Vihaan työtäni
Muita, jotka vihaavat työtään?
Jokainen työpäivä tuntuu kidutukselta ja töihin lähtö itkettää aina etukäteen. Olen niin väsynyt ja kyllästynyt samaan toistuvaan kaavaan ja kaipaisin vaihtelua. Koen olevani täysin väärällä alalla. Teen henkilökohtaisen avustajan työtä. Palkkakin on aivan onneton.
Jatkuvasti haen muita töitä, mutta edes haastattelukutsuja minnekään ei tule. Uusia asiakkaitakin on vaikea löytää alueelta.
Kommentit (64)
Mäkin vihasin asiakaspalvelua. "Terveetkin" asiakkaat on ihan mulk kuja nykysin. Pitkään sinnittelin ja sitte otin loparit vaikka tiesin että ei kukaan mua tämän ikäsenä enää palkkaa. Nyt on hyvä olla.
Vihaan vastaanotolle tulevia juoppoja, narkomaaneja ja mielisairaita joita ei voi parantaa mitenkään. Vaativat kaikenlaista huumetta jotta päänsä saisi sekaisin mutta mitä niitten lirjoittaminen hyödyttää kun kenelläkään ei ole halua parantua. T: Lääkäri
Nykyistä työtäni rakastan, mutta ensimmäiset kymmenen vuotta olin työpaikassa pakon sanelemana, missä tajusin kahden viikon jälkeen, ettei ole minun juttuni ja kasvoin ajan myötä vihaamaan sitä. En edes tiedä kuinka paljon tuli tehtyä työhakemuksia muualle ennen kuin vihdoin tärppäsi. GenZ mukaan olen kuitenkin etuoikeutettu, joka on saanut kaiken ilmaiseksi ja näkemättä mitään vaivaa.
Nimenomaan vikaa ymmärryksessä. Päässä ei pyöri kuin yksi lause ja sitä huutaa kun muuta ei osaa.