Saksassa on jo kauan ollut 3 kuukautta hoitoon pääsyihin. Erikoishoidot jopa 6 kuukautta ja siitä yli.
Ihotautilääkärille odotusaika 7 kuukautta, tarkastushoito on 3 kuukauden kuluttua.
Mitä oppositio riitelee tästä asiasta, kun odotetaan, että tulee paremmat ajat niin asiat palautuvat Marinin hallituksen tasolle.
Kommentit (8)
Omalle lääkärille pääsee tavallisten asioiden kanssa 3 viikon sisällä. Tämä ei vielä merkitse mitään, kun lähetteen saa mukaan ja ajan erikoislääkärille sen pitkän ajan kuluttua.
Mä ( Frankfurter lähellä Saksassa) pääsin ihotautilääkärille 3 viikossa. Eli eipä yleistetä!
Minä olen päässyt erikoislääkärille tarvittaessa vaikka samana päivänä
t. saksalainen
Onko kaikki uhrattu sotakassaan. Vai eu:n käytäntö. Ei tämä peli vetele. Ihmisille raha niin pääsevät edes yksityiselle, ei kilpailutettuun ja omavalintainen. Ellei ole jo oma raha valmiina.
Jaa, en usko. Saksalainen instakaveri kehuskeli, että onneksi heillä pääsee heti lääkärille, jos on kipeä. Oli järkyttynyt Suomen terveydenhuollon huonosta tilanteesta. Varmaan aluekohtaisia eroja, tämä Baijerissa.
Mistä sinä noita yleistyksiä vedät? Joillakin paikkakunnilla on pulaa ihotautilääkäreistä, toisilla ei. Gynelle pääsen aina, jos en samana päivänä, niin ainakin samalla viikolla.
Transilvaaniassa ei pääse ollenkaan, on mentävä toiseen valtioon hoitoon.