Mitä tehdä yksin ulkomailla? Päivällä ehkä kiertelyä
Kommentit (31)
Miks illalla pitäs olla hotellilla? Voit olla myöhempäänkin ulkona, ellet määritä hotellille tuloaikaasi klo 19.
Illalla käyn jossain tapahtumassa (konsertti, teatteri, tanssiesitys) ja tietysti syömässä. Ei siinä paljon yökerhoja tarvitse kun koko päivän on liikkeellä.
Että "ulkomaa" olisi yksi aina sama asia? Ehkä et ole vielä kypsä matkustamaan minnekään.
Riippuu alueen turvallisuudesta ja mitä oppaat mieltä. Voihan hotellille ostaa illaksi kirjoja, ristikoita ja katsoa saako netin tms. Joissakin on tv. Hotellin pihalla voi olla myös jotain kivaa ihmeteltävää tai parvekkeella voi istua. Sitten on illanvietot turisteille ja muuta ohjelmaa. Sitten on rantakatuja joilla kävelee ihmisiä tai joku ostospaikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne hotellille kannata lukkiutua. Kävisin itse iltaisin erilaisissa kulttuuririennoissa tai syömässä pidemmän kaavan kautta.
Pelottaa ryövärit
Osta huumeita ja mene johonkin bileisiin sekoilemaan.
Menet viihdyttämään muita karaoke taidoillasi.
Auringonlaskun aikaan maisema voi olla kuvauksellinen. Näkyykö kuu ja tähdet. Kenties maisemassa on meri tai joku muu elementti. Jos tutkii mitä siellä voi tehdä iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu alueen turvallisuudesta ja mitä oppaat mieltä. Voihan hotellille ostaa illaksi kirjoja, ristikoita ja katsoa saako netin tms. Joissakin on tv. Hotellin pihalla voi olla myös jotain kivaa ihmeteltävää tai parvekkeella voi istua. Sitten on illanvietot turisteille ja muuta ohjelmaa. Sitten on rantakatuja joilla kävelee ihmisiä tai joku ostospaikka.
Sulla on kyllä ihan eri käsitys lomailusta kuin mulla. Mun matkat suuntautuu paikkoihin, missä ihan itse saan päättää minne menen ja mitä teen, eikä mua lukita minnekään hotellialueelle mistä saa oppaan luvalla poistua. Illanvietto turisteille? Voi elämän kevät.
Illat on kyllä vähän yksitoikkoisia yksin matkustaessa. Ei ole ketään kenen kanssa jakaa päivän kokemuksia. Ja tosiaan oma kokemus on se, että edes hotellihuoneessa ei saa olla rauhassa, kun respan mieshenkilö yritti soitella huoneeseen (en vastannut) ja kävi ovella koputtelemassa. AHDISTAVAA!
Mä istuin illat hotellihuoneessa syöden kaupoista ostamiani eväitä ja tuijotin töllöä, ja menin aikaisin nukkumaan - ja olin ihan tyytyväinen. Kaikki mehut meni kun oli koko päivän liikkellä. Mutta ihmiset on erilaisia.
Niin,mitähän sitä tehdä yksin, nuorena miehenä Pattayalla illat,yöt..
Vierailija kirjoitti:
Illat on kyllä vähän yksitoikkoisia yksin matkustaessa. Ei ole ketään kenen kanssa jakaa päivän kokemuksia. Ja tosiaan oma kokemus on se, että edes hotellihuoneessa ei saa olla rauhassa, kun respan mieshenkilö yritti soitella huoneeseen (en vastannut) ja kävi ovella koputtelemassa. AHDISTAVAA!
Whaaat! Missä tämä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whaaat! Missä tämä on tapahtunut?
Kreetalla. Muuten tosi kiva reissu, mutta tuosta jäi creepsit.
Illat konsertissa, illallisella, rantakävelyllä...
Mene hostelliin ja hanki sieltä reissuseuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne hotellille kannata lukkiutua. Kävisin itse iltaisin erilaisissa kulttuuririennoissa tai syömässä pidemmän kaavan kautta.
Pelottaa ryövärit
Ei kannata olla liian rikas.
Teen ulkomailla samaa kuin Suomessakin.
Istun sohvalla kalsareissa, raavin munia, juon kaljaa ja selaan vauvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa ryövärit
Ei kannata olla liian rikas.
Itsekkin jätin vihki- ja kihlasormukset kotiin ennen ulkomaille lähtöä. Ja toki puoliso ja lapset mukana. (ei taka-ajatuksia) 🤣