Pystytkö olemaan yhden päivän syömättä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Kipeenä montakin. Vienyt useita kertoja sairaalaan olemaan vielä pari extrapäivääkin. Nesteytys siellä sitten tippana.
Kipeänä se on ihan erilaista, olin itsekin norossa 4vrk syömättä eikä todellakaan ollut nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ongelmaa mutta olen hirveän herkkäuninen enkä saa ollenkaan unta nälkäisenä. Tosin eipä se yksi valvottu yö kauheasti haittaa.
Ei sun tartte yötä valvoa. Olet syömättä päivän ja tankkaat illalla niin uni maittaa hyvin. Ap kysyi yhdestä päivästä, ei vuorokaudesta.
Helposti, ketoosissa ei juurikaan tunne nälkää.
Pystyn, mutta paastoaminen laukaisee migreenin, joten mieluummin vältän sitä.
En. Tulee migreeni. Toisaalta migreenin takia on sellaisia päiviä, että oksentaa kaiken. Alas ei mene edes vettä. En todellakaan noita vapaaehtoisesti halua.
Nuorena pystyin kyllä. Nykyään en.
Joka päivä ei tarvitse syödä, juoda täytyy vettä pari litraa.
Kuka vaan pystyy päivän ja kuka vaan pystyy vuorokaudenkin.
Keho ottaa tarvittavan energian läskistä, jos on ylipainoa. Alipainoisille en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengenvaarallista, älkää pelleilkö tällä!!
🤭
https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/095/193/large…
Nulikka, älä naura vakavalle asialle!!!
Mitä lihavampi on sitä useamman päivän selviää ravinnotta.
Vierailija kirjoitti:
Oon mies joten en
No mieshän siihen pystyy jos joku.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ongelmaa mutta olen hirveän herkkäuninen enkä saa ollenkaan unta nälkäisenä. Tosin eipä se yksi valvottu yö kauheasti haittaa.
Kerran paastosin viisi päivää, mutta suurin ongelma oli oikeastaan tuo että ei tahtonut saada unta.
Kyllä, mutta en koe sellaiselle mitään tarvetta. Tykkään syödä.
jos verensokeria kohottavaa tuoremehua niin ok, vettä paljon,mutta ei liikaa, sillä ei saa täyttää vatsaa, huuhtoo hivenainet kivennäiset vek. Itse olen kerran kk 24 ja puoli tuntia vesipaastolla. helppoa kun ajoittaa, siten, että ei ole raskasta tekemistä, enemmän oleilua, tv juttuja, unta, niin helppoa. diabetikot ja sydänsairaat älkää vaivautuko, ei leikinasia, heille 12h paasto ok sekin unessa suurin osa siitä sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaan pystyy päivän ja kuka vaan pystyy vuorokaudenkin.
Mutta tuksin treenaat, tet raskasta fyysistä työtä, edes kotitöitä jotka isompia. Diabeetikot,sydänsairaat ei kannata pelleillä. jos ei ihme duunia tai treeniä, toimii 24h vedellä. ei kahvia eikä mehua ,,moni ei tajuu sitä, ei särkylääkettä. keho siis oikeasti puhdistuu, kofeiini ei hyvä ei hedelmäsokeritkaan sitten. keskitä uneen ja chillailuun, hyviä sarjoja jne.. aika menee siivillä. aloita kevyesti sen jälken pikku erissä.
Olen ollut jo hoikkana alle 15-vuotiaana 5 pv syömättä, muka paastolla. Join vettä ja tavallista sekamehua, ehkä se pikkasen parempi kuin vesipaasto. Paastoa lopettaessa join lihalientä ja tuli karmeat pistokset vatsaan.
Olen ollut myös sitruunamehupaastolla muistaakseni viikon myös.
Toivoisinpa, että olisin jättänyt molemmat paastot väliin. Ne tapahtuivat painonpudotuksen nimissä, ja ovat osa syytä, miksi ylipaino on jatkanut karttumistaan. Toistuvat laihdutuskuurit vain lisäävät ylipainoiseksi päätymisen todennäköisyyttä.