ja turvallisuutta mitenkään. Toisin kuin ihonvärin, Persu voi aina piilottaa oman persuutensa käyttäytymällä ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko itse kuinka naurettava olet? Nimenomaan pervopersut yleistää kaiken mahdollisen - jatkuvasti syytellään Marinia kaikesta mitä hallitus ja eduskunta päätti. Tai haukutaan vihervassareita - sekö on sitä parempaa yleistämistä?
Tekopyhyys kukoistaa 🙄
Aika moni suomalainen on äänestänyt viime vaaleissakin Perussuomalaisia, ei se muuten istuisi hallituksessa. Riikka Purra osoittautui melkoiseksi ääniharavaksi. Eikö vika ole siis Suomen kansassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän? Olen itse aina äänestänyt kylläkin kok
Onhan tämä nyt todella kevyttä pilailua verrattuna aikaisempaan.
Persujohdon aika vois mennä muuhunkin kuin tällaisten asioiden setvimiseen. Ja ehkäpä tämä vähän viittaa siihen, että kansanedustaja vahvasti edustaa puoluettaan julkisesti ja puolue on imagonsa puolesta kollektiivisesti vastuussa yksilöidensä käytöksestä.
Vornanen on kritisoinut edellisen hallituksen käytöstä ja nyt herra itse on räkä poskella ammuskellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timppa lopetti taas puhumisen. Ehkä asianajajan käskystä.
Asianajaja varmaan totesi, että lopeta se pään paukuttelu netissä.
Jos niin kävi, niin Timo varmaan pamautti asianajajalle luurin korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos öyhöttää ja käyttäytyy kuin persu, on persu. Kun persut ja incelit ovat maalittaneet ja uhkailleet vihreitä, vasemmistoa, SDP:tä ja etenkin Marinia vuosikausia, niin kuulostaa aika tekopyhältä ulista siitä, kun joutuu muutaman päivän kohtamaan pisaran siitä mitä on itse kylvänyt.
Vornanen tuskin tämän viestiketjun takia "joutuu kohtaamaan" yhtään mitään. Tällä ketjulla on vaikutusta lähinnä niihin jotka itse kirjoittavat tänne. Ja ketjun sisältö antaa vaikutelman että kirjoittajista suurin osa ei ihmisinä ole yhtään vahingonilonsa kohdetta parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timppa lopetti taas puhumisen. Ehkä asianajajan käskystä.
Asianajaja varmaan totesi, että lopeta se pään paukuttelu netissä.
Jos niin kävi, niin Timo varmaan pamautti asianajajalle luurin korvaan.
Timukan känny lienee täynnä tekstareita ja soittopyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornanen tuskin tämän viestiketjun takia "joutuu kohtaamaan" yhtään mitään. Tällä ketjulla on vaikutusta lähinnä niihin jotka itse kirjoittavat tänne. Ja ketjun sisältö antaa vaikutelman että kirjoittajista suurin osa ei ihmisinä ole yhtään vahingonilonsa kohdetta parempia.
En ole koskaan psykoosikännissä alkanut ammuskella kadulla kun ensin olen hävinnyt painiottelun nuorten tyttöjen huomiosta ja suuttunut. Timo ei elä itse kuten yritti muita opettaa elämään.
En ymmärrä kysymystä, joten en myöskään vastaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta kertoo paljon se että itsellesi ikävässä muodossa oleva kansalaismielipide on verrannollinen ampuma-aseen laittomasti kantamiseen (ladattuna ja ilman kantolaukkua) ja sillä kännissä ampumiseen vaarantaen ihmisten terveyden ja hengen. Kuulostaa suorastaan sosiopaattiselta tavalta ajatella.
Ilmeisesti yksi ulkoampumaradoista on suunnitteilla Ihku-baarin eteen Antinkadulle. Timo oli testaamassa luvallisella aseellaan, miten hyvin kyseinen paikka soveltuu ulkoampumaradaksi.
Se jolla on baarin isoin käsiase.