Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2025

Vierailija
24.04.2024 |

Muita jotka toivoisivat? <3 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

3 kiertoa yritetty, eka oli kyllä tosi extempore ja tuli keskellä kietoa välivuotoa ja vuodot on miehelle nounou. 2.kierrossa otin ovistestit käyttöön, olin kuumeessa ovulaation aikaan, mutta yritettiin silti, useina päivänä, tosin 3 pv ennen ovulaatioplussaa ja 1 pv sen jälkeen, silloinkin mies tuli jo kun hyväilin ennen yhdyntää, yritin sitten istua veltostuvan päälle.

Yk 3 seksiä joka toinen päivä vajaa viikko ennen ovisplussaa ja päivä jälkeen. 

Menkat alkamassa huomenna, selkeät PMS-oireet (unettomuus, finnit) ja loppukierron paksu vuoto :(

Aiemmat raskaudet 1.ekasta kierrosta, 2. 3.kierrosta (kierron pituus vaihteli 8-35 vrk) 3.ekasta kierrosta.

Ärsyttävää. Toki mulla on jo melkeen 4v enemmän ikää itsellä kun viime raskauden alkaessa. Olen nyt 31v. 

Ollaan miehen kanssa molemmat pudotettu 10 kg. 

Vierailija
2/11 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako joku enää tehdä lapsia tähän maailmaan? Mänen olisi ikinä uskonut että sanin näin mutta mä en enää uskalla. No on mulla jo 2 lasta. Kolmannen halusin mutten enää kun en vaan uskalla. Sodat ja köyhyys syynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans haaveita! Yritystä takana vuosia. Oli pitkä tauko yrityksen suhteen ja ovulaation bongaamista tikuttelulla. Onko kellään tietoa vertaistuki ryhmään jossa voi anonyyminä kirjottaa?

Vierailija
4/11 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma? Mitä jos kadut myöhemmin? 

Vierailija
5/11 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tilanne alkaa olla heikko, palveluita ja tukia karsitaan kokoajan.

Lasten ongelmat ovat kasvaneet, jo päiväkodissa alkaa olla erittäin väkivaltaisia lapsia joita vaan muiden lasten pitäis sietää, koulusta puhumattakaan.

Mä en todellakaan haluaisi tässä vaiheessa lapsia, ellei sitten voi panostaa siihen että käy yksityisellä lääkärillä, ei ole kiire töihin, voi valita hyvän hoitopaikan, että lapsen voisi saada hyvään kouluun (tää voi olla haastavaa), on varaa harrastaa ja varaa ostaa niitä asioita mistä ei ole valmis tinkimään esim luomu ruokaa lapselle, laadukkaita vaatteita yms.

Vierailija
6/11 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit voi poistua ketjusta. Tämä on ketju vauvahaaveilijoille, ei teille jotka ette vauvaa ole tekemässä.

Vierailija
7/11 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit voi poistua ketjusta. Tämä on ketju vauvahaaveilijoille, ei teille jotka ette vauvaa ole tekemässä.

Mutta kun minä olen niin onnellinen ilman lasta, niin täytyy kaikkien muidenkin olla. 

Vierailija
8/11 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sigmaballs auttaa teitä siinä lasten hankinnassa. Saatte sigma vauvoja :)

Vierailija
9/11 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans haaveita! Yritystä takana vuosia. Oli pitkä tauko yrityksen suhteen ja ovulaation bongaamista tikuttelulla. Onko kellään tietoa vertaistuki ryhmään jossa voi anonyyminä kirjottaa?

Vau.fi keskustelupalstalta löytyy muun muassa keskusteluketjut vauvakuumeilijoille.

Vierailija
10/11 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä enää ketään

Vierailija
11/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritämme kolmatta lasta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi