Kadonneet palstahullut
Mies vaihtoi nuorempaan-hullu ei ole ollut vuosiin aktiivinen. Ennen tuli jatkuvasti ketjuja siitä kuinka mies vaihtoi nuorempaan, eikä koskaan saanut tietää mitään yksityiskohtia.
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Teppo on ollut hiljaa jonkun aikaa. Eli ei ole kertonut hetkeen, että kannabis on terveellistä ja että sähköautot pilaavat ilmaston
Teppo on ollut aktiivinen ihan viime päivinä, mutta nykyään palstalla ei pysty cascadettamaan entiseen malliin, niin Teppokaan ei ole entisellään. So sad. Tepon kuoleman pyramidit olivat melkoisia.
Ajettiin perheen kanssa Rustan ohi -hullu
Ojensin kassalle silitetyn setelin -hullu
Villasukkia lahjaksi -hullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla
Heii! Tähän olen törmännyt, vaikka melko uusi olenkin. :D
Tää on kyllä tyhmä sekopää 🤣.
Mitenkäs se Mies53v vai mikä olikaan, joka siteerasi Raamattua ja Tony Dunderfeltia? Sovinismilla höystettynä. Ei ole hetkeen näkynyt .
Korona-aikana putkahteli kaikenlaista hullua, niin kuin sekin joka jankutti jostain keskitysleireistä uudestaan ja uudestaan. Koronasta seonnut on ilmeisesti myös se "köyhdyttämisen agenda/Marinin ex-viisikko" -hullu, joka välillä ilmestyy häiriköimään politiikkaketjuja.
Muistatteko sellaista kirjoittajaa, joka kirjoitti periaatteessa ihan järjellisiä juttuja, mutta lisäsi ylimääräisiä kirjaimia joka väliin? Iiihhaan äälyyttömään rrrrasittavaaa llukeeaa häännen kkirrjoitustyyyyliiään
Vierailija kirjoitti:
poikalapsihullu taitaa istua vihdoinkin linnassa.
Olen ratkaissut tämän arvoituksen miksi huusi poikalapsista.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikana putkahteli kaikenlaista hullua, niin kuin sekin joka jankutti jostain keskitysleireistä uudestaan ja uudestaan. Koronasta seonnut on ilmeisesti myös se "köyhdyttämisen agenda/Marinin ex-viisikko" -hullu, joka välillä ilmestyy häiriköimään politiikkaketjuja.
Pyörii täällä edelleen, valitettavasti.
Joko on mainittu Miksi naisten saavutukset ovat niin vaatimattomia? Ei ole kokonaan kadonnut, mutta rauhoittunut selvästi hulluimmista ajoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poikalapsihullu taitaa istua vihdoinkin linnassa.
Olen ratkaissut tämän arvoituksen miksi huusi poikalapsista.
No miksi?
Kaikkihan me täällä hulluja ollaan . Kukaan täysjärkinen ei tällaisella palstalla kirjoittele.
Kuka tahansa julkkisnainen -hullu. Niitä on kyllä monta, jopa satoja täällä. Melko vttumaisia olette toisianne kohtaan.
Nyt on jonkin aikaa esillä ollut "Mä kerro teille" -hullu.
Meinasin mainita tämän up up uppista "hullun" mutta ei hätää , löysin aivan tuoreen " päivityksen" . Olen ollut aivan huolesta sairaana ja kaivannut hänen laajaa ja monimuotoista kommentoimista. Ovat niin mielenkiintoisia analysoitaviksi kun ei saa selvää tarkoittaako hän negatiivista vai positiivista mielipiteellään. Jotta uppista vain.
"Laitoin marmorikuulia pimppiin, menin töihin ja osa niistä valui ulos lattialle. Pomoni astui kuulan päälle ja joutui sairaalaan" hullu aina toisinaan täällä
Onko sukunimihullulla jokin toinen nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja on myös kadonnut palstalta!
Ei ole. Hän on täällä tänään ja joka päivä, ja yhtä kurjaa on elämä kuin aina ennenkin. Tänään vastaillut ketjuihin, joissa puhutaan ikävistä sisaruussuhteista ja stalkkereista (hänellä kokemusta tietty molemmista). Tekee jatkuvasti omiakin avauksia, joita ei kuitenkaan enää allekirjoita omalla nimimerkillään.
Eipä ole elämäni mitenkään kurjaa.
Ropakandaa! Hienostelioiden ropakandaa!