Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Body Shop menossa konkurssiin!

Vierailija
23.04.2024 |

??

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän syyllinen ole Normal

Varmasti on. Asiakkaita ei riitä kaikille. Siellä on hyvä valikoima ja usein järkevät hinnat.

Vierailija
22/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kohta enää juurikaan mahdollisuutta vastustaa eläinkokeita. Kyllä surku tulee body Shopia! 😢 jos tämä uutinen nyt edes oli tosi. 

Eläinkokeilla testatun kosmetiikan myynti on kiellettyä EU:n alueella. 

Pitää vaan välttää brändejä, joita myydään myös Kiinassa, koska Kiinan lainsäädäntö sallii vain eläinkokeilla testatun kosmetiikan myynnin (jolloin nämä firmat testauttavat sitten erikseen siellä tuotteensa eläinkokeilla). 

Eikä Kiina ole edes ainoa markkina, jossa vaaditaan eläinkokeita, että pääsee markkinoille. Itse olen kokenut yksittäisenä kuluttajana aika vaikeaksi ottaa selville tuota, että myykö joku firma esim. eri tuotesarjoja markkinoille, joilla vaaditaan eläinkokeita. Siksi minusta on helpompi suosia merkkejä, jotka joku taho on tut

Jos haluat pelata varman päälle, niin voit ostaa tuotteita joissa on 'leaping bunny' -sertifikaatti. Silloin ei tarvitse itse tarkistella sen enempää. Tarkista vaan netistä, miltä se oikea sertifikaatin kuva näyttää, sillä olen välillä nähnyt joissain tuotteissa jonkun epävirallisen pupumerkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos videosta.

Vierailija
26/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho kauppa.

Vierailija
28/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

29/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo tuotteet oikein enää sovi minkään asiakasryhmän tarpeisiin, koska nykyään on saatavilla oikeaakin luonnonkosmetiikkaa ja hajusteettomuusporukkaa (joita valtaosa taitaa edustaa) nuo tuotteet eivät kiinnosta.

No tää just. 

Joskus aikonaan body shopilla oli oikeasti innovatiivisia tuotteita, nykyään vain jotain teolliselle hedelmille haisevia suihkugeelejä. Mä sain niistä finnejä selkään. Sitä ne hajusteet teettää. Ei siellä ole mitään, mitä ei saisi mistä tahansa marketista.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
30/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suosikkituotteet lopetettiin ja hinnat ovat järkyttävät. Ja niissä tuotteissa on vähän liikaa kemikaaleja ollakseen "luonnonmukaisia". 

Vierailija
31/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin BS:lta ysäriltä asti tiettyjä meikkejä, mutta yhtäkkiä ne vaan lopetettiin. Haeskelin sitten marketista tilalle vastaavat tuotteet.

Vierailija
32/32 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BS = Bullshit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi