Paras tahranpoistoaine vaatteille
Suosittele parasta tahranpoistoainetta vastteille. Perustele miksi juuri sinun luottotuotteesi on paras.
Rasvatahrat täytyisi saada hyvin pois, ei tarvitse olla ekologinen tuote. Riittää että on hyvä ja tehokas tuote toimittamaan asiansa.
Jos mahdollista, kerro mistä tätä tuotetta saa ja minkälaiseen hintaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkki vanish on ainoa jolla olen saanut rasvatahrat kokonaan pois. Voi olla että tarvitsee liottaa ensin vanishissa ja sitten pestä vielä samalla aineella uudestaan. Ei varmasti ole ekologinen, mutta toimii.
Ei haittaa vaikka ei ole ekologista kunhan toimii.
Siinä tapauksessa suosittelen kokeilemaan ja lisätään nyt vielä että ei haalistanut värejä lainkaan. Vahva tuoksu jäi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkki vanish on ainoa jolla olen saanut rasvatahrat kokonaan pois. Voi olla että tarvitsee liottaa ensin vanishissa ja sitten pestä vielä samalla aineella uudestaan. Ei varmasti ole ekologinen, mutta toimii.
Ei haittaa vaikka ei ole ekologista kunhan toimii.
Siinä tapauksessa suosittelen kokeilemaan ja lisätään nyt vielä että ei haalistanut värejä lainkaan. Vahva tuoksu jäi kyllä.
Selvä juttu. Halvempiakin tuotteita löytyy mutta en tiedä ovatko ne hyviä. Kokeilen tätä nyt kuitenkin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen tummansininen litteä pullo, en muista nimeä. Se on paras, koska tahrat lähtee.
Ok, yritän katsoa. Mistä olet ostanut tämän tuotteen?
Nyt muistan, nimi oli Tabort, mutta kun tsekkasin äsken Citymarketin sivuilta sitä ei löytynyt. :(
Amway home SA8 prewash spray on ollut huippuhyvä! Saa amway.fi sivustolta n. 16 euron hintaan. Todella riittoisa ja ainakin minun allerginen ihoni sietää sitä. Se on toiminut kaikkiin mahdollisiin tahroihin erityisesti tuoreena suihkittuna. Ainoastaan pinttyneitä veritahroja ei oo kunnolla poistanut. Helppokäyttöinen luottotuote! Ainoastaan suihkaisu ainetta tahrakohtaan ja pyykkikoriin oottamaan pesua tai suoraan koneeseen. Ja toiminut myös kuivuneeseen tahraan!
Tiskiaineeseen sekoitat leivinjauhetta, ja sen tahnan levität rasvatahraan. Tämä vinkkihän sai niksipirkan €10 000 palkinnonkin 2023
Kaikki käyttää nykyään tehokasta tahranpoistajaa eli
Sakset.