Tällä palstalla on todella paljon miesvihaa
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Miesvihassa ei ole mitään väärää. Se ei kirjaimellisesti vahingoita ketään fyysisesti. Naisviha vahingoittaa naisia fyysisesti. Mutta tokihan palstan ruikkuvätysmiehille ilkeä viesti naiselta on pahempi asia kuin esim. surmaaminen. Tilastot, faktat ja analyysit kertovat kaiken.
Häh? Tottakai viha voi vahingoittaa vaikkei se ole fyysistä. Kiusaaminen vahingoittaa.
Miesvihaa on silti tosi vähän palstalla, mutta on sitä silti. Esim se sukunimi/poikalapsihullu.
Elin elämäni ensimmäiset 25 vuotta vihaamatta miehiä, jatkuvasti heidän ympäröimänään. Ensin isä, veli, sitten luokkatoverit, sitten poikaystävät
25 vuoden iässä ajauduin sinkkuuteen ja työttömyyteen. Vointini parani merkittävästi. Heräsi ajatus, johtuiko se miesvapaudesta, minkä jälkeen olen pohtinut ja testannut asiaa
Näin ~7 vuoden sinkkuuden jälkeen voin sanoa, että jo miehen äänen kuuleminenkin alkaa tuntua väkivallalta. En vitsaile. Se tuntuu kehossa pahalta
Yhdellä naisvaltaisella työpaikalla huomasi selvästi, kenellä on tyttö- ja kenellä poikalapsia sekä avioliitto. Avioliitoissa tai lapsettomissa parisuhteissa elävät naiset voivat kaikista huonoimmin. Sairauksia, mielenterveysongelmia, jne. Avioliitossa poikalapsilla elävät olivat aggressiivisia, kuten miehet. Pelkäsin heitä. Tyttölapsia omaavat naiset olivat miellyttäviä
Olen miettinyt asiaa monelta kannalta ja peruskoulu kertoo mielestäni kaiken tarvittavan. Siellä tyttöjä ja poikia ei pakoteta tai painosteta tekemisiin toistensa kanssa, ja he eriytyvät luonnostaan. Myöhemmin sosiaalinen paine kuitenkin ohjaa pariutumaan ja lisääntymään
Nyt kun voin valita, en voi kuvittelekaan asuvani miehen kanssa. En haaveile parisuhteesta, enkä lapsista. Miehet eivät vedä minua puoleensa, enkä pidä heitä kiinnostavina tai miellyttävinä
En käytä kuitenkaan aikaa miesten vihaamiseen. Pyrin yksinkertaisesti minimoimaan heidän läsnäolonsa elämässäni. Ajatella, minulla on vielä yli 70 vuotta elinikää jäljellä. 25 vuotta pakkomiesseuraa, 5 vuotta valaistumista, ja 70 vuotta vapautta, naiseutta
Kukaan naisista ei vihaa fiksuja, empaattisia, hyväkäytöstapaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No, jos alkaisin seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia ja miehen omaisuus menee niille niin laittaisin suhteen poikki, jos mies sairastuu. Kun ei ole yhteistä omaisuutta niin ei tarvitse toimia myöskään ilmaisena omaishoitajana.
Ja eihän se koti edes olisi mun koti vaan miehen.
Hallitus vei leskeneläkkeenkin joten ei kukaan toimi enää omaishoitajanakaan.
Kun menee lonkkaleikkaukseen niin kotihoitaja tulee auttamaan, mutta, siitä tulee lasku kotiin.
Ei me naiset ruveta ilmaispiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Just noin. Hyvää cunnilligusta saa aniharvoin!
Vierailija kirjoitti:
Sitä on kyllä hämmästyttävän paljon, ei onneksi kyllä vielä lähellekään naisvihan määrää.
Molemmat johtuu siitä, että on naisvaltainen palsta.
Vierailija kirjoitti:
Elin elämäni ensimmäiset 25 vuotta vihaamatta miehiä, jatkuvasti heidän ympäröimänään. Ensin isä, veli, sitten luokkatoverit, sitten poikaystävät
25 vuoden iässä ajauduin sinkkuuteen ja työttömyyteen. Vointini parani merkittävästi. Heräsi ajatus, johtuiko se miesvapaudesta, minkä jälkeen olen pohtinut ja testannut asiaa
Näin ~7 vuoden sinkkuuden jälkeen voin sanoa, että jo miehen äänen kuuleminenkin alkaa tuntua väkivallalta. En vitsaile. Se tuntuu kehossa pahalta
Yhdellä naisvaltaisella työpaikalla huomasi selvästi, kenellä on tyttö- ja kenellä poikalapsia sekä avioliitto. Avioliitoissa tai lapsettomissa parisuhteissa elävät naiset voivat kaikista huonoimmin. Sairauksia, mielenterveysongelmia, jne. Avioliitossa poikalapsilla elävät olivat aggressiivisia, kuten miehet. Pelkäsin heitä. Tyttölapsia omaavat naiset olivat miellyttäviä
Olen miettinyt asiaa monelta kannalta ja peruskoulu kertoo mielestäni
Kukaan ei lue sun säälittävää kitinäsaarnaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää vain feminiinistä homomaisista miehistä, jotka alistuu kaikkeen eikä vastusta tyranniaa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä on kyllä hämmästyttävän paljon, ei onneksi kyllä vielä lähellekään naisvihan määrää.
