Pariskuntien pituusero on kuulemma keskimäärin 9 cm.
Meillä 8n cm. Minä 175 ja mies 183.Miten teillä?
Kommentit (110)
Minä 161 cm ja mies 185 cm. Vähän vähemmänkin piisaisi.
mieheni kaksi senttiä minua lyhyempi
Kun lukee tätäkin ketjua niin alkaa ymmärtää miksi naiset eivät kiinnostu. - Oli kuitenkin ilahduttavaa havaita,että ainakin yksi parisuhde löytyi jossa nainen oli hieman miestään pidempi. - En minä tästä tilanteesta yhtään ketään naista syytä. Ihan yhtä lailla olen saanut nälvintää ja huomauttelua pituudestani tai oikeammin sen puutteesta miehiltä. Ja varmasti saattaa olla niinkin, että osa miehistä haluaisi parisuhde kumppanikseen itseään lyhyemmän naisen.
Eli toistaiseksi vastanneiden akkojen keskipituus on 165,5 cm ja silti ulistaan että miehen pitäisi olla yli 180 cm. LOL. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee tätäkin ketjua niin alkaa ymmärtää miksi naiset eivät kiinnostu. - Oli kuitenkin ilahduttavaa havaita,että ainakin yksi parisuhde löytyi jossa nainen oli hieman miestään pidempi. - En minä tästä tilanteesta yhtään ketään naista syytä. Ihan yhtä lailla olen saanut nälvintää ja huomauttelua pituudestani tai oikeammin sen puutteesta miehiltä. Ja varmasti saattaa olla niinkin, että osa miehistä haluaisi parisuhde kumppanikseen itseään lyhyemmän naisen.
No suurimmaksi osaksi syynä lienee se, että naiset nyt tuppaavat olemaan keskimäärin miehiä lyhyempiä. Esim. mä en ole tavannut ikinä kovin montaa (liekö yhtään?) itseäni lyhyempää miestä, siis missään yhteydessä.
Minä 161 cm, mies 170 cm eli juuri tuo keskimääräinen ero. Enkä ole pitkiä miehiä koskaan pitänyt edes viehättävinä, joten olen kai aina ollut ihastunut suunnilleen keskimääräisen pituuseron miehiiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ero noin 19 cm, minä 169, mies 188.
Tunnen aina itseni kivan siroksi, vaikka olis korot jalassa
EIi se tee siroksi että on lyhyt, jos ei ole hoikka
Vierailija kirjoitti:
Minä 1, 66 mies 1,96 eli 30 cm.
Voi sentään
En ymmärrä tuota miksi noin suuri pituusero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ero noin 19 cm, minä 169, mies 188.
Tunnen aina itseni kivan siroksi, vaikka olis korot jalassa
EIi se tee siroksi että on lyhyt, jos ei ole hoikka
blaablaa, kyse oli tuon tunteesta. yritäs ny sisäistää lukemasi.
Vierailija kirjoitti:
No minkä pituinen sitten olet?
Meillä 25cm, minä 173cm ja mies 198cm
Minä 154 ja mies 174