Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä koukuttaa tänne palstalle? Onko täällä kivaa, hukkuvatko omat ongelmat sun muut kun häärää täällä? Mikä?

Vierailija
24.04.2024 |

Mikä teitä koukuttaa tänne palstalle? Onko täällä kivaa, hukkuvatko omat ongelmat sun muut kun häärää täällä? Mikä?

Minä tykkään kirjoittaa. Tämä on jonkunlainen ikkuna ulos maailmaan omasta pikku laatikostani ja saa heti 'julkaistua' jotakin. Tykkään lukea ihmisten ongelmista, ottaa kantaa ja tehdä ehkä jotain ehdotuksia - ei mitään tyrkytystä kenellekään tai arvostelua... En ole miesvihaaja ja toivon että täällä hääräävät fiksut miehet joilta saa mielipiteitä, kommentteja sun muuta miehisestä näkökulmasta yms yms... 

Kärsin kausittain ahdistuksesta ja ihmissuhdeproblematiikasta. Kun tekee jotain - esim kirjoittaa - niin unohtaa itsensä ja unohtaa ahdistuksen. Ulkona täytyy käydä ja minulla on kyllä muita harrastuksia, mutta joku yksi tästäkin on tullut kun täällä kerran roikkuu ja ihan liikaa. Ilmaista hupia tai jotain! Taidan olla jo joku palstahullu enkä ole oikein törmännyt niihin joilta lähtee paljon aloituksia - missä ootte? Yhteistä Suomen kansan lehteä ja JUTTUTUPAAHAN täällä pidetään. Höpötetään asiallisesti ja yritetään keksiä hyviä juttuja. Aivan varmasti on niitä joille tämän juttutuvan seura kelpaa.

Sitten toivoisin että täällä olisi osio johon kaikki jo iäkkäämmiksi tulleet voisivat osallistua kaikella elämänkokemuksellaan mutta ei mitään sairaala- ja hoitokotiasioita sinne - muuta elämänkokemusta. (Iäkkäämpi = mitä se on?)

Jonnekin pitäisi tulla joku paikka josta näkee mitä kirjoituksia on mennyt poistoon... en tarkoita niitä jotka ovat jotain selvää palstasontaa vaan kun täältä poistuu muutakin... minne ihmeeseen ne päätyvät - jonnekin tutkintaan yhteiskunnan ilmiöistä vuonna 2024 vai minne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemisen puute.

Vierailija
2/3 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään neuvoa ihmisiä näin keski-iän kokemuksella.Minä haluan välittää vain hyvää kommenteillani.

Joskus johonkin valheeseen saatan kivahtaa vähän vihaisemminkin, mutta siinäkin minulla on hyvät tarkoitusperät.

Pidän joskus pitkiäkin  taukoja täällä käymisestä.Aikansa kutakin.Niin kauan kirjoittelen, kun se on vielä mukavaa, ilon puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä kun on tylsää ja/tai yksinäistä. En jaksa pitää sometilejä. Minulla on hyvin vähän sosiaalista kanssakäymistä oikeassa elämässä. Yritän lopettaa AV-palstalla käynnin, koska tiedostan tällä olevan negatiivinen vaikutus mielenterveydelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi