Miksi ihmiset äänestävät perussuomalaisia?
Erityisesti ihmettelen tavallisten työläisten kannatusta perussuomalaisia kohtaan.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Maailmankuva on todella suppea , suvaisematon vihervasemmistolla. Ei suomalainen työmies mahdu sinne kuin viholliskuvana.
Niinkö. Minä luulin että teillä on varsin rajoittunut maailmankuva ja erittäin tiedevastainen käsitys kaikesta. Pelkäätte edelleen globaalissa maailmassa että seuraan eksyy väärän värinen ihminen ja olette valmiita käyttämään väkivaltaa täysin viattomia ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vtasemmistoprkleet tuhosivat talouden jakamalla rahaa kaiken maailman työtä vieroksuville laiskureille. On pikku pakko tehdä jotain jotta maa ei ajaudu konkursiin.
Hakeudu nyt jo hoitoon tai vastaavasti alakoulun ensimmäiselle luokalle kertaamaan matematiikan perusteet tuon pakkomielteesi kanssa! Uskotko todella, että työttömyyskorvaus, jota maksetaan 590/hlö/kk on syy Suomen velkaantumiselle?
Koska haluan tuntuvia kiristyksiä maahan-muuttoon. Hyväksyn työperäisen mm. jos työstä maksetaan asiallista palkkaa. PS ehdottama 3000€ on asiallinen. Pakkolaisille jaettavat turbabaikat pitää perua jos lähtömaa muuttuu turvalliseksi. Paikan menettää jos ei kykene noudattamaan lakia. Rikolliset siis poistetaan maasta ilman mitään poikkeuksia.
PS-on aivan liian woke puolue mutta parempaakaan ei ole. Nämä lukuisat pienryhmät ovat täysin hörhöjen temmellyskenttää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Äänestäjät uskoi niiden puheet. Tulivat höynäytetyiksi. Jotta sellaista niiden rehellisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työläisen pitäisi mielestäsi sitten äänestää?
Puoluetta, joka pitää työläisten puolia. PS ei sitä ainakaan tee.
Mulla on kaikki hyvin.
- tehdastyöläinen
Mitä jos saat potkut?
Todennäköiseti olen sen sitten ansainnut. Haetaan sitten uutta työpaikkaa.
- tehdastyöläinen
Mitä jos et saa uutta työpaikkaa? Ehkä sairastut ja jäät kokonaan pois työelämästä.
Tai ehkä kuolen? Kuka tietää, mutta en aio maksaa ulkomailta tulevalle - yhä lisääntyvän määrän kuluja. Täytyy olla idiootti jos kuvittelee, että meillä on varaa elättää alati kasvavaa sossuporukkaa. Johonkin täytyy laittaa raja.
Sitäpaitsi, jos suomen luottoluokitus tippuu se tietää miljardeja lisämaksuja korkojen takia
- Tehdastyöläinen
Haluavat vähentää niggarointia tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan tuntuvia kiristyksiä maahan-muuttoon. Hyväksyn työperäisen mm. jos työstä maksetaan asiallista palkkaa. PS ehdottama 3000€ on asiallinen. Pakkolaisille jaettavat turbabaikat pitää perua jos lähtömaa muuttuu turvalliseksi. Paikan menettää jos ei kykene noudattamaan lakia. Rikolliset siis poistetaan maasta ilman mitään poikkeuksia.
PS-on aivan liian woke puolue mutta parempaakaan ei ole. Nämä lukuisat pienryhmät ovat täysin hörhöjen temmellyskenttää.
Poistetaanko PS-rikolliset maasta myös?
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei edes ole EU:n velkaisimmista päästä.
Ei niin mutta velkaantuu nopeinta tahtia.
- Tehdastyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tehdastyöläinen
Missä niin lukee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tehdastyöläinen
Kyllä. Tämän hallituksen ennuste on pientä vaille 60 miljardia lisää velkaa. Siis kaikkien aikojen ennätys!! Miten se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos eivät ole kansalaisia niin toki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos eivät ole kansalaisia niin toki!
Selitä vielä kerran. Mitä tehdään rikolliselle, joka on syntynyt Janakkalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki hyvin.
- tehdastyöläinen
Mitä jos saat potkut?
- tehdastyöläinen
Mitä jos et saa uutta työpaikkaa? Ehkä sairastut ja jäät kokonaan pois työelämästä.
Kuulun osaamisen puolesta tämän maan ns. kovaan ytimeen. Minua ennen kaatuvat kaikki muut, ja jos koko Suomi kaatuu niin ulkomailta todennäköisesti löytyy hommia. Olen kahdessa maassa ollut töissä, enkä suomalaisissa firmoissa.
Äänestin persuja ja äänestän seuraavankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki hyvin.
- tehdastyöläinen
Mitä jos saat potkut?
- tehdastyöläinen
Kuulun osaamisen puolesta tämän maan ns. kovaan ytimeen. Minua ennen kaatuvat kaikki muut, ja jos koko Suomi kaatuu niin ulko
Nyt kuulostaa fantasialta.
Persuja ilmeisesti äänestävät ihmiset, jotka haluavat ulos Europan unionista, ja ehkä markan valuutaksi. Ulkomaalaiset ulos täältä onnelasta, bensan hinta alas. Ihmiset, joihin vetoaa ronski ja usein väkivallalla höystetty kielenkäyttö, rikostuomiotkin ovat plussaa. En tiedä, lienevätkö persut erityisen kristittyjä, kuten esikuvansa usan ex-presidentti tai itänaapurin nykyinen presidentti, molemmat mielellään poseeraavat messuissa tai ainakin raamattu kainalossa. Tosiasiassa en ymmärrä persujen puolueohjelmaa, onko muuta tarkoitusperää kuin oman aseman varmistaminen ja äänestäjien huijaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tehdastyöläinen
Missä niin lukee?
Suomi velkaantui viime vuonna eniten EU-maista Grafiikat näyttävät vertailun
https://www.hs.fi/talous/art-2000010377094.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki hyvin.
- tehdastyöläinen
Mitä jos saat potkut?
- tehdastyöläinen
Kuulun osaamisen puolesta tämän maan ns. kovaan ytimeen. Minua ennen kaatuvat kaikki muut, ja jos koko Suomi kaatuu niin ulko
Jo on kovat luulot itsestäsi. No sitä korkeammalta tipahdat sitten joskus. Tosin en usko hetkeäkään sanaakaan siitä mitä kirjoitat.
-eri
Ovat köyhiä, heikossa asemassa olevia, mutta ajattelevat että kun potkii päähän niitä joilla menee vielä heikommin voi tuntea edes hetken hieman paremmaksi ihmiseksi.
Heitä ei haittaa vaikka porvarihallitus polkee heidän oikeuksia ja vie viimeisetkin centit taskusta, ihmisviha on sumentanut järjenvalon.