Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko lapsesi nukkua kirpparilta ostetulla patjalla?

Vierailija
07.09.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksen käytetyllä patjalla ehkä jossain tapauksessa, mutta kyllä mä olen aika tarkka siitä, että jokaisella on oma, hygieeninen ja tukeva patja.

Vierailija
2/10 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käytetyistä patjoista jotain tervydellistä haittaa? Löysin huutonetistä lapselle just passelin sängyn, jossa on patja mukana. Heivaanko patjan suoraan roskiin ja ostan uuden, vai voinko huoletta käyttää vanhaa patjaa 4-vuotiaalla lapsella? Sijauspatjan ostan jokatapauksessa uuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirpparipatja ehdottomasti roskiin! Just oli vähän aika sitten juttua, että kaikenmaailman kirput ym. ovat lisääntyneet kierrätyksen myötä.

Vierailija
4/10 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen hikoilee öisin noin 0.5-1.5l hikeä ja yön aikana irtoaa ihosta kuollutta ihosolukkoa jopa 100g. Patja on ollut käytössä vuoden. Kuinka paljon se on imenyt hikeä ja kuollutta ihoa?

Vierailija
5/10 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaan patjan siis roskiin ja ostan uuden.

ap

Vierailija
6/10 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vain, että eläinsuojeluyhdistykset yms. tarvitsevat patjoja ja täkkejä, ja nimenomaan lasten vähänkäytetyt (eihän eläimillekään mitään mummon pissalakanoita...) olisivat hyviä.

Vierailija
7/10 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin niin köyhä, ettei minulla olisi varaa ostaa uutta patjaa lapselle.

Vierailija
8/10 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EN!]

Vierailija
9/10 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan ole kuullut että patjan voi pesettää pesulassa! maksaa n.10-15 e, no joo sama se mulle...

Vierailija
10/10 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pese patja.

Eli miettikää kuinka monta vuotta olettei itse nukkuneet omissa hikisissä ja pölypunkkisissa hilsepatjoissanne! Kyllä pölypunkit voi tappaa ihan kotikonstein: talvella ulos pakkaseen tai kesällä kuumaan saunaan. Aikoja, kuinka kauan pitäis löylyttää / pakastaa, en muista. Toki itsekin ostaisin uuden petarin, mutta jos patja ei ole huonossa kunnossa, niin miksi en käyttäisi. Sisaruksilta "peritty" patjahan on ihan sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi