Alisa Vainio oli maratonilla Euroopan 2. paras!
Hieno suoritus kun eurooppalaisista vain Italian Giovanna Epis pääsi edelle.
Jotkut mediathan sanoo että oli Euroopan 4. paras, mutta ensinnäkin Israel ei ole Eurooppaa ja toiseksi se "saksalainen" on ns. uus-saksalainen eli tuontitavaraa.
Kommentit (30)
Ajatella oli myös Suomen paras eli teoriassa voitti kultaa. Torille!
Sijoitus oli kuitenkin 22. Suoraan sanoen surkea suoritus. Kaukana ovat ne ajat kun suomalaiset urheilijat juoksivat voitosta ja palkinopallisijoituksista.
Alisa Vainio on hiljainen puurtaja, jonka tulokset puhuvat puolestaan. Arvostan, kun ei ole juurikaan elämäänsä tai itseään esitellyt lehtien palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Alisa Vainio on hiljainen puurtaja, jonka tulokset puhuvat puolestaan. Arvostan, kun ei ole juurikaan elämäänsä tai itseään esitellyt lehtien palstoilla.
"En hirveästi viihdy mediassa. Tykkään olla omissa oloissani ja treenata. Se on minulle parasta, Vainio sanoo."
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilun-mm-2023/a/2241979f-670f-4ba9-add…
Miten Alisa Vainion geenit on laskettu? Onko varmasti tarpeeksi sisäsiittoinen ja sairas jotta voidaan laskea suomalaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten Alisa Vainion geenit on laskettu? Onko varmasti tarpeeksi sisäsiittoinen ja sairas jotta voidaan laskea suomalaiseksi?
Itse olet sisäsiittoinen ja sairas. Väitätkö, että rauhanuskonnon kymmenien sukupolvien serkusavioliittojen heikkolahjaiset tuotokset kantavat laatugeenejä?
USA:llakaan ei taida olla muita menestyjiä kuin moukarissa se intiaaninainen.
Vierailija kirjoitti:
USA on alusta asti valkoisten perustama maa. Intiaanit ei liity itse valtioon.
Vierailija kirjoitti:
Sijoitus oli kuitenkin 22. Suoraan sanoen surkea suoritus. Kaukana ovat ne ajat kun suomalaiset urheilijat juoksivat voitosta ja palkinopallisijoituksista.
Onko suomalainen koskaan voittanut maratonia MM-kisoissa? Sijoitus oli todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Jenkeillä on jo 14 mitalia, joista 7 kultaa, ja johtaa mitalitilastoa. Siinä meillä on varsinainen urheilutietäjä. 😂
Ihan hyvä tulos - molemmilta maratoonareilta. Meni suunnitelmien mukaan, eihän heiltä mitalia tai edes pistesijaa odotettukaan.
Sopii kokeilla kuinka pitkään jaksaisi samaa vauhtia. Se on noin 1 min 26 sekunnin ratakierroksia. Itse jaksaisin ehkä puoli kierrosta ja olen melko hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko intiaanit ma ah an muuttajia?
Oli Euroopan 3. paras - ei toiseksi paras. Hyvä suoritus silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla alkuperäiset asukkaat ei liity maahan, jossa asuvat?
Jaksetaan ylistää, kun sijoitus oli 22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen koskaan voittanut maratonia MM-kisoissa? Sijoitus oli todella hyvä.
Naisissa ei, miehissä kyllä. Ja sekin on siis vuodelta 2002, ei mistään 50- tai 70-luvulta.
Muiltakin suomalaisilta tullut aika kovia euroopan tason suorituksia, harmi etteivät EM kisoissa sitten pärjää