Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on todella paljon miesvihaa

Vierailija
26.04.2024 |

Syytä ihmettelen

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiiä miten näihin pitäisi suhtautua. Itselle nää on aika surkuhupaisa vitsi tavallaan. En mä osaa vastata millään tollaseen lähtökohtaiseen vihaan. Ei sille voi kukaan mitään, eikä maailma muutu mihinkään tälläistä kirjottelemalla. Nää joko ollessaan henkilölle itselleen vaalimia kultaisia ajatuksia, tai sitten mielipiteenmuokkausta on yks ja sama.

Jos jotain voin sanoa, tai jollain viisaalla kommentilla auttaa, niin tän tason negaatiossa varmaan jonkinlainen terapeuttinen hoitomuoto on se mistä kannattaa lähteä liikkeelle. Jos yksilöllä on näin mustavalkoinen kuva elämästä, niin ei se hyvää tee pitkän päälle ja parisuhde nyt ei lähtökohtaisestikaan tule kysymykseen. Ei yksinkertaisesti kukaan ole ansainnut joutua tämmösen vihan kohteeksi ja miksi sitä pitäisi olla sijaiskärsimässä.

Jos tää on se ainoa näkökulma, niin miksi sitä tänne pitää julistaa päivittäin. Tuskin kukaan näitä haluaa edes millään tapaa myötäelää, tai jos haluaa niin on sekin aika erikoista.

Vierailija
62/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä törmäsin Suomessa myös naisten taholta miesvihaan. Jopa kaupassa kun kassanaisen kanssa tuli kommunikaatiossa väärinymmärrys niin nainen tiuskaisi tylysti takaisin vaikka itse pysyin koko aika rauhallisena. Tajusin heti että.tuo yliampuva reaktio nousi jostain miesantipatioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkaa ansiosidonnaista. 

Mua ei kiinnosta teidän miesten omakotitalot ja kesämökit jotka menee perinnöksi teidän lapsille. 

En ole kiinnostunut tulemaan ilmaissiivoojaksi enkä kokiksi. 

Seksi ei tunnu miltään ihmeelliseltä. 

En edes ymmärrä mitä tollasesta parisuhteesta voisi saada muuta kuin että tiukkapipoinen mies valittaa, kun tiskejä ei ole laitettu koneeseen tai joku tietty paita pesemättä. 

Kylläpä mammaa taas itkettää 🥱

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
64/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Mikään ei tunnu enää vetoavan suomimiehissä näihin niin negatiivisiksi käyneisiin Suomen naisiin. 

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
65/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani Thaimaassan olin todella otettu kun naiset huomioivat minut joka kadulla. Jatkuvasti he kehuivat minua "handsome man"  ja ehdottivat jopa suoria deittejäkin tyyliin "hey handsome man, can i go with you".  Keräsin liudan kauniilta naisilta whatsupiin yhteystietoja mut ennennättönyt tapaamaan kuin kahta kunnes oli palattava taas tänne.miesvihaajien keskelle. Kyllä on ikävä sinne takaisin.

Vierailija
66/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon katkeria, yksinäisiä, ikääntyviä naisia, joilla ei ole mitään tekemistä kuin öyhöttää netissä. Mitäs odotit? 

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
67/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani Thaimaassan olin todella otettu kun naiset huomioivat minut joka kadulla. Jatkuvasti he kehuivat minua "handsome man"  ja ehdottivat jopa suoria deittejäkin tyyliin "hey handsome man, can i go with you".  Keräsin liudan kauniilta naisilta whatsupiin yhteystietoja mut ennennättönyt tapaamaan kuin kahta kunnes oli palattava taas tänne.miesvihaajien keskelle. Kyllä on ikävä sinne takaisin.

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
68/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa ottaa huomioon, että nää taitaa olla jonkun tason mielipidevaikuttamista. On se aika selkeää

Mä en miehenä kirjottelis tollasta sontaa kyllä mihinkään. Ei nää kommentit, nyt edistä edes sitä kuvaa mikä mulla on siitä mitä muut miehet kirjoittaa. Nää on botteja.

Vierailija
69/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaa miehiä joka oikeuttaa miesten toimesta naisten vihaaminen. Niinkauan kun naiset vihaavat miehiä niin naisilla ei ole mitään oikeutta vaatia miehiä lopettamaan naisten vihaamista

Vierailija
70/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että mies kuuluu hellan ääreen voileipiä tekemään perheen päälle (Naiselle).

Vierailija
71/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on kyllä todella paljon vihaa. Vihaa täynnä koko palsta. 

Vierailija
72/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapalsta. 

Vierailija
73/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei muuta tehdä kuin vihata. 

Vierailija
74/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tässä on aika merkillepantavaa. Ei yhtään mitään positiivista sanottavaa mistään. Aika erikoista viestittelyä sukupuolten välillä. En mä oikeasti usko, että kukaan allekirjoittaisi näitä jos menis kasvotusten kysymään. Internetissähän kuka tahansa vierailija voi sanoa mitä vain ja näyttää siltä, että se mitä ne sanoo on 100% negatiivista. Mehän eletään nyt viestintä vaikuttamisen aikaa ja mun mielestä täällä se viestintä vaikuttaminen on aika näkyvästi painottunutta.