98% käyttäjistä on naisia ja niiden tuottama miesviha on tuhatkertainen suhteessa 2% miesten tuottamaan naisvihaan.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkaa ansiosidonnaista.
Mua ei kiinnosta teidän miesten omakotitalot ja kesämökit jotka menee perinnöksi teidän lapsille.
En ole kiinnostunut tulemaan ilmaissiivoojaksi enkä kokiksi.
Seksi ei tunnu miltään ihmeelliseltä.
En edes ymmärrä mitä tollasesta parisuhteesta voisi saada muuta kuin että tiukkapipoinen mies valittaa, kun tiskejä ei ole laitettu koneeseen tai joku tietty paita pesemättä.
Miten saat omat tiskisi ja pyykkisi hoidettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkaa ansiosidonnaista.
Mua ei kiinnosta teidän miesten omakotitalot ja kesämökit jotka menee perinnöksi teidän lapsille.
En ole kiinnostunut tulemaan ilmaissiivoojaksi enkä kokiksi.
Seksi ei tunnu miltään ihmeelliseltä.
En edes ymmärrä mitä tollasesta parisuhteesta voisi saada muuta kuin että tiukkapipoinen mies valittaa, kun tiskejä ei ole laitettu koneeseen tai joku tietty paita pesemättä.
Miten saat omat tiskisi ja pyykkisi hoidettua?
Oikein hyvin. Kun asuu yksin, on vain vähän pyykkiä ja tiskiä.
Olen alkanut itsekkin vihaamaan itseäni, kun olen altistunut tälle miesvihalle. M25
Voi ei joku nainen on antanu joskus pakit ja se on ny mies vihaa ja nyt voimaantuu muitten "miesten" kans.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut itsekkin vihaamaan itseäni, kun olen altistunut tälle miesvihalle. M25
Siihen nämä katkerat naiset pyrkivätkin. Suoltavat koko ajan miesvihaa palstalle aamusta iltaan. Väkisinkin se tuhoaa miesten mielenterveyden. Nämä palstalla roikkuvat naiset ovat oksettavia inkkelinaisia, jotka ovat katkeria, kun eivät saa miestä. Siksi solvaavat miehiä.
Sairasta.
Puhut siitä, ettei susta tykätä. Ei taideta tykätä miespalstoillakaan, joilla pystyt vaan häiriköimään. Onks esim. ne Skoda-jutut miten paljon sun käsialaa, kaikki vuosikertatoistelut, ja kuulemma esität heille naista. Miehilläkin on siis miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen avautuu jonkun miehen ikävästä käytöksestä, ei se ole vihaa, miesvihasta nyt puhumattakaan.
Tämä! Jotkut haluavat tulkita sen miesvihaksi.
No niin kuin olen jo todennut aiemmin, niin täällä on ihan huomattava määrä "mitä onkaan ja mitä edustavatkaan -ihmisiä" kylvämässä ihan suoraa vihaa ilman mitään järkeä. Todella usean kommentin takana on jonkinlaista eripuraan tähtäävää agitaatiota. Ei näissä niiden jutuissa mitään järkeä ole. Oli se sitten mies tai naisvihaa, selkeästi jokin päämäärä sillä on saada ihmiset suututettua.
Noita on jopa liian paljon, että uskoisin kyseessä olevan yksittäiset ihmiset. Kyllä näkisin niin, että tätä tehdään ihan tietoisesti ja kollektiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihassa ei ole mitään väärää. Se ei kirjaimellisesti vahingoita ketään fyysisesti. Naisviha vahingoittaa naisia fyysisesti. Mutta tokihan palstan ruikkuvätysmiehille ilkeä viesti naiselta on pahempi asia kuin esim. surmaaminen. Tilastot, faktat ja analyysit kertovat kaiken.
Mitä tällainenkin kommentti kertoo tai mitä tämä haluaa edes sanoa. Nää nyt on ihan tälläsiä täyteen provosointiin tarkoitettua mielikuvakirjoittelua. Mitkä ei sisällä mitään oikeallista sanomaa. Pelkkää vihaa ja katkeruutta näiden lukijoille halutaan aiheuttaa. Nää ei vastaa mihinkään, Nää ei kysy mitään. Ei tuota ratkaisua, eikä lähesty asiaa objektiivisesti tai pohdiskelevasti. Ei näissä oo mitään sanomaa kellekään paitsi viha.
Jos tätä mieltä joku oikeasti on niin onhan se tosiaan surullista ja surullista myös muiden kannalta miten ilmoitetaan mielipiteinä tälläisiä turhanpäiväisiä antipatioita ilman mitään perustetta.
No, jos alkaisin seurustelemaan miehen kanssa jolla on lapsia ja miehen omaisuus menee niille niin laittaisin suhteen poikki, jos mies sairastuu. Kun ei ole yhteistä omaisuutta niin ei tarvitse toimia myöskään ilmaisena omaishoitajana.
Ja eihän se koti edes olisi mun koti vaan miehen.
Hallitus vei leskeneläkkeenkin joten ei kukaan toimi enää omaishoitajanakaan.