Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja tuntuu että tykkään enemmän miehestä kuin mies minusta

Vierailija
26.04.2024 |

Kaikki on ihanaa ja tuntuu todella hyvältä. Mies on kiinnostunut, haluaa tavata pitkiä aikoja ja me olemme kaikinpuolin todella hyvä pari, yhteistä on paljon! Olemme tavanneet 5 kertaa, mutta olemme ehtineet läheisiksi.

Mies on puhunut ihastumisesta ja jopa rakastumisestäa, nyt kuitenkin yhtäkkiä tuntuu että hän on varovainen. Olen tästä kipuillut ja jopa epäillyt koko suhdetta, mies on ottanut asian hyvin, halunnut jutella ja selvittää asian siinä missä moni muu olisi lähtenyt.

Minusta tuntuu silti että tykkään enemmän hänestä kuin hän minusta. Onko tällainen normaalia? Oletan että on ja täytyy vaan jatkaa tutustumista. Hän on sanonut ettei ole menossa mihinkään, vaan haluaa olla yhdessä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksia toki aina on mutta itselläni kyllä kaikki ne oikeasti hyvät suhteet ovat alkaneet niin että molemmat ovat olleet täysillä mukana eikä ole ollut mitään ailahtelevuutta tunteissa kummallakaan.

Mutta kun hän on teoissa täysillä mukana, ei vaan sanoissa sillä tavalla kuin minä olen. Yhtä pitkällä.

Vierailija
42/43 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sen saman kanssa kuin olin äsken, hän on juuri tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan, että pariskunnan osapuolet tykkäisivät toisistaan täsmälleen saman verran. Miten sitä edes mitataan? Perstuntumalta?

Toinen tykkää aina enemmän ja se on vaikeampi rooli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme