Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lyhyille, hintelille ja fyysisesti heikoille miehille kysyntää?

Vierailija
23.04.2024 |

Onko tällaisille miehillä mitään markkina-arvoa, kun nettideittailu on pituudenkin takia yhtä tyhjän kanssa? Salillta saa paremman kropan, mutta se nähdään automaattisesti kompensointina, koska on lyhyt.

Tietysti jos on maailman kuulu julkkis, niin on täysin yhdentekevää, että miltä näyttää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuun pahin olis pitkä ja hintelä, sellainen heinäsirkkamainen vartalo miehellä. Lyhyys ei haittaa, jos on edes jonkin verran voimaa ja hartioita. Ja tosiaan sitä itsetuntoa.

Vierailija
22/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on komea naama, tuollaiselle miehelle on naisia liiaksikin tarjolla.

Niin jos on pitkä. Väitteesi ei todellakaan pidä paikkaansa, jos esimerkiksi mies olisi 160cm/55kg. Julkkikset tai muuta statusta omaavat ovat asia erikseen.

No ehkä tuo alkaa olla jo sellainen pituus jossa voi olla vaikeuksia. Mutta jos on edes lähelle 170, tuskin on pulaa naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen haluaisin, jos ylipäätään haluaisin parisuhteen. Ei saa olla liian pitkä ja lihaksikas eikä saa olla liian leveä leuka. Mieluiten hoikka ja siro. Mutta olen mieluummin sinkku, kun ei tuollaista miestä löydy mistään jolla olisi vielä luonnekin kohdillaan.

Minulla nyt ei ole varmaan luonnekaan kohdillaan naisten mielestä, mutta itse tälleen luontaisesti aika hoikkana ja sirona, ja lisäksi vielä lyhyehkönä (174cm), jouduin kyllä tuossa kolmenkympin tienoilla treenaamaan itselleni jonkinlaiset lihakset ja syömään samalla kaljamahan. Leukaa tämä ei tietenkään muuttanut eikä yleistä pienuutta, mutta paremmin olen silti kelvannut tällaisena hiukan paisutettuna versiona kuin hoikkana ja lihaksettomana. Naiset on oikeasti paljon pinnallisempia ja ulkonäköä vaativampia kuin miehet. Naiset vain ( täysin tietentahtoen? )  vetoavat vääriin asioihin näistä keskusteltaessa: Juu, naisille kelpaa lihava mies oikein hyvin, siinä missä lihavalla naisella voi olla jonkin verran nihkeämpää miesseuran suhteen verrattuna hoikkiin naisiin, mutta yhtälailla about 99% ei kelpuuta hoikkaa ja lyhyttä miestä ollenkaan ja ivaa tällaista miestä minkä pystyy.

Vierailija
24/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on komea naama, tuollaiselle miehelle on naisia liiaksikin tarjolla.

Niin jos on pitkä. Väitteesi ei todellakaan pidä paikkaansa, jos esimerkiksi mies olisi 160cm/55kg. Julkkikset tai muuta statusta omaavat ovat asia erikseen.

Tätä se keskimittaisen tai lyhyen miehen arki on. Naisille merkkaa hyvin yksinkertaiset asiat miehessä kuten juuri pituus ja/tai massa ja koko. Sillä ei ole mitään merkitystä miten sopusuhtainen esim. miehen kroppa ja naama ovat ja tottahan se on, että vartalo nähdään vasta viimeisenä ja lyhyt mies ei sinne asti välttämättä koskaan pääse...

Miesten ja naisten olettamukset kehontyypeistä eivät voisi olla erilaisempia. Laihasta puhuttaessa miehet olettavat automaattisesti henkilön joka on ns laihaläski. Naisten mielestä laiha on treenattu jalkapalloilija. Miesten mielestä lihaksikas on Stallone tms. Naiset sitten eivät tykkää yhtään lihaksikkaista miehistä, kun se tarkoittaa steroideja käyttävää 200kg lihaskimppua.

Näin se vaan tuppaa olemaan.

Vierailija
25/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue pari runokirjaa ja siteeraa niistä sopiviin väleihin. Kasvata pitkä tukka ja ota kiharat. Pikkutakki, ohut villapaita, farkut ja puuvilla sandaalit. Vielä kun laitat baskerin kallelleen ja kiepautat sävyihin sopivan kaulahuivin.

Hieman kyllästynyt ilme on plussaa. Puhu arvoituksellisesti, mutta älä korosta itseäsi. Näillä eväillä!

Vierailija
26/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue pari runokirjaa ja siteeraa niistä sopiviin väleihin. Kasvata pitkä tukka ja ota kiharat. Pikkutakki, ohut villapaita, farkut ja puuvilla sandaalit. Vielä kun laitat baskerin kallelleen ja kiepautat sävyihin sopivan kaulahuivin.

Hieman kyllästynyt ilme on plussaa. Puhu arvoituksellisesti, mutta älä korosta itseäsi. Näillä eväillä!

