Presidentti Stub
Näinä kertoina, kun Presidentti Stubb nyt esiintyy, minulle on alkanut tulla sellainen vaikutelma, että hän toistaa ja toistaa samoja asioita ja kertoilee itsestään enemmän kuin Suomen asioista.
Taitaa olla aikalailla minä minä ihminen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
"Krimin valloituksen jälkeen pääministeri Stubb syytti Venäjän uhasta varoittaneita Venäjä-vastaisuudesta."
"Vuonna 2008 ulkoministeri Stubb vakuutti eduskunnassa, että Suomen Venäjä-suhteita ei tulla koskaan hoitamaan Naton kautta, mutta EU:n kautta Venäjä-politiikkaa voidaan hänen mukaansa osittain hoitaa. Stubb painotti myös Suomen kahdenvälisten Venäjä-suhteiden merkitystä, vaikka piti samaan aikaan tärkeänä, että Suomi on myös osa suurempaa EU-kokonaisuutta."
Mistä tuo sitaatti on?
Hevonen oli huono valinta. Nyt voi vain toivoa ettei stupido mokaile kovin pahasti. Hymyile ja heiluta kättä. Viisainta kun ei puhu kohteliaisuuksia enempää. Ne "kyvyt" nähtiin jo ministerinä ollessa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/politiikan-asiantuntija-stubbin-mok…
>Stubb on sittemmin pyytänyt virheellistä lukua anteeksi. Hän sanoi virheen olleen vain ja ainoastaan hänen. Hän sanoi keksineensä luvun.
MIKSI MEIDÄN presidenttillä ja vaimolla on suu suurella auki kun ruosalaisilla on kaikilla kiinni kuvissa.
Olihan presidenttipari edustavan näköinen, jopa kuningas perheineen näytti tunkkaiselta meidän presidenttiparin rinnalla. Mutta olisi ollut parempi kun olisi pitänyt vain suunsa kiinni.
Joo luulen, ettei mitään uutta ole nähtävissä tässä 6 vuoden aikana, koska Stubb on pysynyt aika tavalla samanlaisena kuin mitä hän on ollut aikaisemmin. Ei kissa karvoistaan ikävä kyllä pääse, kun ikääkin on jo tuon verran. On tosiaan tyyppi minä... minä.... On tietävinään kaiken, mutta oikeasti on pelkkä puhuva pää.
Vierailija kirjoitti:
Olihan presidenttipari edustavan näköinen, jopa kuningas perheineen näytti tunkkaiselta meidän presidenttiparin rinnalla. Mutta olisi ollut parempi kun olisi pitänyt vain suunsa kiinni.
No mutta kuningaspari on jo vanhoja. Eipä noin 80-vuotiaat voi ainakaan olla pitenkään freesejä. Ihan hillyttäjä kuningasperhe oli. Heidät on opetettu käyttäytymään hillitysti ja asiallisesti ja välttämään ylilyöntejä. Mitkään rouva Stubbin asut eivät olisi soineet edes Victorialle.
No, idioottihan se on. Mutta sellaista suomalaiset äänestivät. Kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Krimin valloituksen jälkeen pääministeri Stubb syytti Venäjän uhasta varoittaneita Venäjä-vastaisuudesta."
"Vuonna 2008 ulkoministeri Stubb vakuutti eduskunnassa, että Suomen Venäjä-suhteita ei tulla koskaan hoitamaan Naton kautta, mutta EU:n kautta Venäjä-politiikkaa voidaan hänen mukaansa osittain hoitaa. Stubb painotti myös Suomen kahdenvälisten Venäjä-suhteiden merkitystä, vaikka piti samaan aikaan tärkeänä, että Suomi on myös osa suurempaa EU-kokonaisuutta."
Mistä tuo sitaatti on?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e05b9552-e9ca-436b-b98d-67a54d641…
Minä , minä tyyppi vaikutelma kieltämättä tulee .
Nyt teillä on väärin! Stubb on kuningas! Iltalehden mukaan!
Nyt teillä on väärin! Stubb on kuningas! Iltalehden mukaan!
"Tämän jälkeen kuningas Stubb pitää lehdistötilaisuuden Göteborgin taidemuseossa noin kello 17.35."
Vierailija kirjoitti:
MIKSI MEIDÄN presidenttillä ja vaimolla on suu suurella auki kun ruosalaisilla on kaikilla kiinni kuvissa.
Niin Iines kuin Camilla voisivat sanoa miehilleen että pitkää turpa ne kiinni edes kuvissa.. Iinekselläkin usein suu auki vaikkei hymyle tai naura. 🤗😂
Joo, toi naamanvääntely on rumaa. Ikenet loistaa kauas, hyi.
Uuden maailmanjärjestyksen WEF- lähettiläs. Kymmenisen vuotta kuulemma vielä menee uuden maailmanjärjestyksen luomiseen. Kuka vielä väittää tätä salaliittoteoriaksi?
Ei kai tuolle pennulle ole kukaan edes opettanut tapoja
Vierailija kirjoitti:
Montut levällään!
Niinistö oli kauhea mutta Stubb on katastrofi.