Vihaan työtäni
Muita, jotka vihaavat työtään?
Jokainen työpäivä tuntuu kidutukselta ja töihin lähtö itkettää aina etukäteen. Olen niin väsynyt ja kyllästynyt samaan toistuvaan kaavaan ja kaipaisin vaihtelua. Koen olevani täysin väärällä alalla. Teen henkilökohtaisen avustajan työtä. Palkkakin on aivan onneton.
Jatkuvasti haen muita töitä, mutta edes haastattelukutsuja minnekään ei tule. Uusia asiakkaitakin on vaikea löytää alueelta.
Kommentit (64)
Ap täällä. Avustettavani on väkivaltainen minua kohtaan ja koskettelee minua sopimattomasti, häiriköi vapaa-ajalla jatkuvilla tekstiviesteillä ja soitoilla ja haukkuu minua jatkuvasti. Olen niin loppu. Joka kerta kun menen töihin, pelkään että tulee nyrkistä.
Tuossa ketutustilanteessa tekisin melkein mitä vain et saisin jotain uutta tilalle. Opiskelu? Ihan toinen ala? Itseä ketutti kans yksi aiempi työ, lähdin opiskelemaan ja nyt sen alan töissä :) Tosin nyt oon helvetin ylikuormitettu töiden suhteen ja työpäivät venyy joka päivä ihan ylipitkiksi. Mut jaksan koska seuraava työ voi sitten olla helpompi :)
N32
Varmaan pääsisit vaikka laitoshuoltajaksi näin alkuun. Eikö asiakkaan käytöksestä pitäisi tehdä ilmoitus?
Lähde meneen, kärsi parin kuukauden karenssi. Suotta ittees kidutat.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pääsisit vaikka laitoshuoltajaksi näin alkuun. Eikö asiakkaan käytöksestä pitäisi tehdä ilmoitus?
Orpo, ei niitä työpaikkoja noin vain ole.
Vierailija kirjoitti:
Sairaslomalta eteenpäin elämä
Tämä. Jos avustettavalta on saanut kärsiä jatkuvaa väkivaltaa, niin kyllä vähemmästäkin on sairauslomaa saanut.
Katso Teollisuuden oppisopimus paikkoja tai ole suoraan yhteydessä johonkin firmaan. Omat huonot puolensa on näissäkin hommissa riippuen alasta ja työstä. Hoitoalalta tulevia naisia pidetään yleensä ahkerina ja huolellisina työntekijöinä. Nyky amis pojat räplää joko itseään tai puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Avustettavani on väkivaltainen minua kohtaan ja koskettelee minua sopimattomasti, häiriköi vapaa-ajalla jatkuvilla tekstiviesteillä ja soitoilla ja haukkuu minua jatkuvasti. Olen niin loppu. Joka kerta kun menen töihin, pelkään että tulee nyrkistä.
Miten olet ekan väkivalta kerran jälkeen mennyt uudelleen....
Trolli?
Vierailija kirjoitti:
Joka ala alkaa jossain vaiheessa tympimään. Itsellä palkka noin 4600€kk. Ja työ maistuu puulta. Mutta joutuisi vaihtamaan huonompi palkkaiseen työhön.
Palstamammoilla ehkä näin. Käyvät töissä vain rahan takia. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet ekan väkivalta kerran jälkeen mennyt uudelleen....
Trolli?
Jostain sitä rahaa on tienattava ja tämä on ainoa palkkatyö mitä olen koskaan saanut. Uudelle alalle kouluttautuminen on pyörinyt mielessä jo pitkään. Ei minulla tähänkään työhön varsinaista koulutusta ole.
Asiakkaita minulla ei ole enempää koska en tee tätä minkään avustajapalvelun kautta. Olen hakenut muitakin avustajapaikkoja vuokrafirmojen kautta, mutta kuten aiemmin totesin, pienellä paikkakunnalla on todella vähän tarjontaa.
Toista asiakasta yritin myös hetken pitää, mutta hän oli vielä pahempi. Valehteli ja jätti palkkoja maksamatta, ei kertonut rehellisesti kognitiivisista rajoitteistaan jotka tulivat yllätyksenä sitten kun työn aloitin ja piti väkisin monta tuntia ylitöissä.
Kaiken kaikkiaan kokemukseni alasta ovat lähes kokonaan negatiivisia. Nykyisessä työssäni pidin aluksi asiakkaastani, mutta vuosien varrella on alkanut kyllästyttää samat jutut ja jatkuva vapaa-ajalla pommittaminen sekä väkivaltaisuus, joka on vasta nyt alkanut tämän vuoden puolella. Tähän asti olen ajatellut että teen työtä asiakkaan parhaaksi ja hänen etuaan ajatellen, nykyään työstä on vaikea saada mitään irti koska rehellisesti sanottuna asiakas ei kiinnosta enää ollenkaan minua ja minulle on ihan se ja sama, mistä löytää seuraavan nyrkkeilysäkin. Minua ei kiinnosta enää auttaa. Palkkakin kyrsii entistä enemmän hintojen nousun myötä.
Ap
Ap, sinuna irtisanoutuisin asap. Asiakas aistii kyllä vihasi. Ei kai kukaan halua olla sellaisen ihmisen armoilla joka vihaa ja on välinpitämätön?
Ehkäpä avustettavasi aistii vihasi ja on siksi väkivaltainen. Hän on puolustuskyvytön jos sinä olet häntä kohtaan aggressiivinen ja suojelee itseään sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Työpuhelin käyttöön. Ei missään nimessä asiakkaalle omaa puhelinnumeroa.
paska kiihottaa mua