Vierailija
75/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tässä on aika merkillepantavaa. Ei yhtään mitään positiivista sanottavaa mistään. Aika erikoista viestittelyä sukupuolten välillä. En mä oikeasti usko, että kukaan allekirjoittaisi näitä jos menis kasvotusten kysymään. Internetissähän kuka tahansa vierailija voi sanoa mitä vain ja näyttää siltä, että se mitä ne sanoo on 100% negatiivista. Mehän eletään nyt viestintä vaikuttamisen aikaa ja mun mielestä täällä se viestintä vaikuttaminen on aika näkyvästi painottunutta.

.. Kannattaa ehkä harkita sitä millä tavalla vakavasti näitä aikoo ottaa. Nää ei ehkä oo ihan kotimaan kynäilijän toimesta tuotettuja.

Vierailija
76/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset oikeasti vihaa n. 25% miehistä. Näissä löytyy aika paljon pettäjiä, koska heillä ei ole mitään hävittävää. 

75% miehistä on niille ihan täysin näkymättömiä, mutta pistävät silti samaan mieskategoriaan. 

Tämä on puhdas tilasto kaikista deittisovelluksista, jossa n. 10-20% miehistä saa lähes kaikki viestit. Deittisovellusten ulkopuolella uskoisin, että about 20-30%. 

Höpö höpö

Tätä nimitetään 80/20 säännöksi. Ihan perusfaktaa

Me ei enää eletä 60-luvulla. Miehet jaksaa AINA muistuttaa menneistä. Tutustu naisten historiaan. Naiset ovat kautta aikojen olleet kyrsiintyneitä miehiin. Tuolloin lääkärit vaan ojensi rauhoittavia ja toivotti päivänjatkoja. Jenkeistähän löytyy tänäkin päivänä päihteellä käyviä kotirouvia. Koittakaa nyt miehinä kestää naisien ääntä. Vuosisatoja saitte elää siinä luulossa että me halutaan vaimon ja äidin virkaan. Ettepä enää..

Vierailija
77/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihassa ei ole mitään väärää. Se ei kirjaimellisesti vahingoita ketään fyysisesti. Naisviha vahingoittaa naisia fyysisesti. Mutta tokihan palstan ruikkuvätysmiehille ilkeä viesti naiselta on pahempi asia kuin esim. surmaaminen. Tilastot, faktat ja analyysit kertovat kaiken.

Häh? Tottakai viha voi vahingoittaa vaikkei se ole fyysistä. Kiusaaminen vahingoittaa.

Miesvihaa on silti tosi vähän palstalla, mutta on sitä silti. Esim se sukunimi/poikalapsihullu.

Te miehet tuuttaatte pitkin nettiä olevanne vailla kotirouvaa. Useimmat naiset kohauttaa olkiaan ja toteaa:"etsi semmonen?". Lompakon kumistessa tyhjyttään koitatte jallittaa työssäkäyvän tienaavan kotirouvan asemaan.

Vierailija
78/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää määrittää itselleen sana miesallergia. Miksi? 50-60- luvuilla sekä Amerikassa että Englannissa mies nähtiin pelkkänä lompakkona ja siementäjänä. Youtubessa löytyy jonkin verran tuolloin eläneiden miesten haastatteluita. Et sä voinut kävellä kodinkoneliikkeeseen ostamatta tuotetta nimenomaan vaimolle. Pyykkikone suunniteltiin ainoastaan perheellisten naisten käyttöön. Mainostoimistoissa vaikuttaneet miehet pyrki ajamaan ydinperhe ideologiaa. Ei niitä kiinnostanut 18v. köyhä opiskelija. Tuon ikäisen piti olla joko tienaamassa tai puskemassa lapsia.

Vierailija
79/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miesten puolesta selvää miksi joka ukosta ei ole käyttämään kyseistä palvelua. Ensinnäkin. Et voi vaatia kaunista,tervettä ja hedelmällistä naista synnyttämään sulle lasta tai lapsia. Toisekseen. Raskaus tulee aina olemaan naiselle riski. Maksat saadulla lainalla raskaana olevan vakuutukset,järjestön vaatiman kulukorvauksen,asianajajat,mahdollisen kaksosextran,lastenhoitajat,äitiysvaatteet,matkat neuvolaan,hoidot ja äitiysloman. Synnytyksen lähestyessä hotellimajoituksen sekä synnytyksestä koituneet kulut. Lapsen jäädessä sun huomaan otat kontollesi 18 vuoden ajaksi 130 000 euron lisäkulun. Kaksosten/kolmosten kohdalla kulut 2-3x. Pitkin nettiä ukot karjuu portinvartioinnista. Kellä kohtu,sillä valta. Koittakaa elää asian kanssa. Linkki: https://menhavingbabies.org/assistance/application1/

Vierailija
80/83 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä palstalla ollut ikinä mitään positiivista, tai yleensäkään mitään sellaista mistä tulisi sen  lukijalle  hyvä mieli ?