Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden hengitys haisee ja olette parisuhteessa - kertokaa rehellisesti!

Vierailija
26.04.2024 |

Teillä ei vissiin liiemmin suudella? Nukutteko eri huoneissa? Onko eropaperit jo vetämässä?

Minua aina hämmentää, kun saa tietää jonkun haisusuun olevan parisuhteessa.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla uusi haisevahengitys-hullu?

Vierailija
22/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuorena sairastetun angiinan jälkiseurauksena sellaiset todella risaiset nielurisat joihin kertyy proppuja. En tiedä saisinko nielirisaleikkauksen jos menisin valittamaan. Putsaan nieluni säännöllisesti ja olen ilmeisesti sillä saanut pidettyä hengityksen suht ok. Hampaat ja ikenet mulla on erinomaisen hyvin hoidettu. 

Ja parisuhteeni voi erinomaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ientaskut viisaudenhampaiden poiston jälkeen. Voin pestä hampaani viisi kertaa päivässä, mutta hengitys haisee silti kuvottavalle. Päätellen muiden reaktioista, itse en sitä aisti. Taskut eivät puhdistu.

Säännöllisesti käyn suuhygienistillä ja hammaslääkärillä. Hammaslääkärin mukaan taskuille ei voi oikein tehdä mitään. Kudos sattuu vain olemaan sellaista, että taskut muodostuu hampaan poiston jälkeen.

Vierailija
24/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harjata kielen pinta puhtaaksi. Se on monesti syy hajulle (paksu plakkipeite kielessä siis). Myös suun kuivuminen aiheuttaa hajua. Siihen auttaa esim.purkan pureskelu. Purentaliike lisää itsessään syljen erittymistä.

Vierailija
25/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on mielenkiintoinen. Hyvässä parisuhteessa kumppani tukee toista ja niin varmasti tässäkin asiassa, mutta entä jos syytä ja ratkaisua ei yrityksestä huolimatta löydykään. Jäädäänkö yhteen ja suutelu ym. loppuu vai tuleeko ero?

Jos kumppanin hengitys haisee jatkuvasti, voihan olla että siihen hajuun pikku hiljaa tottuu, eikä se haittaa enää samalla tavalla ja suutelukin onnistuu.

Vierailija
26/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on mielenkiintoinen. Hyvässä parisuhteessa kumppani tukee toista ja niin varmasti tässäkin asiassa, mutta entä jos syytä ja ratkaisua ei yrityksestä huolimatta löydykään. Jäädäänkö yhteen ja suutelu ym. loppuu vai tuleeko ero?

Jos kumppanin hengitys haisee jatkuvasti, voihan olla että siihen hajuun pikku hiljaa tottuu, eikä se haittaa enää samalla tavalla ja suutelukin onnistuu.

Hyh, inhottava ajatus.

Vierailija
27/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten kivempi ajatus erota rakastamastaan ihmisestä?

Hyh, inhottava ajatus.

Vierailija
28/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajut ei haittaa edes varpaanväleistä, kun rakastaa. Lööööv.

Vierailija
29/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nuolen ja nielen.

Vierailija
30/64 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajut ei haittaa edes varpaanväleistä, kun rakastaa. Lööööv.

Ei kukaan varpaan välejä haistle

Vierailija
31/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstalla uusi haisevahengitys-hullu?

Kommenteista päätellen täällä on montakin hullua, jota ei löyhkäävä hengitys haittaa.

Vierailija
32/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tullut "löyhkäsuun" jättämäksi kun on näin katkeran aggressiivista kommentointia? 

Vierailija
33/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tullut "löyhkäsuun" jättämäksi kun on näin katkeran aggressiivista kommentointia? 

Ihanko tosissasi kuvittelet, että joku haisupaska olisi koskaan tilanteessa, jossa voisi jättää yhtään ketään?

Vierailija
34/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää kertoa. Mulla oli hammastulehdus, josta itse en tajunnut mitään ennen kuin puoliso sanoi, että henkeni haisee pahalle. Menin hammaslääkäriin ja juurihoidolla hommasta selvittiin. 

Vierailija
35/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei suudella paljon mutta muuten on normaali läheisyys. t haisuhenki

Vierailija
36/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos palstan "haukutaan ihmisiä lännessä" iigor keksinyt taas uuden trollauksen aiheen.

Vierailija
37/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskasuu ei mitään parisuhdetta ansaitse.

Hassua että kaikki muut silti löytää parisuhteen, paitsi sinä? Hampaista huolimatta

Vierailija
38/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljardi kertaa parempi olla "aggressiivinen" kuin haista paskalta.

Vierailija
39/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljardi kertaa parempi olla "aggressiivinen" kuin haista paskalta.

Tosin te rysssät olette molempia, aggressiivisia ja pahanhajuisia 😂 kävin kerran pietarissa ja tiedän miltä haisee venäjä.

Vierailija
40/64 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee, haisee. Ei mua mies suutele. Joten homma hallussa. Ei tartte huolehtia.