Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät on yleensä fiksumpia kuin töissäkäyvät?

Vierailija
26.04.2024 |

Työtön kerää itse metsästä marjoja ja sieniä ja kalastaa ja syö terveellisesti, töissäkäyvä syö einesp*skaa.

Työtön urheilee ja käy salilla, työssäkäyvä katsoo sohvalla putousta.

Työtön osaa ottaa kaiken höydyn yhteiskunnan tuista, töissäkäyvä on nöyränä eikä uskalla edes kysyä palkankorotusta kun pomo huutaa naama punaisena.

Työtön itse opiskelee filosofiaa ja historiaa, töissäkäyvä lukee ja nauraa vedet silmissä Aku ankalle.

Työtön käyttää julkista liikennettä ilmaiseksi, töissäkäyvä maksaa nöyränä kymmeniätuhansia vuodessa auton käytöstä koska kaikki muutkin tekee niin.

Työtön matkustaa pummilla ympäri Eurooppaa ja Aasiaa ilmaiseksi, töissäkäyvä maksaa joka vuosi 10 000€ että pääse Teneriffalle juomaan Juhla mokkaa ja halvinta paska olutta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... tätä sivua ei ole olemassa. Kokeile muulla haulla.

Vierailija
22/28 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että jos on töissä syödään epäterveellisesti, matkoillaan sohvalla, ei uskalleta kysyä palkankorotusta, ei opiskella lisää, ajellaan autoilla ja matkustellaan kalliisti? Ei se ihan noin mene.

Vierailija
25/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Käyn kokopäivä-töissä, olen käynyt jo parikymmentä vuotta. Poimin joka syksy marjat ja sienet pakastimeen. Valmistan perheen ruoat itse. Opiskelen Avoimessa yliopistossa estetiikkaa, kirjallisuustiedettä mm. Autoa minulla ei ole, joten onneksi jaksan pyöräillä töihin. Aku Ankkaa ole viimeksi lukenut n 8vuotiaana. Puhun neljää kieltä ja matkustan paljon työni takia. En makaile sohvalla enkä juurikaan katso televisiosta muuta kuin uutisia. Käyn työpaikan salilla ja uintivuoroilla. Minulla on mukava mies ja kaksi mukavaa teiniä. Rakastan työtäni. Elämä on mielekästä.

Vierailija
26/28 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, sanon minäkin. 

Vierailija
27/28 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä työtön tekee, kun tukiin tehdään mojovat leikkaukset? Taitaa itkeä katkerasti.

Vierailija
28/28 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne tajuaa koko kuvion, ihmiset on laitettu tappelemaan kuka saa orjana raataa jotta kermaviineripomo saa kolmannen purjeveneen.

Niinpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi