Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö olemaan yhden päivän syömättä?

Vierailija
23.04.2024 |

Ei mitään ruokaa vaan juomaa..

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn toki ja paasto tekeekin ihmiselle hyvää. Kolmen päivän paasto useamman kerran vuodessa, joskus 5 päivän paasto.

Vierailija
62/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn helposti. Pisin aika mehupaastolla 14 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pystyn, mutta ei ole mitään halua tällaiseen.

Vierailija
64/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn helposti. Pisin aika mehupaastolla 14 päivää.

Korjaus: Siis 4 eikä 14.

Vierailija
65/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa jouduin suolitukoksen takia olemaan syömättä 5vrk. Nälkää en tuntenut mutta kotiin päästyä söin kaksi viikkoa 6 kertaa päivässä, eli kahden tunnin välein, oli hirveä nälkä!

Vierailija
66/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn, mutten näe mitään järkeä siinä. Kyllä se nälkä kuitenkin vähän vaivaisi. 

Järki on siinä, että paasto käynnistää autofagian, eli elimistö putsaa turhia roippeita pois. Jos juo nesteitä, vettä, teetä ja kahvia, nälkä ei vaivaa.

https://yle.fi/a/3-9206454

Se käynnistyy 16 tunnin kohdalla.

Olen itse hyötynyt mm verensokeri ongelmien tapaamisessa, vielä niin päin, että kärsin matalista arvoista.

Sen olen myös lukenut, että jos ihminen saa syöpähoitoja, niin pitää olla 24 tuntia syömättä sen jälkeen. Syöpä kun tykkää sokerista.

Vierailija
67/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn, mutten näe mitään järkeä siinä. Kyllä se nälkä kuitenkin vähän vaivaisi. 

Järki on siinä, että paasto käynnistää autofagian, eli elimistö putsaa turhia roippeita pois. Jos juo nesteitä, vettä, teetä ja kahvia, nälkä ei vaivaa.

https://yle.fi/a/3-9206454

Se käynnistyy 16 tunnin kohdalla.

Olen itse hyötynyt mm verensokeri ongelmien tapaamisessa, vielä niin päin, että kärsin matalista arvoista.

Sen olen myös lukenut, että jos ihminen saa syöpähoitoja, niin pitää olla 24 tuntia syömättä sen jälkeen. Syöpä kun tykkää sokerista.

Niin siis korjasin niitä verensokeri ongelmia, en tavannut 

Vierailija
68/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengenvaarallista, älkää pelleilkö tällä!!

Ei ole. Ihminen pärjää ravinnotta noin viikon. Tosin niin pitkää aikaa ei kannata kokeilla. Vuorokausi ilman ravintoa ei ole vaarallista. 

Skottimies oli täysin ilman ruokaa yli 350 päivää ja sä kuolet jo viikossa.

Vierailija
69/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaan pystyy päivän ja kuka vaan pystyy vuorokaudenkin. 

Mutta tuksin treenaat, tet raskasta fyysistä työtä, edes kotitöitä jotka isompia. Diabeetikot,sydänsairaat ei kannata pelleillä. jos ei ihme duunia tai treeniä, toimii 24h vedellä. ei kahvia eikä mehua ,,moni ei tajuu sitä, ei särkylääkettä. keho siis oikeasti puhdistuu, kofeiini ei hyvä ei hedelmäsokeritkaan sitten. keskitä uneen ja chillailuun, hyviä sarjoja jne.. aika menee siivillä. aloita kevyesti sen jälken pikku erissä.

Olen vetänyt futisturnauksen neljän päivän paaston aikana. Jeesus, että te olette heikkoja.

Vierailija
70/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokainen perusterve pystyy. Ja toki paljon pidempäänkin.

Vierailija
71/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä syömishäiriöisenä tuo ei olisi minulle haaste eikä mikään, mutten lähde pelleilemään uudelleen sairastumisen riskillä.

Vierailija
72/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perusterve ja ei pahasti alipainoinen, niin ilman energiaravintoaineita voi helposti olla viikkoja, normaali- tai ylipainoinen kuukausiakin. Toki siinä menettää massaa lihaksista ja pidemmällä ajalla luistakin, joten ei ehkä kannata turhaan. Vitamiineja ja mineraaleja sekä tietysti vettä on saatava säännöllisemmin, mutta nehän voi periaatteessa nauttia ilman yhtään energiaravintoaineita.

Mutta tämän palstan mammathan ovat tunnetusti niin heikkoa tekoa, että kuolo korjaa välittömästi, jos ei saa joka päivä kolmea lautasmallin mukaista ateriaa.

Vierailija
73/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän!? Haloo nyt, aikuiset ihmiset. Ihminen on sopeutunut olemaan syömättä useita päiviä - ei sitä kantaisillä ollut 3h välein eväät nenän edessä.

Vierailija
74/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran yli päivän, kun olin menossa leikkaukseen. Se siirtyi aika paljon. Olin syömättä 37 tuntia. Nälkä ei vaivannut, mutta oli aivan jäätävä jano. Kyllä maistui vesi hyvältä heräämössä.

Vierailija
75/75 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pisin aika 15 vuorokautta, Pelkkää vettä ja kahvia, ilman sokeria.

Kahvista en vaan viitsinyt luopua kun aattelin sen olevan aikasta lähellä vettä.

3 päivän jälkeen ei ollut nälkää enää. kova treenaminen meni jokseenkin, mutta 10 päivän jälkeen energia laski 20 minutissa. Paino laski 5 kg 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi