Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa

Kommentit (11076)

Vierailija
7121/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saloseuduilla tapahtuu kun tommonen poliisi anoo aselupaa pikkupistoolille, ja se myönnetään? 

Kaverille annetaan se mitä kaveri pyytää. Näin se menee. Ja poliisitoverit pitää Vornasen puolia, ettei liian isoa tuomiota tule. Sakot korkeintaan. Johan se on nähty, että koko tapahtumaa on tutkinnanjohtajan toimesta vähätelty.

Eikai poliisit tuomioita tuomitse. Oletpa tietämätön tai todella tyhmä. 

Poliisitutkinta aika pitkälle määrittää sen millä rikosnimikkeillä mennään oikeuteen. Johan poliisi päätti, että tässä tutkitaan enää ampuma-aserikkomusta kun vielä muutama päivä sitten tutkintanimike oli ampuma-aserikos.

Vierailija
7122/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Timo Vornasen riepoitteleminen julkisuudessa alkaa olla jo yhteismitatonta. Lopettakaa, olkaa niin ystävälliset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot olleet kireällä kun illan juottanut tyttöjä, baari menossa kiinni, seksistä ei tietoa ja joku toinenkin vielä vonkaamassa.

Kun itse olin 22 niin 38v oli jo ihan setä. Missään nimessä 54vuotiasta ei olisi voinut edes harkita lyhyeenkään juttuun.

Vierailija
7124/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin tieto tai huhu taitaa olla että kyseessä onkin ollut 6.35-millinen eli .25ACP ase, eikä siis 22-kaliiperinen joissa nalliton raunasytytys.  Tuollaisethan ovat usein ns vest pocket eli liivintaskuaseita. Erittäin pienikokoisia ja lyhytpiippuisia pienimmät joten helppo kuljettaa taskussa. Myös erittäin epätarkkoja ja tehottomia aseita piipun lyhyyden takia, ja hankalia käyttää yleensä lähes olemattoman kokoisen kahvan takia.

Miten on mahdollista, että poliisi ei tunnista aseita vaan antaa ensin tiedotteen, jossa väittää kyseessä olleen 22-kaliiperisen, metsästyskäyttöön tarkoitetun aseen, ja sitten vähän myöhemmin huomaa, että ei saatana, tämähän onkin ihan toisenlainen, 6.35-millinen pikkurikollisten lelu, jollaisia ei pitäis kenelläkään olla mitään syytä kanniskella missään? Ja ensin puhuvat noin kymmene

Jeppistä.

Vierailija
7125/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen on kuitenkin eka persu, joka on toteuttanut vaalilupauksensa.

Vierailija
7126/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Vornasesta mitä mieltä hyvänsä, tämä ketju on osoittanut yhden asian. Nimittäin sen, että ihmiskunnan pohjasakka velloo omassa kuonassaan satojen sivujen verran tajuamatta millaista saastaa tämä käytös ja nämä viestit ovat. Ihminen on alentanut itsensä tälle tasolle harvoin historiansa aikana.

No hui!

Vierailija
7127/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermot olleet kireällä kun illan juottanut tyttöjä, baari menossa kiinni, seksistä ei tietoa ja joku toinenkin vielä vonkaamassa.

Kun itse olin 22 niin 38v oli jo ihan setä. Missään nimessä 54vuotiasta ei olisi voinut edes harkita lyhyeenkään juttuun.

Ihmeesti se pelko oli pois kun baariin lähti. Luulisi, että uhkauksia saanut ei juoksisi baareissa juontamassa omiksi lapsikseen sopivan ikäisiä nuoria naisia.

Vierailija
7128/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Timo Vornasen riepoitteleminen julkisuudessa alkaa olla jo yhteismitatonta. Lopettakaa, olkaa niin ystävälliset!

😢 Je suis Vornanen?

Vierailija
7129/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ehkä ollut hyvä idea, mutta on niitä huonompiakin.

Vierailija
7130/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotiaana 25-vuotias oli setä. 50-vuotias ukki.Yli 50-vuotias muumio

Vierailija
7131/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ehkä ollut hyvä idea, mutta on niitä huonompiakin.

Kuten?

Vierailija
7132/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä pois täältä, kun et kestä. Tämä on julkinen keskustelupalsta. 

Vierailija
7133/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappua kaikille, sain juuri kuulla että Vornanen on hakannut poliisityössään naista niin että luu on murtunut..no, vastapainoksihan hän kopeloi miehen haaroja. Eikös Vornanen ole naimisissa??

Timo swings both ways?

Vierailija
7134/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Vornasesta mitä mieltä hyvänsä, tämä ketju on osoittanut yhden asian. Nimittäin sen, että ihmiskunnan pohjasakka velloo omassa kuonassaan satojen sivujen verran tajuamatta millaista saastaa tämä käytös ja nämä viestit ovat. Ihminen on alentanut itsensä tälle tasolle harvoin historiansa aikana.

Historia ei tainnut olla koulussa sinun vahvuuksiasi?

Vierailija
7135/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ison munkkitaikinan teen, kun syöjiä tulee 30 kpl? Litran?

Vierailija
7136/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-vuotiaana 25-vuotias oli setä. 50-vuotias ukki.Yli 50-vuotias muumio

Joo, kun olin itse 25 v niin 21 vuotiaat pitivät minua vanhana toinen jalka haudassa olijana. Viisikymppiset on täysin näkymätöntä taustakohinaa siinä iässä, mitä nyt niille välillä naureskellaan jos tulevat vaikka kännissä jututtamaan. 50 on parikymppiselle ikä joka ei tunnu itselle ikinä edes mahdolliselta, niin kaukainen se on. 

Vierailija
7137/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aseen käsittely ei aiheuttanut vaaraa, hän ampui maahan."

Tottakai aiheutti. Luoti voi kimmota maasta ja tappaa jonkun.

No olisikin ampunut pehmeaan maahan mutta ymmarsin etta ampui asfalttiin. Kyllahan asfaltista voi luoti kimmota. Vaikka onkin pienikaliiberinen ase, jos osuu silmaan niin se on nako pois ja jos siita aivoihin asti jatkaa niin mahdollisesti henki.

No oikeasti ei tuolla saivartelulla ole merkitysta, vaan se etta veti aseen esiin ja ampui keskella ihmisjoukkoa on kylla ihan tarpeeksi paha. Mikaan 10 vuotta sitten kannissa rahiseminen ja jonkun juopon sinkoama yksittainen tappouhkaus jossain juottolassa ei oikeuta tuollaiseen ylireagointiin. Eika noin hermoheikon pitaisi edes toimia poliisina saati ryypata itseaan tukkihumalaan ja jahdata teinityttoja ja tapella niitten takia. Niin lapsellista ja noloa touhua kuin olla ja voi 54 vuotiaalta "miehelta". Jamakkyys ja jameryys on tuosta kaukana.

Ja onko ketju taynna Vornasen puolustelua koska Purra onkin nyt ohjeistanut trollejaan etta kirjoittakaa lisaa vaan, jos saatte yleisen mielipiteen muuttumaan niin ehka me ei erotetakaan Vornasta. Sen takiako asiaa ei kasitella ennenkuin torstaina? Ostetaan lisaaikaa valkopesua varten?

Vierailija
7138/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hän ei sentään lyönyt ketään tuopilla. Siinä olisi voinut käydä aika ikävästi.

Vierailija
7139/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin jotakin erilaista, jotakin, joka erottuisi massasta.

Vierailija
7140/11076 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Timukka korkannut jo toisen kossupullon?

Ketju on lukittu.