Kadonneet palstahullut
Mies vaihtoi nuorempaan-hullu ei ole ollut vuosiin aktiivinen. Ennen tuli jatkuvasti ketjuja siitä kuinka mies vaihtoi nuorempaan, eikä koskaan saanut tietää mitään yksityiskohtia.
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
sitä ei ole näkynyt vähään aikaan joka aina raivosi että miksi hänen pitää maksaa itse lippunsa sinne sun tänne ja vammaiset saavat ilmaiseksi ja miksi jotkut saavat töistä ilmaislippuja sinne sun tänne ja hänen täytyy ihan itse maksaa.
Onko tämä se sama joka jatkuvasti väittää että kehitysvammaisten ei tarvitse maksaa ruoasta, hoidosta, ylipäätään mistään?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin hullu.
ei se oo minnee kadonnut, monta aloitusta tänäänkin näytti olleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Henna ja Osku-vauva?
Henna ei omana itsenään ole kirjoitellut enää vuosiin, miksiköhän?
Onko Henna niiden "asun asuntolassa ja hoitajat kieltävät minua utelemasta/syömästä toisten ruokia/heittämästä kakkaa" yms. - aloituksen takana?
Vähään aikaan ei ole näkynyt sitäkään tyyppiä, jolla on tyyliin kolmekymmentä lasta, ja sitten hän yksityiskohtaisesti luettelee kaikkien nimet ja syntymäajat.
Tiedän, hirvittävää rajallisen elinajan tuhlaamista lukea niin tyhmiä provoja, mutta onpa nekin sepustukset tullut joskus tavattua.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perseiset kädet ja kakkanauhahullu
Käsikakkanauha- kampanjaan lähti hienosti porukka mukaan.
Pidä turpas kiinni oksettava H U O R A!!!
Ssss on pitkään loistanut poissaolollaan, kuten muutama muukin pani täällä merkille. Mihin lie siirtynyt...
HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSA!
120 NAUTINNON YÖTÄ RUSKEASSA TALOSSA!
PEPOU!
Vierailija kirjoitti:
Olisko kuvia hulluista ?
Onhan mulla kuva tos 😃
Joskus kaaauan sitten luin tätä palstaa paljon, viime vuosina en. Oliko täällä joku ikäerohullu lempinimeltään ikis? 😃 En muista tästä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Henna ja Osku-vauva?
Henna ei omana itsenään ole kirjoitellut enää vuosiin, miksiköhän?
Onko Henna niiden "asun asuntolassa ja hoitajat kieltävät minua utelemasta/syömästä toisten ruokia/heittämästä kakkaa" yms. - aloituksen takana?
Kun kirjoittaa av:n hakuun sanan "asuntolassa", tulee tulokseksi useita H:n psykoiluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiset töihin.
Eläkeläishullu
Loiset töihin on työttömiähaukkuvatrolli-hullu.
Eikä ole kadonnut mihinkään. Täällähän se riehuu joka päivä.
Se missä isännällä tuli riitaa prisman parkkipaikalla. Riuhtaisi ruskean lehmännahkatakin hihattoman aluspaidan päältä auton konepellille ja pyyhkäisi peukalon hangalla nenästään räät asvaltille, aloittaen soidintanssin hypähdellen kevyesti riitapukarin kanssa.
Tai veljeni kicxzboozer kävi kylässä pistämässä mieheni ojennukseen muistuttaen avioliiton velvollisuuksista.
Lopussa Johan aina hiljenee painaen katseen tiukasti maahan kuin rukoillakseen.
Vierailija kirjoitti:
171 cm onneton pikku-ukko.
Joka päivä kirjoittelee tänne. Ei ole kadonnut mihinkään.
Keripinor unireseptorini ovat tuhoutuneet- hullu on hiljentynyt. Se selvästi välillä yrittää aloittaa samanlaista jostain muusta rauhoittavasta lääkeaineesta, mutta yleensä joku sen ilmiantaa silti koska ne jutut on aina samat.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Kånken-hullulle tapahtui?
No väitätkö muka ettei paskainen Kånken ole saastaisen näköinen reppu?????? Just sellainen mitä demari- ja vassariämmät käyttää.
AV-reissailijat ovat vissiin jääneet jumiin jonnekin hevonpersiisiin kun en oo hetkeen nähny. (Onneksi)