Pkseudulla julkisilla kulkevat paskasuut, harjatkaa hampaanne
tai syökää purkkaa! Ruuhkabusseissa teidän henki haisee vtun hirveälle!
Kommentit (60)
Ei tarvi pestä hampaita ku illalla. Muu on ropakandaa. Hienostelioiden ropakandaa.
Mitä täällä kirjoittelet, ei ne suomea ymmärrä.
Suosittelen hyvää suuhygieniaa. Yhden työntekijän työsuhdetta ei jatkettu koeajan jälkeen, kun hän ei varmaan koskaan pessyt hampaita. Käsittämätön tapaus, kun on muutoin melko asiallinen mutta sen suu!! Se oli täynnä plakkia!
Komppaan. Viimeisen kolmen vuoden aikana olen törmännyt useasti ihmisiin, joiden hengitys haisee todella pahalle, osalla jopa ihan sillalle p*skalle. Mistä tämmöinen johtuu? Eivätkö ihmiset enää välitä suuhygieniastaan?
Matkusta omalla autolla, siellä ei köyhät käy aukomassa suutaan.
Oon jo 3 vuotta odottanu pääsyä hammaskiven poistoon. Ei ole varaa käydä yksityisellä niin pakko odottaa julkiselle hampihoitajalle pääsyä. Aika aina perutaan ja siirretään noin puolella vuodella eteenpäin. En saa takahampaiden väliä langattua kun suu ei aukea niin paljoa että saisin langan sinne taakse tungettua eikä ne harjat mahdu hammasväleihin. Voi olla että suu haisee mut ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo 3 vuotta odottanu pääsyä hammaskiven poistoon. Ei ole varaa käydä yksityisellä niin pakko odottaa julkiselle hampihoitajalle pääsyä. Aika aina perutaan ja siirretään noin puolella vuodella eteenpäin. En saa takahampaiden väliä langattua kun suu ei aukea niin paljoa että saisin langan sinne taakse tungettua eikä ne harjat mahdu hammasväleihin. Voi olla että suu haisee mut ei voi mitään.
Pyydä palveluseteli. Tarvitset myös hammaslääkärin tarkastuksen ensin. Palvelusetelillä saan sen tarkastuksen ja hammaskivepuhdistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Matkusta omalla autolla, siellä ei köyhät käy aukomassa suutaan.
En ole köyhä!!! Käyn töissä! En ehdi pestä hampaita aamulla!!
Vierailija kirjoitti:
Julkinen liikenne on köyhiä varten, totta kai siellä haisee, kusi, paska ja yrjö.
Ja syyhy 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että pomo hyväksyy jos sanon että myöhästyin koska piti mennä kotiin pesemään hampaat ettei vauvapalstalainen moiti?!
Hampaat pestään aamulla ENNEN aamupalaa. Ei niitä enää uudestaan tarvitse pestä ennen lähtöä.
En mä ehdi syödä mitään aamupalaakaan.
Ja sen huomaa ku höngit sitä kissankusen löyhkää ympäriinsä. Pidä suusi kiinni ihmisten läheisyydessä, suuhengittäjä vai ootko niin pläski että et saa henkeä vain nenän kautta.
Olen niin läski ja haiseva kuin huvittaa, ei kuulu sulle!
Mutta haisee mulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä palveluseteli. Tarvitset myös hammaslääkärin tarkastuksen ensin. Palvelusetelillä saan sen tarkastuksen ja hammaskivepuhdistuksen.
Joo, olen käyny tarkastuksissa ja hampaiden paikkauksissa mutta tuo hammaskiven poisto aika siirtyy aina. Aika siirrettiin viimeksi helmikuulta kesäkuulle. Tällä kertaa aika sentään peruttiin edellisenä päivänä eikä samana aamuna kun olen ollut jo matkalla.
Minä olen alkanut huomauttamaan tästä. Miksi olla hienotunteinen, kun eivät paskasuutkaan ota muita huomioon?
Esimerkiksi bussissa viereen istuneelle totesin: Sun hengitys haisee ihan v*tun paskalta, että meepä muualle istumaan!
Naispuoliselle puolitutulle, jonka tiedän seurustelevan puolestaan: Anteeks mutta suuteleeko sun mies sua kaasunaamari päässä? Vai paskooko se joka aamu sun suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut huomauttamaan tästä. Miksi olla hienotunteinen, kun eivät paskasuutkaan ota muita huomioon?
Esimerkiksi bussissa viereen istuneelle totesin: Sun hengitys haisee ihan v*tun paskalta, että meepä muualle istumaan!
Naispuoliselle puolitutulle, jonka tiedän seurustelevan puolestaan: Anteeks mutta suuteleeko sun mies sua kaasunaamari päässä? Vai paskooko se joka aamu sun suuhun?
TIMANTTIA :D
Paha haju ei yksistään johdu pesemättömistä hampaista. Googleta hieman ja ota asioista selvää. Asia ei ole aivan yksinkertainen.
Ap, kulje taksilla, ettei vittumaisuutesi löyhkää muiden nenään.
Ei ole aikaa harjailla täytyy kilpailla globalisaatiota ja tekoälyä vastaan koska ne eivät harjaile hampaita eivätkä käy pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu välttämättä pesemättömistä hampaista! T. Nimimerkki refluksitauti
Aamen. Ja toinen syy on proput, mitä ihmiset ei poista sieltä nielun koloista.. yök. Tosin kaikkia ei saa pois, tiedän sen kun itsekin välillä noista ihanuuksista kärsin.
Pysykää sitten paskasuut vaikka kotona. Se haju on joka tapauksessa v*tun vastenmielinen!
Joo. Mä jään sun takia kotiin. Pomolleki varmaan kelpaa proput syyksi. Mukavaa päivää paskasuu sullekin :)
Ruuhkabussi... kuulostaa köyhälistön ongelmalta joten ap on varmasti oikeassa.
Uskontoni kieltää hampaiden harjaamisen, se on luonnonjärjestyksen vastaista.
Niin joo, sä oot se joka viihtyy työpaikalla erityisesti vessassa. Ota hammasharja ens kerralla mukaan, niin yksi syy lisää käydä vessassa.