Mikä teitä muita +45 naisia innostaa?
Ja oletteko varakkaita? Itse en enää innostu mistään. Lasten takia teen asioita. Jos ei olisi lapsia, jäisin pois työelämästäkin. En ole varakas.
Kommentit (9)
Lapset ovat jo aikuisia, innostun lapsenlapsista.
N52
Kiinnostaa hevoset ja kodinhoito. Meillä on maatila jossa majoitustoimintaa. Käyn myös ulkopuolella töissä lasten takia. Jäisin heti pois töistä jos se olisi mahdollista. En ole kovin varakas.
Olen 55. Innostaa rauhaisa arki. Mutta ystävissä paljon alle 50 v, jaksavat olla kaikissa bileissä ja kissanristiäisissä. Kukin tyylillään. Tuntuu kyllä, että osalle baareissa ravaaminen on jotain nuoruuden ylläpitämistä.
Luonnossa lenkkeily ja buffet-pöydät.
Tuo ikähän on elämän parasta aikaa.
Suurimmat taloushuolet ohi, työssä menee hyvin, kun amnattitaito on korkeimmillaan, lapset lähdössä omaan elämään, opiskelemaan.
Aikaa puolison kanssa yhdessä harrastamiseen, matkailuun, itseensä ja vaikka mihin.
Ei mikään. Aikasemmin olin erittäin aktiivinen kaikessa. Nyt on vaan blaah. Seisova pöytä innostaa kyllä, kerrankin pääsee tekemättä mitään.
Harrastukset. Aloitin juuri baletin, se innostaa. Myös hyvät kirjat, jos niitä tulee vastaan.
Ei mikään ja en ole