Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOIKO raskausoireita muka olla jo viikko ovulaation jälkeen?

Vierailija
23.01.2007 |

Toivon olevani raskaana ja siksi varmaan tarkkailen itseäni hiukan liikaa. Mutta kuukautisten alkuun on vielä 9 päivää, ovulaatiosta on nyt viikko, ja rinnat (nännin) ovat välillä tosi kipeät, välillä vähemmän kipeät. Eivät ikinä ole näin kipeät yli viikkoa ennen kuukautisia. Alavatsassa on kummia " tuntemuksia" ja aamuisin herään päänsärkyyn jota minulla ei tavallisesti ole ikinä.

Voiko raskausoireita olla näin aikaisin vai olenko vain kehittänyt ne itselleni? Miten oireita edes voisi olla näin aikaisin, eikö se istukkahormoni ne oireet aiheuta ja sitähän ei veressä vielä ole, vai?

T:luulotautinen

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri rintojen epänormaali kipeys ja alavatsan nipistely ovat asian paljastaneet.

Vierailija
2/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit tuli kipeiksi, valkovuotoa runsaasti. Tämä kolmas oli nyt sitten vähän hankalampi tapaus. Oireita vasta plussatestin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko arkuus teillä sellaista että se lieveni välillä? Itselläni hetkittäin rinnat ovat melkein kivuttomat. Alavatsassa tuntuu nipistelyä ja " kutitusta" , vähän kuin kuukautiskipua mutta lievempää.

Raskaustesti tuskin näyttää vielä plussaa. Teillä joilla on ollut varhaisia oireita, koska teillä r-testi näytti plussaa?

ap

Vierailija
4/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ovulaationi oli ilmeisesti ollut jo ensimmäisenä vuodottomana päivänä kuukautisten jälkeen! Laskettua aikaa siirrettiin meinaan kaksi kertaa aikaisemmaksi raskauden kuluessa!

Vierailija
5/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, miten yhtenäistä kipu tai arkuus oli. Viimeisestä raskaudesta on viisi vuotta aikaa, mutta ennen kuukautisten alkua olen ollut aina varma, että odotan. Olen tiennyt odotuksen myös siitä, että paleleminen ei olekaan loppunut vaan jatkunut, vaikka menkkojen olisi pitänyt tulla. Kuumemittarilla olen varmistanut raskauden (lämpö siis korkeampi kuin normaalisti) ja testin tehnyt vasta, kun menkkoja ei ole pariin viikkoon kuulunut.

Vierailija
6/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä mietin samaa. Ovulaatiosta on n. 8-9 pv ja nyt ovat rinnat kipeinä (yleensä ei). Olemme kovasti yrittäneet raskautta jo parin vuoden ajan (kaksi lasta meillä jo on). Nyt ensimmäistä kertaa havaitsen rintojen kipeytymisen. Ehkä minä vain luulen, mutta muiden kokemukset kiinnostavat.

Vierailija
7/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jossain aikaisemmassa viestissä joku mainitsi siitä, ja tajusin että mulla tosiaan valkovuoto on tosi runsasta, tosin se on mulla yleensä aika runsasta ennen kuukautisten alkua, mutta ei ihan näin aikaisin...

Koskakohan sitä viitsisi testata? En muuten tosiaan ymmärrä että mikä sen rintojen arkuuden voi aiheuttaa, kun HCG:tä ei vielä pitäisi niin kauheasti veressä olla?

ap

Vierailija
8/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se oli vielä nega, mutta 2 päivää ennen menkkoja olikin positiivinen. Jonkinlaisia vatsannipistelyjä taisi olla. Samoin yllätti väsymys, en jaksanut iltaisinkaan valvoa vaan nukahdin suurinpiirtein istualtaan.

Joo, ja nyt kun aloin muistelemaan, niin vajaa viikko hedelmöityksen jälkeen tuli hiivatulehdus ja valkovuotoakin oli runsaammin.

Vierailija
9/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rintojen arkuus paljastaa raskauden..

Vierailija
10/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan 100%varma että olin raskaana, mutta niin ne kuukautiset vaan tuli ihan ajallaan ja testi näytti negaa. On jäänyt häiritsemään se että mistä tuo rintojen arkuus mahtoi johtua kun ei kerran raskauoire ollut. Toivotaan että sulla ap se on merkki raskaudesta!

Vierailija
11/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ettei nainen edes tiedä olleensa raskaana, koska kuukautiset alkavat suht ajallaan, saattavat olla vain hieman runsaammat tai hieman kivuliaammat.

Vierailija
12/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiosi on voinut olla tavallista aiemmin, joten mahdollinen raskaus on pidemmmällä kun luulet. Sen takia tunnet jo oireita.

Tai sitten kuvittelet. Toivotaan parasta!

Vierailija
13/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä todella hertkällä testillä ja viiva tuli. Minulla oli samat oireet kuin ap:llä, joten arvasin, toivoin ja uskoin olevani raskaana. Rinnat tuli kipeäksi lähes heti ovulaation jälkeen, valkovuotoa oli jonkun verran (ei mitenkään kauheasti), ja vatsassa oli menkkmaista jomotusta ja tylppää tunnetta yhdessä kohtaa.

pp11 voi testata noilla todella herkillä testeillä. Olen jostain raskaustesti tutkimuksesta sen lukenut. Aikaisemmin ei näy. Kokeilin jo pp10 ja ei näkynyt. Tiesin ovulaatiopäivän kun käytin ovulaatiotestiä. Ja tiedoksi vielä, että päivä jolloin ovistesti näyttää plussaa on päivä 0 ja seuraava on päivä 1. Onnea testaukseen. Tule kertomaan miten kävi. Olet todnäk raskaana.

Vierailija
14/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan testasin ovistesteillä, siitä tiedän että ovulaatio oli viikko sitten. Nyt on siis pp8, eli perjantaina sitten aikaisintaan testaan... Voi kumpa sieltä tulisi plussa! Pitäkää peukkuja, toivomme niin kovasti vauvaa kaikkien lapsenyritysvastoinkäymisten jälkeen!!

ap

Vierailija
15/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aivan onnesta sykkyrällä tästä plussassta Keskenmeno taustalla ja esikoista yritetään. Nyt vain toivotaan, että tämä pysyy matkassa. Malta viel muutama päivä ja testaa aamupissassta pp11. Ja muista ostaa niitä herkimpiä testejä, vain niillä näkyy tässä vaiheessa. Eli tavallisella testillä jossa pitää olla 25 yksikköä hormonia ei vielä näy. Etsi sellainen jossa on 10 (ja joku kirjainyhmistelmä perässä, olikohan se 10IU/ JOTAIN???).

Vierailija
16/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kohdunulkoinen raskaus takana eli vauva olisi todella toivottu, en oikein uskalla edes toivoa että olisin raskaana. Mutta pidä peukkuja! Tulen sitten kertomaan miten kävi!

ap

Vierailija
17/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä minulla on vähän enemmän valkovuotoa kuin tavallisesti. Toivomme kovasti raskautta mutta vielä en uskalla liikoja toivoa.

t. 9

Vierailija
18/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin melkein vuosi yritetty ja aikaisemmin ei ollut semmoisia oireita ennen menkkoja. Raskaana sitten olin.

Eli, voi oireita olla jo ennen menkkojen alkua.

Vierailija
19/21 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat vaan arat, eivät yhtään turvonneet. Eikö se turvotus ole yleensä raskausoire, ei niinkään rintojen arkuus?

ap