Kukaan ei ole koskaan aidosti halunnut olla kanssani mitenkään
Kaikki ystävyyssuhteeni ovat kaatuneet siihen, että minut on vaan tavallaan ghostattu. Tämä ns.kaveri on löytänyt jonkun toisen ja minä olen jäänyt pois kuvioista. Eräs entisen ystäväni kaveri tuli jopa 20 vuoden jälkeen kehunaan, kuinka oli saanut "vietyä" kaverini minulta. Ihan kirkkain silmin kertoi, kuinka oli kuulemma ollut vuosia kateellinen minulle hänestä. Muutamat miessuhteeni on ollut ihan katastrofeja. Ensimmäinen pidempiaikainen kertoi, että oli ollut minun kanssa siksi, koska hänen kaverinsa olivat ihmetelleet, että kuinka oli saanut minut. O,in siis hänen itsetunnon pönkittäjänsä. Toinen vielä pidempiaikainen taas kertoi, että oli minun kanssa vain siksi koska samalla voi etsiä parempaa, koska en vaatimalla vatinut mitään yhdessä asumista tai kihloja tmv. Turha kai kertoa, että minulla ei ole tällä hetkellä ketään. Viimeisin kaveri, jonka kuvittelin pitävän minusta (ilmeisesti kuitenkin haki vain hyötyä) lopetti yhteydenpidon täysin 5kk sitten. Kun olen jutaman kerran ottanut viestillä yhteyttä, on kyllä lukenut ne, mutta ei vastaa mitään.
Kommentit (2)
Minun on, mutta en ole antanut mahdollisuutta. Olen hiukan erikoinen. Monet miehet ovat aidosti tuntuneet tykkäävän minusta. Nyt harmittaa, miksen voinut vain alkaa seurustelemaan jonkun niistä kanssa ja katsoa, mitä tapahtuu. 
Jos joku on näyttänyt tunteensa, olen juossut pois. 
Juu ei minunkaan kanssa kukaan ole halunnut olla. Nuorena kuvittelin että olisi edes yksi nainen tykännyt minusta mutta ei kukaan ole tykännyt.
T: kiltti ja kunnollinen mies