Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä niin epäreilua, että jotkut näyttävät hyvältä ilman erityistä vaivannäköä

Vierailija
26.04.2024 |

Esim. Vartalo on täydellinen vaikka syö ihan mitä vaan ja korkeintaan käy kävelyllä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja iho sellainen, että sen voi pestä vaikka Fairylla ilman mitään ongelmia.

Koko elämänsä ulkonäön ja sairauksien kanssa kamppailleena sitä miettii, miten muut huonoilla perintötekijöillä varustetut edes haluavat tehdä lapsia kärsimään läpi samat ongelmat.

Vierailija
2/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että voi syödä mitä vaan on illuusio.

Todellisuudessa se hoikka vain väittää noin mutta oikeasti kalorit pysyy pienenä.

Kun taas se lihava syö väärin/liikaa ja ei laihdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa se hoikka vain väittää noin mutta oikeasti kalorit pysyy pienenä.

Olen nähnyt miten nämä ihmiset syövät.

Ap

Vierailija
4/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väärin. Maailma on monella tapaa hyvin epäoikeudenmukainen. Ulkonäkö ei ole se pahin ongelma, mutta kyllä siitäkin päänvaivaa saa.

Joillain vielä ylipaino kertyy tasaisesti niin, että ylimääräiset kilot ei muuta pahasti mittasuhteita. Toisilla taas vartalon mittasuhteet ovat jo lähtökohtaisesti huonot ja ylipaino sen kuin korostaa tätä epäsuhtaa, jolloin jo muutama lisäkilo näkyy häiritsevästi.

Vierailija
5/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen hoikan välttämättä tarvitse väittää mitään. Joillakin se syömisen säätely ja aineenvaihdunta vain toimii luonnostaan erilailla. Jotkut syövät ihan mielihalujensa pohjalta terveellisesti, joidenkin on helpompaa tehdä tietoisia valintoja syömisen ja elämäntapojen suhteen, joidenkin keho "antaa anteeksi" huonommankin elämän.

Vierailija
6/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen nähnyt että ennemminkin suurimmalla osalla on kamala työ jotta vartalo näyttää ikääntyessäkin takaa päin niin kuin nuorella pajunvitsalla muuten kuin edestä katsomalla naaman ihoa mistä kyllä ikä näkyy.

On se kovaa kuntoilua käyden jumpassa, juoksemassa tms. ja kalorimäärien laskemista tai punnitaan ruoka. Puolitetaan ikääntyessä ruuan määrää kun aineenvaihdunta hidastuu. Monet luulevat vain että ihan kaikki hoikat ihan itsestään pysyy kuosissaan.

Joillan harvoilla on sellaista DNA:ta jotta kroppa pysyy hoikkana ilman rääkkiä.

Mulle on ihan samantekevää miltä muut näyttävät enkä ole kateellinen.

Vierailija
7/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epäoikeudenmukaista.

Mutta: sille ei mitään voi, joten kannattaa yrittää päästää irti.

Paras mihin voimme pyrkiä on se, ettemme vedä ulkonäöstä johtopäätöksiä ihmisen muista ominaisuuksista. Ei kauneus tee fiksummaksi tai rumuus hitaaksi.

Vierailija
8/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuolla tavalla hyvännäköinen. Mutta sen sijaan olen käynyt jo vuosia lapsettomuushoidoissa, kun muut saavat lapset ihan ilmaiseksi ja ilman vaivannäköä. Joudun käymään lääkäreissä, piikittämään hormoneja, syömään lääkkeitä ja hormoneita. Joudun kivuliaisiin toimenpiteisiin tämän takia ja kärsin endometrioosi kivuista. Välillä kivut on sellaiset etten saa nukuttua. Halauatko edelleen olla mielummin hyvännäköinen vai tämä minun kohtaloni? 

Vierailija
9/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin on helpompaa tehdä tietoisia valintoja syömisen ja elämäntapojen suhteen, joidenkin keho "antaa anteeksi" huonommankin elämän.

-,Vähän väärä yhteys nyt

Täällä puhutaan painosta kauneutens, ne on kaksi täysin eri asiaa.. laiha voi olla ruma ja lihavanpi paljon kauniinpi. Myös vartalon mittasuhteista voi ollas montas mieltä.

Vierailija
10/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuolla tavalla hyvännäköinen. Mutta sen sijaan olen käynyt jo vuosia lapsettomuushoidoissa, kun muut saavat lapset ihan ilmaiseksi ja ilman vaivannäköä. Joudun käymään lääkäreissä, piikittämään hormoneja, syömään lääkkeitä ja hormoneita. Joudun kivuliaisiin toimenpiteisiin tämän takia ja kärsin endometrioosi kivuista. Välillä kivut on sellaiset etten saa nukuttua. Halauatko edelleen olla mielummin hyvännäköinen vai tämä minun kohtaloni? 

