Miksi ihmiset äänestävät perussuomalaisia?
Erityisesti ihmettelen tavallisten työläisten kannatusta perussuomalaisia kohtaan.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset ja heidän kannattajat ovat köyhiä, alkoholisteja ja sairaita. Heikkolahjaisia hyvin vähällä älyllä varustettuja. Eivät ymmärrä, että äänestävät porvareita jotka heikentävät heidän elämää kaikin mahdollisin tavoin.
Tulehan sanomaan päin naamaa tuo. Etkö uskalla punikkisika?
Tämä viesti kuvaa hyvin keskimääräistä persua.
Vierailija kirjoitti:
Ps ja kd ovat paras ja rehellinen arvopohja joka on konservatiivinen .Ei niin läpeensä valehteleva ja kieroon kasvanut kuin muut puolueet.
🤣🤣🤣 Ps on kyllä osoittanut olevansa se kaikkein valehtelevin ja kieroin porukka.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän ps koska vihaan muslimeita
Oletko tutustunut muslimeihin ja keskustellut heidän kanssaan?Minun kokemukseni mukaan suurin osa muslimeista on ihan samanlaisia ihmisiä kuin me. Fundamentalistit kaikissa uskonnoissa on sitten eri asia. Naapuriperheeni on muslimiperhe, mutta ei se näy mitenkään päällepäin. En olisi edes tiennyt, että ovat muslimeja, vaikka 6 vuotta asuttu naapureina, mutta joku aika sitten äiti tuli kinkkupaketin kanssa ja kysyi syönkö minä kinkkua kun mies oli vahingossa ostanut kanaleikkeleen sijaan ja he eivät syö sikaa. Itse en ole uskonnollinen, joten en yleensä kiinnitä huomiota uskonasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ps ja kd ovat paras ja rehellinen arvopohja joka on konservatiivinen .Ei niin läpeensä valehteleva ja kieroon kasvanut kuin muut puolueet.
Tän on pakko olla sarkasmia.
Miksi ihmiset äänestävät vassareita? 50 v asiaa pohtinut, ja aikaa myöden se on alkanut vaikuttaa entistä merkillisemmältä
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset ja heidän kannattajat ovat köyhiä, alkoholisteja ja sairaita. Heikkolahjaisia hyvin vähällä älyllä varustettuja. Eivät ymmärrä, että äänestävät porvareita jotka heikentävät heidän elämää kaikin mahdollisin tavoin.
En ole mikään rikas mutta viimevuoden ansio oli 88k€ ja tänä vuonna mennään ainakin samaan. Tällä hetkellä on tienattu viimeisimmän tilinauhan mukaan 31345. En koe olevani mitenkään köyhä, puhumattakaan että sairas, juoppo tai visu.
- tehdastyöläinen
Vasempaan pettynyt duunari ajattelee, että sosialisteja ne on kansallissosialistitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tutustunut muslimeihin ja keskustellut heidän kanssaan?Minun kokemukseni mukaan suurin osa muslimeista on ihan samanlaisia ihmisiä kuin me. Fundamentalistit kaikissa uskonnoissa on sitten eri asia. Naapuriperheeni on muslimiperhe, mutta ei se näy mitenkään päällepäin. En olisi edes tiennyt, että ovat muslimeja, vaikka 6 vuotta asuttu naapureina, mutta joku aika sitten äiti tuli kinkkupaketin kanssa ja kysyi syönkö minä kinkkua kun mies oli vahingossa ostanut kanaleikkeleen sijaan ja he eivät syö sikaa. Itse en ole uskonnollinen, joten en yleensä kiinnitä huomiota uskonasioihin.
miksi niitten maat on sitten paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä vihaan persuja, kaikki persut pitäisi T A p p aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui punaniska uhoaa 😮😂😂
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään rikas mutta viimevuoden ansio oli 88k€ ja tänä vuonna mennään ainakin samaan. Tällä hetkellä on tienattu viimeisimmän tilinauhan mukaan 31345. En koe olevani mitenkään köyhä, puhumattakaan että sairas, juoppo tai visu.
- tehdastyöläinen
Älänyt viitsi valehdessa, katsoin profiilisi, typerys, sinö tienaat alle 10 000 €/vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työläisen pitäisi mielestäsi sitten äänestää?
Puoluetta, joka pitää työläisten puolia. PS ei sitä ainakaan tee.
Mulla on kaikki hyvin.
- tehdastyöläinen
Mitä jos saat potkut?
Todennäköiseti olen sen sitten ansainnut. Haetaan sitten uutta työpaikkaa.
- tehdastyöläinen
Mitä jos et saa uutta työpaikkaa? Ehkä sairastut ja jäät kokonaan pois työelämästä.
Kuulun osaamisen puolesta tämän maan ns. kovaan ytimeen. Minua ennen kaat
Usko tai ole uskomatta, ei se minua liikuta mutta hitech -projekteja vedän. Nimeä alkaa olla sen verran, että headhunterit soittelee. Nykyisen projektin vedän loppuun ennen kuin alan uusia hommia katselemaan mutta sitten voi olla muutto taas edessä maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset äänestävät vassareita? 50 v asiaa pohtinut, ja aikaa myöden se on alkanut vaikuttaa entistä merkillisemmältä
Vanhasta muistista. 70-luvulla saivat vielä hyvää aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun viestisi kuvastaa hyvin keskimääräistä punikkisikaa. Päätä auotaan kyllä anonyyminä netissä mutta kun pitäisi vastata sanomisistaan niin aletaan uhriutua ja persutella. Tule haukkumaan alkoholistiksi, heikkolahjaiseksi ja sairaaksi päin naamaa jos uskallat. Minä takaan että sinä saatanan elämäntapatyötön sekakäyttäjä paskannat kyljeltäsi sen jälkeen vähintään puo
Todistit juuri heikkolahjaisuusväittämän paikkansapitäväksi.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui punaniska uhoaa 😮😂😂
-eri
Sama saatanan punauli sinä olet.
Suurin syy on perussuomalaisten kannattajien erittäin alhainen älykkyys, heikkolahjaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun viestisi kuvastaa hyvin keskimääräistä punikkisikaa. Päätä auotaan kyllä anonyyminä netissä mutta kun pitäisi vastata sanomisistaan niin aletaan uhriutua ja persutella. Tule haukkumaan alkoholistiksi, heikkolahjaiseksi ja sairaaksi päin naamaa jos uskallat. Minä takaan että sinä saatanan elämäntapatyötön sekakäyttäjä
Todistit juuri heikkolahjaisuusväittämän paikkansapitäväksi.
- eri
Arvaa uskooko kukaan täysijärkinen sinun olevan eri kirjoittaja? EI usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tehdastyöläinen
Älänyt viitsi valehdessa, katsoin profiilisi, typerys, sinö tienaat alle 10 000 €/vuosi.
Se oli sun oma sossukertymä viimevuodelta.
joku vaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy on perussuomalaisten kannattajien erittäin alhainen älykkyys, heikkolahjaisuus.
Unohdit kirjoittaa "-Eri" viestisi perään. Sinulla alkaa ote lipsua.