Vinkkisi: kuinka saada terveyskeskuslääkäri kirjoittamaan viikon sairasloma?
Kommentit (14)
Tosin, on kyllä aikas epäterveellistä.
viikon sairasloman olevan tarpeellinen... Ei kai siinä nyt muuta vinkkiä voi olla. Ei terveet saa saikkua.
Kerran olen saanut pyytämättä kun lekuri katsoi tilanteen sellaiseksi. Mutta ei se helpolla irtoa.
Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn, että mitenkähän on matkavakuutusten laita, jos selviää, että on ollut sairaslomalla.
Nimimerkillä kolmatta viikkoa terveyskeskuksen määräämällä viikon mittaisella sairaslomalla, mut en kyllä ole etelässä enkä haluais edes olla kotona vaan töissä.
Olin seisomatyössä asiakaspalvelussa.
Nimimerkillä kolmatta viikkoa terveyskeskuksen määräämällä viikon mittaisella sairaslomalla, mut en kyllä ole etelässä enkä haluais edes olla kotona vaan töissä.
[/quote]
viikosta kahteen viikkoon. Mutta ei siitä mulle mitään hyötyä ole kun olen apurahalla...
Tämä tarkoittaa siis kuitenkin sitä, että saikkua saa helposti, jos on oikeasti kipeä.
Kun katselee satoja potilaita viikossa, kyllä aika perssilmällä pitää katsoa jos ei huomaa että tyyppi vetää teatteria. Joskus olen jollekin tällaiselle onnettomalle ruinaajalle kirjoittanut pari päivää ihan säälistä (ja ettei tarvitsisi kuunnella sen onnetonta ininää enää), mutta viikko on jo niin pitkä aika, että valmistele esityksesi erittäin huolellisesti.
PS. Muistattehan, että kaikki kirjoitetut sairauslomatodistukset näkyvät siinä lääkärin nenän edessä tietokoneruudulla, ja jos niitä alkaa olla parikymmentä pinossa, uutta todistusta ei irtoa niinkään helposti kuin normaalitapaukselle.
T. tk-lääkäri
sinulla on vaikeuksia pitäytyä totuudessa, sulla on voimaks tarve kusettaa muita koko ajan, et voi ollla rehellinen, tunnet itseäsi väsyneeksi, et viihdy töissä, haluat lomalle..
Mä luulen, että sä saat kuules vähän pidemmän " loman" .
Go for it gal!
Mutta ap:n kysymykseen en ota kommenttia.
Joo, mulla syynä niin vakava " sairaus" kuin raskauspahoinvointi.
Uskoisin, että jossain työssä voisin käydäkin, kuten vaikka jos olisin jossain toimistotyössä, jossa voi juosta oksentamaan milloin vain. Sen sijaan taas mun työssä tai vaikka kirurgina ei voi olla yhtään, jos oksennus voi tulla millä hetkellä hyvänsä ja mihin aikaan päivästä tahansa.
kuinka pitkältä ajalta ne sairaslomat näkyvät siinä koneella? Olen jo pitkään ihmetellyt työkaverin useita muka sairaslomia, aina kyseessä ripuli tai kuume.... Vaikuttaa varmaan myöskin asiaan että käy parista eristä tk:sta vuoron perään hakemassa, vai näkyvätkö nämäkin?
Valita kovaa selkäsärkyä tai jotain henkistä väsymystä, unettomuutta.