Pariskuntien pituusero on kuulemma keskimäärin 9 cm.
Meillä 8n cm. Minä 175 ja mies 183.Miten teillä?
Kommentit (110)
Naisen keskipituus on 168 cm ja miehen 180 cm. Aika epätodennäköisenä pidän tuota 9 cm keskiarvoa jos väestötasolla on 12 cm.
Vierailija kirjoitti:
Kovin suuri pituusero olisi epäkäytännöllistä, meillä on alle 10cm eroa ja se on hyvä. En voisi kuvitella seurustelevani tosi pitkän miehen kanssa.
Ohis. Vanhemmillani on pituuseroa noin 40 cm ja vaikuttanut sille, että heidämn pituueronsa on ollut paljon isompi ongelma monelle muulle kuin tähän mennessä hieman vajaa 45 vuotta kimpassa olleille vanhemmilleni. On ollut hämmentävää joskus lukea, kuinka kirjjoittaja antaa ymmärtää, että hänestä huomattava pituuero kertoo siitä, että pidempi (99,8% todennäköisyydellä miies) olisi mahdollsiesti pedofilili tms.
Vierailija kirjoitti:
Naisen keskipituus on 168 cm ja miehen 180 cm. Aika epätodennäköisenä pidän tuota 9 cm keskiarvoa jos väestötasolla on 12 cm.
Marginaali-ihmiset jäävät sinkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin suurinpiirtein. Minä 176 ja mies 187. Mutta minulla suora ryhti ja mies on lösössö, eli ero näyttää vähäisemmältä.
Meilläkin melkein samat luvut, mutta minulla huono ryhti ja miehellä hyvä, joten ero näyttää isommalta!
Meillä on just tuo kun ite oon 162cm ja mies 171cm. Tai voihan se olla, että kumpikin on jo sen sentin kaks lyhempi kuin silloin milloin viimeksi on mitattavana oltu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 18 cm. Surutta voin käyttää korkkareita.
Miten pituusero korkkareiden käyttöön vaikuttaa 🤔
Jep, ei tulisi mieleenkään käyttää ~10cm korkoja ,:D
Tjaa,a. - Mutta ilmeisestio joillekin vaikuttaa, koska itsekin (miehenä) olen huoammnut, että jotkut -toki kokonaisuuteen suhteutettuna vain harvat- mutta kuitenkin useammin kuin kerran tai pari nainen on saattanut perustella vaatimustaan tetyn mittaisesta kumppanista juurikin sillä, että hän vois käyttää korkeampi korkoisia kenkiä. Minuat outo selitys mutta on se tietysti huomaavaisempi vaatimus kuin suoraviivaisesti pitää kaikkia lyhyempiä miehiä huonoitsetuntoisina ja katkerina, joille jokainen heitä pidempi nainen aiheuttasi itkupotkuraivarrit tai sivaltavia ja loukkaavaksi tarkoitettuja huomauttelua naisen olemuksesta/ pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nämä tiedot ovat peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nämä tiedot ovat peräisin?
Varmaan ihan väestötutkimuksesta? Paitsi että naisten keskipituus taisi olla 166 cm.
Jep, ei tulisi mieleenkään käyttää ~10cm korkoja ,:D