Tää voi toimia, jos kaikki toteutuu:

1) on luonteeltaan tuollainen boheemi performanssi -mies ( itse en ainakaan ole)

2) tuntee sopivaa kulttuuri/ boheemi -porukkaa ( itse en ainakaan tunne, vaikka mulla on kulttuurialan koulutuskin, no työ IT-alalla sinänsäkyllä)

3) on sopiva työpaikka, tyyliin joku museovirkamies vaikka, että voi työelämässäkin ylläpitää tuota habitusta

t. kommentoija 23

Vierailija
27/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää voi toimia, jos kaikki toteutuu:

1) on luonteeltaan tuollainen boheemi performanssi -mies ( itse en ainakaan ole)

2) tuntee sopivaa kulttuuri/ boheemi -porukkaa ( itse en ainakaan tunne, vaikka mulla on kulttuurialan koulutuskin, no työ IT-alalla sinänsäkyllä)

3) on sopiva työpaikka, tyyliin joku museovirkamies vaikka, että voi työelämässäkin ylläpitää tuota habitusta

t. kommentoija 23

Vedä roolia, jonka voit paljastaa myöhemmin! Sehän käy työlääksi,  toki.

Naiset pitävät arvoituksellisista viileistä tyypeistä. Muuten pitää olla rehellinen, turvallinen ja aloitekykyinen. Positiivinen yllätyksellisyys on myöskin tärkeää. Siis hanskaa aloitteet!

Vierailija
28/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hirveesti ole.

Vierailija
29/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen ketju vaihteeksi.

Vierailija
30/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen ketju vaihteeksi.

Onko jotain valittamista vai?

Vierailija
31/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen miehen haluaisin, jos ylipäätään haluaisin parisuhteen. Ei saa olla liian pitkä ja lihaksikas eikä saa olla liian leveä leuka. Mieluiten hoikka ja siro. Mutta olen mieluummin sinkku, kun ei tuollaista miestä löydy mistään jolla olisi vielä luonnekin kohdillaan.

Kyllä tämmöisiä löytyy, minä olen kuvailemasi mies. Minä olen kuitenkin naimisissa ja varattu, on perhettäkin. Eli jatka sinäkin etsintää, niin voit löytää sopivan. En minä ole maailman ainoa tapaus.

Mistään Tinderistä tai muualta tuskin kannattaa etsiä, eikä baareista.

Vierailija
32/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpat verojen maksajaksi. Jonkunhan pitää elättää työttömien lihavien suomiakkojen turkin ja afrikan tuliaiset.

Joten ap, kouluttaudu it-alalle ja hanki 5000€/kk konttorirotta työ ja maksa kuuliaisesti verot. 

Ja muista!! Huom!! Älä edes vilkaise naisia päin, lähestymisestä puhumattakaan. Anna naisten tehdä se aloite.

Vierailija
33/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais hyvin jos luonne sopiva.

Vierailija
34/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemikot saattaa jopa suosia, varsinkin humanistisessa tiedekunnassa

Vierailija
35/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommolan Mikako se siellä huutelee? Kyllä kysyntää on, jos ei ole raivohullu ja heittele puolisoa lampulla.

Vierailija
36/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin 🤤

Olen kaksi kertaa elämässäni ihastunut, ja toinen niistä oli juuri tuollainen. Tosin olen itsekin 40-kiloinen.

Vierailija
37/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kun lyhyt mies käy salilla se kompensoi pituuttaan

-Kun lyhyttä miestä pilkataan tarpeeksi kauan niin lyhyt mies suuttuu ja pistää vastaan, tätä kutsutaan Napoleon kompleksiksi, mutta jos pitkä mies suuttuu se on normaalia.

-Lyhyttä miestä ei oteta tosissaan

Onneksi olen syntynyt normaalin pituiseksi. Ei käy kateeksi

Vierailija
38/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla nyt ei ole varmaan luonnekaan kohdillaan naisten mielestä, mutta itse tälleen luontaisesti aika hoikkana ja sirona, ja lisäksi vielä lyhyehkönä (174cm), jouduin kyllä tuossa kolmenkympin tienoilla treenaamaan itselleni jonkinlaiset lihakset ja syömään samalla kaljamahan. Leukaa tämä ei tietenkään muuttanut eikä yleistä pienuutta, mutta paremmin olen silti kelvannut tällaisena hiukan paisutettuna versiona kuin hoikkana ja lihaksettomana. Naiset on oikeasti paljon pinnallisempia ja ulkonäköä vaativampia kuin miehet. Naiset vain ( täysin tietentahtoen? )  vetoavat vääriin asioihin näistä kesku

Itse en ainakaan yritä enää tietoisesti löytää ketään. Ujona ja sosiaalisesti kömpelönä yhdistyy kaksi huonoa piirrettä, jotka toimii hyvinä karkottimina. Kukaan ei voi löytää minua, jos en ole "tyrkyllä", mutta tämä ei ole yhtään minun tapaista.. En ole ikinä ollut sellainen, joka on jatkuvasti jossain ihmisten ilmoilla. Harvoin täysin tuntemattomien jutut edes kiinnostaa, eikä heitäkään minun asiat. Jonninjoutavien juttutuokiot ovat aina tuntuneet turhilta.

Nykyään kynnys naisten lähestymiseen on muutenkin iso häiriköintien sun muiden takia. Oman ikäiseni ovat deittiäpeissä, seurustelevat, tai heidän inboxit ovat treffipyyntöjä täynnä jo järjestään.

Jään tämän takia yksin, mutta en ala mihinkän tyhmiin peleihin, koska miehenä mun oletetaan tekevät tietyt asiat.

Vierailija
39/43 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele soittamaan kitaraa. Naiset pitävät muusikoista. Myös boheemityyli auttaa. Naisilla herää suojeluvaisto.

Vierailija
40/43 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyehkö ja hoikka enkä lilhaksikas. Naimisissa ja kolme lasta.Puolisoni on pieni ja hoikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme