Windows95man hävettää niin etten voi katsoa viisuja!
Miten haluamme itsestämme vahvistaa kuvaa, metsäläisiä pöhköjä joiden mielikuvitus riitti vain kalsarivitseihin.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän tämä hävettää kuin kääriä
Molemmat ovat yksinkertaisille ja tyhmille ihmisille suunnattua viihdettä. Samalle sakille joka katsoo Salattuja Elämiä, Putousta ja Huutokauppakeisaria telkkarista.
Erityisesti autisti ja downit fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän tämä hävettää kuin kääriä
Molemmat ovat yksinkertaisille ja tyhmille ihmisille suunnattua viihdettä. Samalle sakille joka katsoo Salattuja Elämiä, Putousta ja Huutokauppakeisaria telkkarista.
Juurikin näin. Kyse ei ole mistään vakavasta musiikkitapahtumasta, eikä yksikään menestyksekästä uraa tekevä muusikko/bändi osallistuisi tapahtumaan. Uskottavuus menisi. Se on oikeasti näin. M50
Haha, aivan. "Ei yksikään menestyvä" ja silti siellä on joka vuosi maailman menestyvimpiä biisintekijöitä ja artisteja mukana.
Ei ole pakko katsoa. Et ole kohderyhmää. Sulle on Suviseurat, Tangomarkkinat sekä tractor-pulling ja kahvakuulan SM.
Ei ole. Ehkäpä olen aikoinaan tehnyt menestyksekästä uraa ns. piireissä muusikkona ja näkemykseni perustuu siihen.
Jännitysmomentti on siinä, kun odotat milloin karvaiset kassit tipahtaa lahkeesta.
menetin mielenkiintoni, kun mulle selvisi, että alla on napakat ihonväriset stringit.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kun on nähnyt ja kuullut ihmisen kipuja, ja elämän tuomia haavoja, haluaa kauneutta, ja jotain joka kohottaa ja vahvistaa. Ei jaksa nauraa typerille koko kansakuntamme irvisteville vitseille, joissa alapäällä on pääosa. Ehkä se jolla kaikki on hyvin on helppo nauraa sellaisillekkin vitseille, jotka elämän vakavoittamaa eivät naurata.
Oletpa tosi ylevä ihminen! Mua kiinnostaa vain ne kassit.
🇺🇦🇮🇱
Eikö sulla taaskaan muuta tekemistä ole, Pasi?
Trollit on tarpeettomia ihmisiä, jotka kerjää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa hyvät ja runkatkaa edelleenkin Kauniille ja Tohkeille, kuten jo 30 vuotta, käävät.
Nyt puhut todellakin käärijäfaneista.
Jos naisten me too ja woke ilmiön jälkeen jäljellä on vain keltaiset kalsarit ja pallit joita nauraa, kukapa sitä sitten kieltämään....
ps. kauneuttakin ja hyvyyttä yhä on, ja niitä löytää jos niitä etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua olisi hävettänyt jos sinne olisi lähetetty se Loreen-kopio. Noloa kuvitella, että matkimalla syntyisi menestystä. Windows95man on sentään omaperäinen jos ei muuta.
Stig -kopio.
Sehän se todella on. Molemmat Kalliosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stig -kopio.
Sehän se todella on. Molemmat Kalliosta.
Mutta ei ulkomailla tiedetä, kuka on Stig!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisi vaikka lähetetty tämä:
Nykyisessä maailmantilanteessa olisi ainakain ollut ajankohtainen.
Pitää olla uusi biisi ja hauska esitys. Mulle riittää se, että joku satavuotias kiekasee tän 6.12.
Miksei kaverit onanoi ajatuksella parasta on kun ei itte tarvinu tehä mitään.
Kannattaa miettiä, miksi häpeän tunne niin voimakas. Onko hävettävää olla omaperäinen? Miksi ei saisi olla? Onko vähemmän häpeällistä olla samanlainen kuin kaikki muutkin? Miksi häpeän tunnetta tarvitsee hävetä? Jne.
Ihanko oikeasti joku pitää tuosta 95manistä? Miten se on mahdollista?
Tuo yletön RIEKKUMINEN ällöttää.
Viime vuonna se oli Käärijän idea, ja siihen huippu biisiin, se sopi täydellisesti
Ja nyt mennään taas samalla genrellä ja tyylillä kuin Käärijä. Sanoisin että liikaa samaa.
Vierailija kirjoitti:
samaa pelle kastia kääriän kanssa, maailmalla luullaa että kaikki suomalaiset on aivottomia.
Suomen edustajat:
Kääriä
Windosman
ent. PMS Sanna
Ja paljon instapissiksiä.
Mm. muuan Amanda ja Susanna.
Kauheata, kun muut eurooppalaiset saattavat viime- ja tämänvuotisen edustajan perusteella ajatella, että kaikki suomalaiset nuoret miehet ovat keskivartalolihavia, siis iskäv... ... hetkinen... hetkinen...
Ei mutta niinhän enemmistö nykyään onkin. Vedän takaisin.
Kaffebulla kirjoitti:
Jännitysmomentti on siinä, kun odotat milloin karvaiset kassit tipahtaa lahkeesta.
menetin mielenkiintoni, kun mulle selvisi, että alla on napakat ihonväriset stringit.
Ai on vai? Tylsää!
Miten mä olen näkevinäni Stigin tuossa laulamassa??!!!
Pitää alkaa päivän työt...
Yhä "hävettää".
T ap
Suomalaisuus hävettää yllättävän monia suomalaisia. Outo ilmiö. Mua hävettää röyhkeys, jos sellaiseen törmään jossain. Tulee myötähäpeä. Olen jo sen verran vanha ettei hävetä mikään junttilook, se on kulttuurin rikkautta se.
Pitää olla uusi biisi ja hauska esitys. Mulle riittää se, että joku satavuotias kiekasee tän 6.12.