Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin uudella työpaikalla ja mut esiteltiin tyttösenä. Olen 33v nainen

Vierailija
25.04.2024 |

En ole kehdannut vielä muille kertoa, että olen tuon ikäinen kun nyt ne luulee, että olen joku teini. 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän paradoxi: 20-40v naiset ovat luomakunnan tärkein porukka. Heillä on kyky tehdä jotain sellaista mitä muilla ei. He ovat kykeneviä kantamaan ja synnyttämään uutta elämää, huolehtimaan jälkeläisistään. Silti heitä kohdellaan kuin alinta saastaa, kyykytetään ja kyseenalaistetaan ja koetaan tarvetta "tiputtaa maan pinnalle" kuten joku jo tässäkin ketjussa sanoi. Mitä ihmettä, miksi? 

Vierailija
42/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan vaikea ihminen, mutta mua kyrsii ihan suunnattomasti, jos ihmiset suhtautuvat kuin teiniin. Useimmiten tätä on ollut juuri työpaikoilla. Puhutaan sellaisella tätimäisen/setämäisen holhoavalla äänenpainolla, sillä tavalla, miten selvästi vanhemmat ihmiset puhuvat lapsille ja teineille. Tuota kesti noin 35-vuotiaaksi. Kai sitten babyface-naama yhdistettynä miellyttämishaluiseen luoteeseen tähän johti.

Nyt nelikymppisenä en enää tätä kohtaa sillä tavalla. Kai oon tarpeeksi *ittuuntunut ja rupsahtanut, että uskotaan jo aikuiseksi ihmiseksi 😃

Muakin tympii, mutta kai pitää olla siitä iloinen että näyttää nuorelta. Mutta esim perehdyttäjä kohteli mua kuin jotain 17 vuotiasta. Että osaanko nyt sulkea ovet varmasti oikein jne. Tuskinpa olisi tälläisiä kysellyt, jos olisi tiennyt ikäni.

Itse olen n. 35v ja ollut työpaikassani muutaman vuoden. Joku aika sitten aloitti uusi työntekijä, ja yksi päivä hän kysyi minulta osaanko varmasti sulkea paikan ovet sulkemisen jälkeen. Koitan vaan ajatella että okei, hän ei ehkä muista että olen aloittanut ennen häntä, että olen oikeasti tämän ikäinen ja että tällaiset asiat opetettiin minullekin ekana työpäivänä. Koitan vaan vetää henkeä ja ymmärtää että näytän hänen silmissään hyvin erilaiselta kuin mitä todellisuudessa olen. Minulla vaan sattuu olemaan babyface ja olen sellainen hiljaisempi luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan vaikea ihminen, mutta mua kyrsii ihan suunnattomasti, jos ihmiset suhtautuvat kuin teiniin. Useimmiten tätä on ollut juuri työpaikoilla. Puhutaan sellaisella tätimäisen/setämäisen holhoavalla äänenpainolla, sillä tavalla, miten selvästi vanhemmat ihmiset puhuvat lapsille ja teineille. Tuota kesti noin 35-vuotiaaksi. Kai sitten babyface-naama yhdistettynä miellyttämishaluiseen luoteeseen tähän johti.

Nyt nelikymppisenä en enää tätä kohtaa sillä tavalla. Kai oon tarpeeksi *ittuuntunut ja rupsahtanut, että uskotaan jo aikuiseksi ihmiseksi 😃

Muakin tympii, mutta kai pitää olla siitä iloinen että näyttää nuorelta. Mutta esim perehdyttäjä kohteli mua kuin jotain 17 vuotiasta. Että osaanko nyt sulkea ovet varmasti oikein jne. Tuskinpa olisi tälläisiä kysellyt, jos olisi tiennyt ikäni.

Mulla on kans Babyface. Kai sitten joku muutos tapahtuu heti kun täyttää 40v. Sitten aletaan kai kutsua naiseksi: On kyllä jännä nähdä. 

Vierailija
44/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Minustakin puhuttiin tyttönä vielä kolmekymppisenä. Nyt olen lähes 40v ja kun minulla puhkesi aikuisiän akne, alettiin kysellä papereita taas kaupan kassalla. :D

Mulla on vissiin teinimäiset kasvot ja olen tosi epävarma niin nämä piirteet vielä korustuu. En ole sellainen "aikuisen itsevarma" koska huono itsetunto kiusaamisen takia.

Sama juttu. Ja töissä heti ekana päivänä tytöteltiin. Kyllä heidän pitäisi tietää ikäni, ovat he verokorttini saaneet jossa on henkilötunnus.

Mun ainostaan pomo nnähnyt verokorttini ja tietää ikäni ja huomaan heti eron kohtelussa. 

Vierailija
45/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Minustakin puhuttiin tyttönä vielä kolmekymppisenä. Nyt olen lähes 40v ja kun minulla puhkesi aikuisiän akne, alettiin kysellä papereita taas kaupan kassalla. :D

Älä hätäile, minulta on kysytty Alkossa paperit melkein viisikymppisenä. Ja siellähän ei kysellä kolmenkymmenen iän mukaan, vaan kahdenkympin. 

Odottelin kerran isääni alkon ulkopuolella niin vartijat tuli kysymään ikää. Olen 35. Menivät vähän hämilleen.

Vierailija
46/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ainakin pari kolme kertaa jotkut vanhat miehet kommentoineet lenkille lähtiessäni kovaa vauhtiani kävelylenkeilläni. "On siinä tytöllä kova vauhti, en perässä pysyisi tms." Ja ikää 45v... 

