Kadonneet palstahullut
Mies vaihtoi nuorempaan-hullu ei ole ollut vuosiin aktiivinen. Ennen tuli jatkuvasti ketjuja siitä kuinka mies vaihtoi nuorempaan, eikä koskaan saanut tietää mitään yksityiskohtia.
Kommentit (307)
Paula täsä. Tupakoiva ja lapsestaan huolissaan oleva eläkeläinen.
poikalapsihullu taitaa istua vihdoinkin linnassa.
Vierailija kirjoitti:
Korpin natsat hullu
Meinasin mainita tän mutta en muista oliko tää tyyppi kovin kauan jankkaamassa. Rasittava se oli.
Vierailija kirjoitti:
Silppu
Luojan kiitos. Ei sen juttuja jaksanut kukaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä *pentu taitaa haluta opetuksen koska kun huutelee miesasiakkaalle* jne hullua näkynyt? Karmiva kaveri 😱
Tää on se, joka luuli jonkun aasialaisen naisparturin vainoavan itseään. Saaattoi ihan oikeasti olla harhoissa, ei ollut varsinaisesti provo. Ei koskaan jatkanut keskustelua, kirjoitti vain sen yhden viestin. Oli todella outo tapaus.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mies veti karatepotkun koivuun. Naapuri hiljeni -hullu
Tää oli kyllä hauska! Johan hiljeni.
🇺🇦🇮🇱
sitä ei ole näkynyt vähään aikaan joka aina raivosi että miksi hänen pitää maksaa itse lippunsa sinne sun tänne ja vammaiset saavat ilmaiseksi ja miksi jotkut saavat töistä ilmaislippuja sinne sun tänne ja hänen täytyy ihan itse maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Allu.
Ennen tuli ketjua ketjun perään. Onkohan sille sattunut jotain?
Joo tämän muistan!
Ensin menin vielä halpaan ja rupesin ihan tosissani antamaan hyviä neuvoja, kunnes joku hänet tunteva puuttui keskusteluun ja kertoi, että ei kannata jankuttaa hänen kanssaan.
Todella sitkeä kaveri, ei lukenut ollenkaan viestejä mitä hänelle kirjoitettiin.
Muita: V-tunhaju-hullu, ulostenäytteen viennin kanssa eksynyt-hullu, kuka tekisi Munsalan-kansallispuvun satasella-hullu, holvikaari-hullu.
Mutta se hullu jolle tapahtui Intiassa kaikkea ihmeellistä, oli esim. viisivuotiaana koko viikonlopun yksin päiväkodissa. Hänelle sitä tapahtui ja sattui kaikkea ihmeellistä.
Ei tietysti saisi nauraa kenenkään vinksahtaneisuudelle, mutta kyllä hän oli mahdottoman viihdyttäväkin.
Vierailija kirjoitti:
Se luuseri joka tekee muka sikakalliita ruokia aina vaikka pari päivää aiemmin kertoi, että tilillä on vain pari euroa.
Joka päivähän se tekee aloituksen.
A n a a l i h a m s t e r i jonka nimikin on täällä bännätty.
Mihin on kadonnut Melba? Tuo taloustietäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu.
Ennen tuli ketjua ketjun perään. Onkohan sille sattunut jotain?
Joo tämän muistan!
Ensin menin vielä halpaan ja rupesin ihan tosissani antamaan hyviä neuvoja, kunnes joku hänet tunteva puuttui keskusteluun ja kertoi, että ei kannata jankuttaa hänen kanssaan.
Todella sitkeä kaveri, ei lukenut ollenkaan viestejä mitä hänelle kirjoitettiin.
Muita: V-tunhaju-hullu, ulostenäytteen viennin kanssa eksynyt-hullu, kuka tekisi Munsalan-kansallispuvun satasella-hullu, holvikaari-hullu.
Mutta se hullu jolle tapahtui Intiassa kaikkea ihmeellistä, oli esim. viisivuotiaana koko viikonlopun yksin päiväkodissa. Hänelle sitä tapahtui ja sattui kaikkea ihmeellistä.
Ei tietysti saisi nauraa kenenkään vinksahtaneisuudelle, mutta kyllä hän oli mahdottoman viihdyttäväkin.
Mikäs tämä Intia-tyyppi olikaan? Hämärät muistikuvat
Holvikaarijankkaaja, Zinccis ja hopeakettu. Missä olette? 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole kadonneet, ne ovat vaan vaihtaneet aihetta
Tämä on totta. Työttömiähaukkuva hullu tekee myös rasistisia aloituksia ja huutelee puniikkia ym. eri ketjuissa.
Olen työtönhullu, mutta en huutele mitään puniikkia ym.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa anushamsu takaisin!!!!!
Rahka-jugurttikyselijäkin on hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
SIEMENTIKKUA SUKLAAKOLOON...? <3
Minä olen kaivannut hopeakettua.