Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei aikuisille ole kesäleirejä?

Vierailija
26.04.2024 |

Vaikka sellaisia eläintenhoitoleirejä. Tai jotain luontoleirejä tai käsityöleirejä. Onhan kaikenlaisia kursseja, mut sellasia missä yövyttäis se viikko. Ratsastusleirejä on, mut ne on kalliita ja pitäis kaikki varusteet ostaa. Ja ne on yleensä vaan viikonlopun.

Lapsena ja nuorena kävin ratsatusleireillä, kun muutenkin sitä harrastin. Mut olis nyt aikuisenakin kiva mennä vaikka jollekin eläinleirille, missä vois eläimiä hoitaa. 

Kommentit (21)

1/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei varmaan estä ottamasta yhteyttä maatiloille ja kysellä, saisitko mennä sinne viikoksi avuksi erilaisiin hommiin ja  paljonko sun pitäisi maksaa, että voisit olla viikon siellä. Ihan mahdollista, että joltain maatilalta tärppäisikin. 

Vierailija
2/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun et ole ottanut asioista selvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ratsastusleirejä järjestetään aikuisillekin.

Vierailija
4/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit on sinäänsä yhdet kesäleirit

Vierailija
5/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leirejä löytyy laidasta laitaan. Itse olen ollut vaeltamassa ja musiikkileirillä. Olen ollut myös ulkomailla kansanvälisellä leirillä, jossa ohjelma oli sellaista että jokainen maa tuo sen oman juttunsa. Me tuotiin mukana tikkataulu. 

Vierailija
6/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat tarvitsevat kesäleirin Porvoossa.😂🤣

Vierailija
7/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on sinulla hyvä markkinarako. Ala itse järjestämään tuollaisia niin sitten niitä on.

Vierailija
8/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Muutenkin tuntuu että niiden kohderyhmästä putosi kauhean nuorena. Esimerkiksi joku Leirikesän telttaleiri aikuisille olisi ihana

Vierailija
9/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla sellaisia johon pakotetaan, vähän kuten nämä amerikan fat-campit ja muut.

Voisi olla ainakin puheliton ja some-vapaa leiri, osalla ehkä seksitön leiri ja tietenkin savuton ja päihteetön, tai sitten ei sarjoja tai pelejä leiri, mistä kukakin on turhaan riippuvainen.

Vierailija
10/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari teemaa näihin "keskity-leiriin" puistoihin:

- pääse irti kasvisruoasta

- valkoisen ihmisen ylivertaisuus

- käsiasein naapurisopua

Vierailija
11/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassulle voisin järjestää mielelläni jonkinlaisen leirin - ympärivuotisesti.

Vierailija
12/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noira, vaellusta, kalastusta  sodis-matkat... vaikka mitä

Aika hintavia ovat, jotain käsityöleiriä kerran katoin

Vierailija
13/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aikuisille suunnatut ei hihhuli leirit/kurssit järkevän matkan päässä on vähissä.

En kaipaa mitään henkistymistä, voimaantumista, tantrakurssia tai muutakaan "tavoitteellista" huuhaata joka maksaa kuukaisipalkan verran.

Vierailija
14/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tämäkin ketju pilata poliittisella paskan jauhannalla??? 

Vierailija
15/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noissa miehiä. Menis panohommiksi varmasti joillakin, siinä sitten naama sitruunana vahdata vieressä, että täälläkin pannaan, kaikki muut paitsi mä :A

Rumilus

Vierailija
16/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudu vapaaehtoiseksi jollekkin lasten leirille. Pitäähän siinä lapsia kaitsea, mutta pääset itsekkin tekemään samoja juttuja.

Vierailija
17/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihanaa istua taas iltanuotiolla ja laulaa lauluja. Meil on metsässä nuotiopiiri

Vierailija
18/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tuettuja 125€/viikko niille kenellä ei varaa. 

Vierailija
19/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelemme parhaillaan, erikoisjunaa valmistellaan jo ja niiltä leireiltä ei ole paluulippua.

Mistä muuten kuulit salaisesta juonestamme.

-Orpo the Destroyer-

Vierailija
20/21 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n ongelma nyt, että tällaisia leirejä ei löydy vai että ne maksavat rahaa? Tuleeko ap:lle yllärinä, että jos järjestetään viikoksi majoitus, ruokailu ja vielä palkattua henkilökuntaa järjestämään ohjelmaa, siitä tulee kustannuksia ja jonkun ne pitää maksaa?

Päivän vinkkinä, pistä googleen "kesäleiri aikuisille" ja sieltä tulee kyllä osumia.