Eii oikeastaan haittaa jos joku random tyyppi sanoo tuollaista, mutta työpaikoilla se on jotenkin eri juttu kun oletetaan etten osaisi perusjuttuja, koska luulaan että olen tietyn ikäinen.

Vierailija
47/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän paradoxi: 20-40v naiset ovat luomakunnan tärkein porukka. Heillä on kyky tehdä jotain sellaista mitä muilla ei. He ovat kykeneviä kantamaan ja synnyttämään uutta elämää, huolehtimaan jälkeläisistään. Silti heitä kohdellaan kuin alinta saastaa, kyykytetään ja kyseenalaistetaan ja koetaan tarvetta "tiputtaa maan pinnalle" kuten joku jo tässäkin ketjussa sanoi. Mitä ihmettä, miksi? 

Voi herran jestas kun samanaikaisesti sekä uhriudutaan että perusteettomasti ylistetään itseään. Aika narsistinen meno sinulla. Eivät naiset ole yhtään tärkeämpiä kuin miehetkään. Nainen synnyttää, mies siittää, molempia tarvitaan. Ja miehet eivät kykene huolehtimaan jälkeläisistään? Jaa-a. Ainoastaan sinun harhoissasi naisia kohdellaan kuin alinta saastaa ja kyykytetään. Toki vaikutat narsistilta, joten voi olla, että heti kun joku ei jotenkin jumaloi sinua, koet että sinua kohdellaankin huonosti. 

Vierailija
48/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä tärkeä kuin mieskin, eikä kukaan enää edes nykypäivänä halua synnyttää. 

Vierailija
49/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herran jestas kun samanaikaisesti sekä uhriudutaan että perusteettomasti ylistetään itseään. Aika narsistinen meno sinulla. Eivät naiset ole yhtään tärkeämpiä kuin miehetkään. Nainen synnyttää, mies siittää, molempia tarvitaan. Ja miehet eivät kykene huolehtimaan jälkeläisistään? Jaa-a. Ainoastaan sinun harhoissasi naisia kohdellaan kuin alinta saastaa ja kyykytetään. Toki vaikutat narsistilta, joten voi olla, että heti kun joku ei jotenkin jumaloi sinua, koet tä

Trendikkäitä sanoja sulla: "uhriutua". Halpa keino mitätöidä toisen sanomiset. Ei mee läpi.

Ja myös sana narsisti toistuu tekstissäsi.

Voin kertoa että tuollaista rimpuilua ei ota kukaan todesta, jossa syytetään uhriutumisesta ja narsismista. Huomaa että olet mammapalstan kasvatti eikä kyvyt riitä muunlaiseen keskusteluun. 

Vierailija
50/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö setä myös kätensä hoikalle reidellesi, sukkahousuja sivellen. Lopulta sormet päätyivät hameen alle koskettelemaan sukkahousujen verhoamia pulleita pimpinhuuliasi. Nautit suunnattomasti 30 vuotta vanhemman miehen elämää nähneistä sormista lähellä reikääsi ja huokaisit äänekkäästi. Tästä hetkestä lähtien olit sanattoman sopimuksen kaltaisesti vanhemman herran tyttö, johon hänellä on käyttöoikeus. Hän voi halutessaan tarjota pikkuistaan myös muiden miesten käyttöön toisinaan, tämän myös posket punoittaen hyväksyit, pikku prinsessa.

Vierailija
51/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta. Vaihtaisin varmaan työpaikkaa, ei kiinnosta tuollainen simputus. Asiasta puhuttu jo vuosikymmeniä, jos ei ole jo mennyt kaaliin niin ei voi kummempia odottaakaan. 

Vierailija
52/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikö setä myös kätensä hoikalle reidellesi, sukkahousuja sivellen. Lopulta sormet päätyivät hameen alle koskettelemaan sukkahousujen verhoamia pulleita pimpinhuuliasi. Nautit suunnattomasti 30 vuotta vanhemman miehen elämää nähneistä sormista lähellä reikääsi ja huokaisit äänekkäästi. Tästä hetkestä lähtien olit sanattoman sopimuksen kaltaisesti vanhemman herran tyttö, johon hänellä on käyttöoikeus. Hän voi halutessaan tarjota pikkuistaan myös muiden miesten käyttöön toisinaan, tämän myös posket punoittaen hyväksyit, pikku prinsessa.

👌🏻💋

Vierailija
53/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mietin hirveästi että enhän vaan ärsytä muita ja herätä kateutta. Nykyään mulle on ihan sama mitä muut ajattelee. Oma nuorekas ulkonäkö ja tiimalasivartalo herättää mammoissa ja nuoremmissakin vihaa. Enää en anna sen rajoittaa itseäni. Siinähän kihisevät!! Kateelliset kärmeet saa sihistä niin paljon kun huvittaa. Antaa muiden vanhentua silmissä samalla kun toiset nuortuu.

N27

Vierailija
54/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset saa suuta auki jos tytöttely sieppaa? Mua joskus sanottiin pojaksi niin vastasin, että jos pojaksi sanot niin maksat viikkorahaa! 

Vierailija
55/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttönen?! Mitä ihmettä? Missä ollaan näin pihalla?

Mitäs te olette pikkutyttöjen kesken supatelleet?

Vierailija
56/56 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma.

M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi