Pariskuntien pituusero on kuulemma keskimäärin 9 cm.
Meillä 8n cm. Minä 175 ja mies 183.Miten teillä?
Kommentit (110)
n. 30cm pituusero meillä. Minä lyhyempi kuin mieheni
Minä 149 cm ja mies 180 cm, 31 cm pituuseroa
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee tätäkin ketjua niin alkaa ymmärtää miksi naiset eivät kiinnostu. - Oli kuitenkin ilahduttavaa havaita,että ainakin yksi parisuhde löytyi jossa nainen oli hieman miestään pidempi. - En minä tästä tilanteesta yhtään ketään naista syytä. Ihan yhtä lailla olen saanut nälvintää ja huomauttelua pituudestani tai oikeammin sen puutteesta miehiltä. Ja varmasti saattaa olla niinkin, että osa miehistä haluaisi parisuhde kumppanikseen itseään lyhyemmän naisen.
Kolme minä löysin ennen sun viestiä, yksi 9 cm ja kaksi pari cm miestään pidempää naista.
Oon 193 eikä ole kertaakaan ollut lähelläkään tuo 9cm ero.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee tätäkin ketjua niin alkaa ymmärtää miksi naiset eivät kiinnostu. - Oli kuitenkin ilahduttavaa havaita,että ainakin yksi parisuhde löytyi jossa nainen oli hieman miestään pidempi. - En minä tästä tilanteesta yhtään ketään naista syytä. Ihan yhtä lailla olen saanut nälvintää ja huomauttelua pituudestani tai oikeammin sen puutteesta miehiltä. Ja varmasti saattaa olla niinkin, että osa miehistä haluaisi parisuhde kumppanikseen itseään lyhyemmän naisen.
En mä mahda mitään sille, että olen tällanen pätkä, ja se kiva kaveri sieltä kuorosta, johon rakastuin, on mua neljännesmetrin pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä pituinen sitten olet?
Noin 166cm - Ja totta on, että varmasti on kutenjoku täällä jo huomautti, niin onhan sekin totta, että miehet ovat keskimäärin anisia pidempiä. - Sen sijaan ei ole totta, että kaikki miehet haluaisivat oitseään lyhyemmäm kumppanin, koska heidän itsetuntonsa ei muka kestäisi sitä, että nainen olisi heitä pidempi. - Ja ei. Ei tuon heitä pidmmän kumppanin todellakaan tarvitse olla supermalli tai miehen olla ensin itse miljonääri (tai muutoin hyvin menestynyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mahda mitään sille, että olen tällanen pätkä, ja se kiva kaveri sieltä kuorosta, johon rakastuin, on mua neljännesmetrin pitempi.
Kuten edellä jo kirjoitin en minä halua ketään syyttää, että miksi oavat asettununeeta ja olleet valmiita parisuhteeseensa juuri oman kumppaninsa kanssa, oli tuo kumppani miten pitkä (tai lyhyt) tahansa. Itseäni vain toisinaan turhauttaa se, että tuntuu ja vaikuttaa sille, etteivät ne ulkoiset piirteet ja seikat mitä kumppanilta perimmältään toivotaan ole juurikaan muuttuneet varovaisesti arvioiden viimeseen kymmeneen tuhanteen vuoteen. .
Minä 166 cm, mies 193 cm, eli 27 cm.
Viehätyn pitkistä miehistä sillä haluan voida tuntea itseni "pienemmäksi", ja aiemmin tavatessamme oli ylipainoa vielä jonkin verran liikaa..
Vanhemmat naiset ei kelpaa miehille joten pituudella ei ole enää väliä, kun täyttää 40.
On vain hyvä, kun ylettyy ruokakaupassa ylähyllylle eikä tarvitse kiipeillä tuolilla ikkunoita pestessä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset ei kelpaa miehille joten pituudella ei ole enää väliä, kun täyttää 40.
On vain hyvä, kun ylettyy ruokakaupassa ylähyllylle eikä tarvitse kiipeillä tuolilla ikkunoita pestessä.
Elämä on vanhempana vain kodin siivousta ja työntekoa ja ruoanlaittoa.
En ole miestä. Edellisen kanssa pituusero oli 15 cm. Tunnen muuten pariskunnan, jonka pituusero on ainakin 50 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä pituinen sitten olet?
Noin 166cm - Ja totta on, että varmasti on kutenjoku täällä jo huomautti, niin onhan sekin totta, että miehet ovat keskimäärin anisia pidempiä. - Sen sijaan ei ole totta, että kaikki miehet haluaisivat oitseään lyhyemmäm kumppanin, koska heidän itsetuntonsa ei muka kestäisi sitä, että nainen olisi
Kyllä mä kelpuuttaisin sun pituisen. Ollaan about samanpituisia. Kunhan olet kiva.
Sattumalta 179 molemmat. Ei tarvi taputella kaljua :)