kantoliina tilaajalahjana
Onko kokemuksia vauvalehden tilaajalahjasta - kantoliinasta?
Kommentit (6)
en ole testannut kun mietin,että peruisinko koko tilauksen. Ystäväni mukaan ei ole saanut kummoisia pisteitä kyseinen liina???Voihan nuo lehdet ostaa ihan irtonumeroinakin. hmm...
No voi harmi jos se liina onkin ihan susi. Sen houkuttelemana juuri tilasin Vauva-lehden. Onko kenelläkään mitään positiivista sanottavaa liinasta?
ja askartelen mitalin sille aloittelevalle liinailijalle joka lapsensa siihen saa vaikeuksitta. Laitoin palautetta jo vauvaan että monen ehkä-tulevan liinailijan matka kyllä tyssää harmillisesti tuohon kankaanpalaan jota liinaksi kutsuvat. Ihan pommi. Valitan.
Minulla moinen liina on ollut vuoden käytössä ja en ole huonoksi kokenut vaan kivan jämäkäksi kun vaan oppii kunnon sidonnan. Vuoden ikään olen kantanut surutta sillä. ;) Ja aion tulevan pienokaisenkin siinä kantaa. Minulla ei tieten ole kokemusta muista mutta ainakin minulla asiansa on ajanut!
Sain viime viikolla kysyisen liinan ja olin hieman pettynyt...yritin treenailla sidonta juttuja mut eip minulta onnistunut! Tosin ensimmäistä kertaa tommoista pyörittelin käsissäni ja saattaa myös olla, että viimeistä!!
Sain omani postissa jokin aika sitten. Odotin tosin TRIKOISTA liinaa ja tuo pellavaisen tuntuinen liina on niin kaukana trikoisesta kuin olla saattaa. Kovin tuntui jäykältä liinalta, kuinkahan kätevästi toimii käytännössä?! Itselläni on entuudestaan puuvillainen liina, se on huomattavasti mukavamman tuntuinen. Oletko itse testannut liinaa vielä käytännössä?