Ukrainalta raju veto: Konsulipalvelut seis ulkomailla asuvilta miehiltä!
Ukrainan ulkoministeriö lopettaa konsulipalvelut ulkomailla asuvilta asepalvelusikäisiltä miehiltä muuten, paitsi kotiinpaluun osalta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/62bd28e1-a050-4dc9-86e9-368057837551
Kommentit (13)
Suomessakin näitä miehiä asuu vaikka kuinka paljon.
Joo ja vievät vuokratyöntekijöinä suomalaisten työt. Viro jo huolestunut ukrainalaisista vuokramiehistä ja haluaisi palauttaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Näiden miesten on aika palata kotiin suorittamaan velvollisuutensa. Vastuunpakoilun on loputtava, kuten ulkoministeri sanoo. Lapset ja naiset voivat jäädä.
Höpsistä, siellähän on lääniä vaikka kuinka paljon, jota tämä sota koskettaa arjessa aikalailla yhtä paljon kuin täälläkin. Sinne vaan naisetkin niitä telottuja miehiä hoivaamaan.
Suoraan sanottuna inhoan tällä hetkellä yli kaiken näitä nuoria miehiä, joita munkin työpaikalla on. Sitten naiset on ihan pusi pusi hali hali näille. Saisivat mennä puolustamaan Ukrainaa tai kohta joutuvat pakenemaan täältäkin, kun ry ssät hyökkää tänne.
Aika monella täällä asuvalla ukrainalaisella miehellä on suomalainen vaimoke ja lapsia. Jos itse olisin tämmösen kanssa niin en varmasti päästäisi lasten isää sinne teurastettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Näiden miesten on aika palata kotiin suorittamaan velvollisuutensa. Vastuunpakoilun on loputtava, kuten ulkoministeri sanoo. Lapset ja naiset voivat jäädä.
Höpsistä, siellähän on lääniä vaikka kuinka paljon, jota tämä sota koskettaa arjessa aikalailla yhtä paljon kuin täälläkin. Sinne vaan naisetkin niitä telottuja miehiä hoivaamaan.
Kauniit lapsettomat sinkkunaiset saavat jäädä. Muiata ei ole niin paljon väliä.
T. Persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit lapsettomat sinkkunaiset saavat jäädä. Muiata ei ole niin paljon väliä.
T. Persu
Suomi kuuluu kaikille ja naiset ulkomaalaisten iloksi.
T: Allah
Vierailija kirjoitti:
Aika monella täällä asuvalla ukrainalaisella miehellä on suomalainen vaimoke ja lapsia. Jos itse olisin tämmösen kanssa niin en varmasti päästäisi lasten isää sinne teurastettavaksi.
Niinkö? Itse tiedän vain yhden ukrainalais-suomalaisen pariskunnan. Muut ovat ukrainalais-venäläisiä pariskuntia tai yleisemmin täällä asuvalla ukrainalaisella miehellä on ukrainalainen vaimo. Ukrainalainen mies harvemmin haluaa muun kuin ukrainalaisen vaimon.
Tää on todellakin paha veto, koska joudutaan lähettämään takaisin tai antamaan harmaa passi.
EU ihmisoikeudet ei taivu takaisinlähettämiseen ja harmaa passi on "sotilaskarkuruuslupa".
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna inhoan tällä hetkellä yli kaiken näitä nuoria miehiä, joita munkin työpaikalla on. Sitten naiset on ihan pusi pusi hali hali näille. Saisivat mennä puolustamaan Ukrainaa tai kohta joutuvat pakenemaan täältäkin, kun ry ssät hyökkää tänne.
Miksi heidän pitäisi mennä tapattamaan sinne itsensä? Eivät he ole tätä sotaa aloittaneet! Mene itse sinne vapaaehtoisena kun noin ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidän pitäisi mennä tapattamaan sinne itsensä? Eivät he ole tätä sotaa aloittaneet! Mene itse sinne vapaaehtoisena kun noin ärsyttää.
Zelensky räjäytti padon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että kaikki ukrainalaiset tänne vaan ja venäläiset saa Ukrainan itselleen? Ei ukrainalaiset sotaa aloittanut, mutta pitää heidän omaa maataan puolustaa. Sotilaskarkureitahan nuo ovat, eivät mitään muuta! Miksi suomalaisen pitäisi puolustaa vierasta valtiota, kysynpähän vaan?