Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitää erikseen vakuutella, että joku henkilö on kauhean sydämellinen,

Vierailija
25.04.2024 |

niin tarkoittaako se yleensä sitä, että hän nimenomaan ei ole? Siis miksi sitä pitää erikseen vakuutella? Eikö kyseisen ihmisen kanssa tekemisissä oleva huomaisi sen muutenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä vakuutella sellaisille, jotka nimenomaan EIVÄT ole tekemisissä hänen kanssaan. MIstäs he tietäisivät. 

Minä ainakin olen kaikilla nettitreffipalstoilla se "hirmuystävällinen ja supersydämellinen sankari". Mistäs ne naiset muuten tietäisivät, kenelle kirjoittavat?

Vierailija
2/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka itsensä ylentää,se alennetaan. 

Mua ainaki vetuttaa nää itsensä kehujat. Jotenkin teennäistä ja itsensä muiden yläpuolelle laittamista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko että joku itseään kehuu sydämmelliseksi? Noloo...😂

Vierailija
4/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Minäkin olen törmännyt ihmiseen joka pokkana kehui olevansa herkkä ja kiltti ym. On kiusaaja pahimmasta päästä ja myös patologinen valehtelija. Oikea herkkä yrittää piilottaa sitä ominaisuutta, ei tuoda esiin, koska tietää että sellaista käytetään hyväksi.

Vierailija
5/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka itsensä ylentää,se alennetaan. 

Mua ainaki vetuttaa nää itsensä kehujat. Jotenkin teennäistä ja itsensä muiden yläpuolelle laittamista 

Tämä!

Vierailija
6/6 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks likka kerran kehui omia tissejään että kun ne on ihan D-kupit, vaikka sillä oli oikeasti pikkiriikkiset. Kehui myös omaa pituuttaan ja puhui halveksivasti siitä että minä olen 10cm lyhyempi kuin hän. Asia johon ei voi vaikuttaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi