Pystytkö olemaan yhden päivän syömättä?
Kommentit (75)
Joo, se oli silloin vuonna -72, kun jouduttiin lentokoneonnettomuuteen Andien vuorilla . Sitten noin 2kk kohdalla kun meitä ei oltu vieläkään tultu pelastamaan, niin me jouduttiin turvautumaan kannibalismiin. Ne oli niitä aikoja.
Pystyn. 5-7 päivän paastoja olen vuosittain pitänyt.
Pystyn. - Jossain vaiheessa laitoin kalenteriini erikseen ajankohdat, jolloin minun oli määrä syödä, että silloin söisin, koska ellen näin olisi huolehtinut syömisestäni olisi syömiseni saattanut kokonaan unohtua tai ainakin lykkääntyä useita tunteja. Kuitenkin toimiakseni tarvitsen ravintoa siinä kuin kuka hyvänsä muu. Ja vaikka en haluaisi tai itse tiedosta niin liian alhaisella ravitsemuksella (ja nesteytyksellä) on vaikutusta muun ohessa työstäni suoriutumiseen ja siten nostavat vaaraa ei toivotuista seurauksista.
Uskovainen mies
Pystyn ja just tänään taitaa olla sellainen päivä. On mulla kyllä ruokaa mutta eräs sattumus vei jo aamupäivästä ruokahalun ja teki muutenkin tosi ahdistuneen ja huonon olon.
Olen paastonnut kerran ja ollut yli viikon syömättä.
Helposti jos saa kahvia ja röökiä.
Hengenvaarallista, älkää pelleilkö tällä!!
Miksi minun pitäisi olla syömättä yksi pvä. Todennäköisesti onnistuisi mutten ala kokeilemaan.
No mä syön kerran päivässä. 24h välein.
Joo. Saan kyllä hirveän päänsäryn ja heikotuksen, mutta pystyn olemaan syömättä päivän ilman että kuolen.
ennätykseni on 40 päivää vesipaasto, viikko väliin kasvikeittoa ja taas 32 päivää vettä. Painoin 43 kg ja juoduin tiputukseen ja mielenterveys meni psykoosiin 6 kkdeksi. muuten 40 päivää on ihan helppo ainoa ongelma on se, että mielessä on herkkuruoat koko ajan . niitä ai saisi kerätä ruokajonosta varastoon kun tekee mieli maistella aina vähän jotain.
Joo, välillä olen kutakuinkin 24h syömättä. En kyllä usko mihinkään terveyshömppähyötyihin, enempi huvikseen tai tottuakseni nälän tunteeseen.
Pystyn jos voi juoda muutakin kuin vettä, esim mehuilla voisin pärjätä. Pelkällä vedellä kyllä verensokeri laskee, tulee huono olo eikä enää voi esim seisoa tai kävellä kun pyörtyy. Ei diabetesta.
Olen ollut 3 vuorokautta syömättä vatsaleikkauksen yhteydessä
Helposti pystyy. Ei mitään vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ihminen pärjää ravinnotta noin viikon. Tosin niin pitkää aikaa ei kannata kokeilla. Vuorokausi ilman ravintoa ei ole vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
🤭
Yhden päivän? No helposti. Sitten vain tankkaa yöllä :)
Jos saa vaan kotona olla niin helposti, veikkaan että töissä heikottais
Pystyn, meditointi auttaa nälän tunteen tullessa. Yhden päivän paasto on todella terveellistä, keho puhdistuu. Auttaa myös painon pudotuksessa.