Miksei aikuisille ole kesäleirejä?
Vaikka sellaisia eläintenhoitoleirejä. Tai jotain luontoleirejä tai käsityöleirejä. Onhan kaikenlaisia kursseja, mut sellasia missä yövyttäis se viikko. Ratsastusleirejä on, mut ne on kalliita ja pitäis kaikki varusteet ostaa. Ja ne on yleensä vaan viikonlopun.
Lapsena ja nuorena kävin ratsatusleireillä, kun muutenkin sitä harrastin. Mut olis nyt aikuisenakin kiva mennä vaikka jollekin eläinleirille, missä vois eläimiä hoitaa.
Kommentit (21)
Siksi, kun et ole ottanut asioista selvää.
Ainakin ratsastusleirejä järjestetään aikuisillekin.
Festarit on sinäänsä yhdet kesäleirit
Leirejä löytyy laidasta laitaan. Itse olen ollut vaeltamassa ja musiikkileirillä. Olen ollut myös ulkomailla kansanvälisellä leirillä, jossa ohjelma oli sellaista että jokainen maa tuo sen oman juttunsa. Me tuotiin mukana tikkataulu.
AV-mammat tarvitsevat kesäleirin Porvoossa.😂🤣
Siinähän on sinulla hyvä markkinarako. Ala itse järjestämään tuollaisia niin sitten niitä on.
Olen miettinyt samaa. Muutenkin tuntuu että niiden kohderyhmästä putosi kauhean nuorena. Esimerkiksi joku Leirikesän telttaleiri aikuisille olisi ihana
Pitäisi olla sellaisia johon pakotetaan, vähän kuten nämä amerikan fat-campit ja muut.
Voisi olla ainakin puheliton ja some-vapaa leiri, osalla ehkä seksitön leiri ja tietenkin savuton ja päihteetön, tai sitten ei sarjoja tai pelejä leiri, mistä kukakin on turhaan riippuvainen.
Pari teemaa näihin "keskity-leiriin" puistoihin:
- pääse irti kasvisruoasta
- valkoisen ihmisen ylivertaisuus
- käsiasein naapurisopua
Vihervassulle voisin järjestää mielelläni jonkinlaisen leirin - ympärivuotisesti.
Onhan noira, vaellusta, kalastusta sodis-matkat... vaikka mitä
Aika hintavia ovat, jotain käsityöleiriä kerran katoin
Juu, aikuisille suunnatut ei hihhuli leirit/kurssit järkevän matkan päässä on vähissä.
En kaipaa mitään henkistymistä, voimaantumista, tantrakurssia tai muutakaan "tavoitteellista" huuhaata joka maksaa kuukaisipalkan verran.
Pitääkö tämäkin ketju pilata poliittisella paskan jauhannalla???
Onkohan noissa miehiä. Menis panohommiksi varmasti joillakin, siinä sitten naama sitruunana vahdata vieressä, että täälläkin pannaan, kaikki muut paitsi mä :A
Rumilus
Ilmottaudu vapaaehtoiseksi jollekkin lasten leirille. Pitäähän siinä lapsia kaitsea, mutta pääset itsekkin tekemään samoja juttuja.
Musta olisi ihanaa istua taas iltanuotiolla ja laulaa lauluja. Meil on metsässä nuotiopiiri
Onhan niitä tuettuja 125€/viikko niille kenellä ei varaa.
Suunnittelemme parhaillaan, erikoisjunaa valmistellaan jo ja niiltä leireiltä ei ole paluulippua.
Mistä muuten kuulit salaisesta juonestamme.
-Orpo the Destroyer-
Onko ap:n ongelma nyt, että tällaisia leirejä ei löydy vai että ne maksavat rahaa? Tuleeko ap:lle yllärinä, että jos järjestetään viikoksi majoitus, ruokailu ja vielä palkattua henkilökuntaa järjestämään ohjelmaa, siitä tulee kustannuksia ja jonkun ne pitää maksaa?
Päivän vinkkinä, pistä googleen "kesäleiri aikuisille" ja sieltä tulee kyllä osumia.
Mikään ei varmaan estä ottamasta yhteyttä maatiloille ja kysellä, saisitko mennä sinne viikoksi avuksi erilaisiin hommiin ja paljonko sun pitäisi maksaa, että voisit olla viikon siellä. Ihan mahdollista, että joltain maatilalta tärppäisikin.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/