Olen pahoillani, että tilanteesi on tuollainen. On vaikeaa, kun ei saa jotakin itselle merkityksellistä asiaa, etenkin jos näkee sen olevan muille helppoa. Minulle se tärkeä asia taas tuntuu olevan itseäni miellyttävä ulkonäkö, tiettyyn rajaan jopa fyysistä terveyttä tärkeämpi. Ei-Ap

Vierailija
11/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

24/7?

Vierailija
12/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pointti on siinä, että ei näe vaivaa. Minimalismi ja meikittömyys ihonhoidossa on ihan ehdoton. Samoin pitää syödä aina sitä, mitä tekee mieli, kun tekee mieli. 

Vierailija
13/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ainakaan tiettyyn ikään asti. Ainakin itse voin kolmekymppisenä vielä ihan huoletta vetää pizzaa ja burgeria, suklaata ja sipsiä ja vaatekoko on edelleen se sama 34-36 mitä aiemminkin. 

Vierailija
14/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ainakaan tiettyyn ikään asti. Ainakin itse voin kolmekymppisenä vielä ihan huoletta vetää pizzaa ja burgeria, suklaata ja sipsiä ja vaatekoko on edelleen se sama 34-36 mitä aiemminkin. 

Tuo on myytti että ikä vaikuttaisi painoon noin paljon.

Vierailija
15/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. En edes välittäisi siitä ulkonäköstä, se on lopulta elämässä sivuseikka, kun tapahtuu jotakin, mikä saa asettamaan arvot uuteen järjestykseen.

Itse kuulun niihin, joiden täytyy tehdä tosi paljon työtä sen eteen, että verenpaine pysyy sallituissa lukemissa ilman lääkitystä. Voisin toki marssia lääkäriin ja pyytää reseptin kouraan, mutta tuntisin itseni luuseriksi. Jos en tarkkaile elintapojani, verenpaine nousee. Minun täytyy vältellä suolaa, liikkua vähintään tunti päivässä, pitää paino normaalilukemissa eli olla lihomatta, jättää salmiakit ja lakritsit kauppaan ja juoda alkoholia vain äärimmäisen harvoin ja vähän kerrallaan. Jos näistä lipsun, joudun ottamaan lääkityksen.

Vierestä katson ihmistä, joka syö salmiakit ja juo lähes päivittäin alkoholia, ripottelee suolaa annoksensa päälle, syö roskaruokaa, sipsejä ja pitsaa, ja hänen verenpaineensa aina vain pysyy selvästi alle lukeman 120/70. Hyvä hänelle! Itse joudun tekemään tosi paljon työtä, että saan paineet edes 130/80:n tuntumaan!

Kaikkea ei voi saada, elämä ei vain ole reilua. On pelattava niillä korteilla, jotka syntymässä sai.

Vierailija
16/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enpä usko, että päivittäin pystyt vahtimaan heidän kaikkea syömistään. Se, että silloin tällöin vetää isot annokset täytyy kompensoida muissa syömisissään ja juomisissaan tai kuluttaa ylimääräinen energia pois 

Vierailija
17/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ehkä juurikin tiettyyn ikään asti. Nelinymppisenä alkaa kyllä huonot elämäntavat näkyä ja joutuu jo näkemään vähän vaivaa pysyäkseen kuosissa.

Vierailija
18/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vartalo ei voi olla täydellinen ellei harrasta jotain liikuntaa. Mutta mikä kenenkin mielestä sitten on täydellistä.

Vierailija
19/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että nautin kyllä ulkonäöstäni. Ulkonäkö on minulle myös tärkeää. Mutta ilman sellaista vaivannäköä se ei pysy, että ei hoitaisi itseään. Tarkoittaa, että hoidan kasvoja rasvaamalla, kehoani kuntoilemalla jne. En usko siihen, että kenenkään iho ei pysy hyvänä, jos sitä ei hoida. 

Vierailija
20/60 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen nähnyt että ennemminkin suurimmalla osalla on kamala työ jotta vartalo näyttää ikääntyessäkin takaa päin niin kuin nuorella pajunvitsalla muuten kuin edestä katsomalla naaman ihoa mistä kyllä ikä näkyy.

On se kovaa kuntoilua käyden jumpassa, juoksemassa tms. ja kalorimäärien laskemista tai punnitaan ruoka. Puolitetaan ikääntyessä ruuan määrää kun aineenvaihdunta hidastuu. Monet luulevat vain että ihan kaikki hoikat ihan itsestään pysyy kuosissaan.

Joillan harvoilla on sellaista DNA:ta jotta kroppa pysyy hoikkana ilman rääkkiä.

Mulle on ihan samantekevää miltä muut näyttävät enkä ole kateellinen.

Hoikkana pysyy ilman rääkkiä kun syö vähemmän kuin kuluttaa ja välttää etenkin rasvaa ja sokeria. Hoikkana pysyminrn vaatii jatkuvan nälän tunteen siirtämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan