Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saisin kaksoset?

Vierailija
24.04.2024 |

Neuvoja kuinka saada hyvällä todennäköisyydellä kaksoset jos hedelmöityshoitoon ei ole tarvetta. Raskaudun luomuna helposti ja nopeasti. 

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity niihin kolmeen lapseesi, miksi haluat vielä useamman lisää, eikö ne kolme kelpaa, mitä vikaa niissä on?

Vierailija
82/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity niihin kolmeen lapseesi, miksi haluat vielä useamman lisää, eikö ne kolme kelpaa, mitä vikaa niissä on?

Ei mitään vikaa. Rakastan heitä ja haluan lisääkin lapsia mielellään kaksoset. Joten vinkkejä otan vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkevä nainen halua kaksosia, ihan sen takia että kaksosraskaus on riskiraskaus ja voi aiheuttaa vahinkoa lapsille, googlaa esim mitä keskosuus voi aiheuttaa. 

Vierailija
84/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa. Rakastan heitä ja haluan lisääkin lapsia mielellään kaksoset. Joten vinkkejä otan vastaan.

Sullakin on vaan rajallinen määrä aikaa ja jaksamista, miksi et käytä resurssejasi täysin näihin lapsiin. Itse kasvoin suurperheessä ja olisin halunnut että olisin ollut normaalissa 2-3 lasta olevassa perheessä. Kaikki piti jakaa, vanhemmilla ei ollut yksilöllistä aikaa meille, vanhemmat olivat välillä uupuneitä ym. 

Vierailija
85/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järkevä nainen halua kaksosia, ihan sen takia että kaksosraskaus on riskiraskaus ja voi aiheuttaa vahinkoa lapsille, googlaa esim mitä keskosuus voi aiheuttaa. 

Jokaisessa raskaudessa on riskinsä ja kaksosia odottava on paremmassa seurannassa. 

Vierailija
86/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullakin on vaan rajallinen määrä aikaa ja jaksamista, miksi et käytä resurssejasi täysin näihin lapsiin. Itse kasvoin suurperheessä ja olisin halunnut että olisin ollut normaalissa 2-3 lasta olevassa perheessä. Kaikki piti jakaa, vanhemmilla ei ollut yksilöllistä aikaa meille, vanhemmat olivat välillä uupuneitä ym. 

Olen kotiäiti minulla on paljon aikaa lapsille. 

Vierailija
87/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny..... ! 

Vierailija
88/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kaksoset? Sullahan on aikaa synnyttää vielä vaikka kuinka monta lasta ihan yksitellenkin.

Vierailija
89/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kaksoset? Sullahan on aikaa synnyttää vielä vaikka kuinka monta lasta ihan yksitellenkin.

Haluan vain. Haluaisin kaksi tosi pientä yhellä kertaa joka ei muutoin onnistu.

Vierailija
90/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota tulossa ja haluat vain poikia lisää.

Vierailija
91/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei saada, ne annetaan. Se on aina kuninkaan potku, kuten ranskalaiset sanovat. Ja olen sen saanut kokea, mahtavaa!

Vierailija
92/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun miehelläsi varaa elättää 5-henkisen perheen sijaan 7-henkinen perhe, jos sinä olet kotiäitinä? Kaksosille tarvitsee kaiken kahtena, kun ei voi hyödyntää sisarusten vanhoja kuin toiselle, auto pitää vaihtaa 3-riviseen, kenties kotikin pitää vaihtaa isompaan... Niistä lapsista pitää pystyä huolehtimaan senkin jälkeen, kun krooninen vauvakuume menee ohi ja suloisten pikkupalleroiden sijaan sinulla onkin koti täynnä kiukuttelevia uhmaikäisiä ja ovia paiskovia teinejä ja kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
93/116 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset saa kahdella miehellä, mutta aika kova juttu saada viitoset. On siinä paikat hellinä.

Vierailija
94/116 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sota tulossa ja haluat vain poikia lisää.

Minulla on kaksi poikaa ja yksi tyttö. Haluaisin kaksostytöt. 

Vierailija
95/116 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset saa kahdella miehellä, mutta aika kova juttu saada viitoset. On siinä paikat hellinä.

Minulla on jo hyvä mies en tarvitse toista. 

Vierailija
96/116 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ny..... ! 

Mikä ny... 

Vierailija
97/116 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei saada, ne annetaan. Se on aina kuninkaan potku, kuten ranskalaiset sanovat. Ja olen sen saanut kokea, mahtavaa!

No annatko sitten ne kaksoset minulle kiitos 

Vierailija
98/116 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ap:n kaltaisia aivottomia ääliöitä s i k i ä ä, huoh.

Vierailija
99/116 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun miehelläsi varaa elättää 5-henk

Mieheni ei elätä meitä minulla on isoja perintörahoja

Vierailija
100/116 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaa yläkertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi