Onko Body Shop menossa konkurssiin!
Kommentit (47)
Body shop on poistanut kaikki parhaat tuotteet ja nostanut loppujen hinnat pilviin, ei sieltä kukaan normaali ihminen voi ostaa mitään.
Viime joulun joulukalenteritkin oli paskimmat ikinä.
Mitä sieltä kannattaa ostaa, nyt kun vielä mahdollista?
mun mielestä ovat liian kalliita. Muuten ovat ihan kivoja ja ostaisin, mutta hintaa on jotain 50 prosenttia liikaa.
Mä oon käyttänyt iät ja ajat (parikyt vuotta?) body shopin HAMPPU käsirasvaa sekä myöhemmin myös saman sarjan jalkarasvaa. Toi käsirasva on ainut markkinoilla oleva käsivoide joka auttaa mun kuiviin käsiin. Näköjään heidän nettisivuilla mainostetaankin sitä "ultrakuiville käsille".
Body shop oli suosittu kasarilla-ysärillä. Kaikilla piti olla mansikanmakuinen purkkihuulirasva sieltä. Ja niitä hedelmien muotoisia tuoksuvia saippuoita.
Suihkugeelit on noilla yksi sisäänheitto/tarjoustuote ollut pitkään. Omaan makuuni ovat käyneet jo tylsiksi kun tuoksut pysyneet samoina iät ja ajat, laatukin aika tavanomainen (ei siis erityisen riittoisa) ; hyvin moni asia tuntuu jotenkin paikoilleen jämähtäneeltä. On luotettu ehkä liikaa..niin mihin?
Sanokaa tee jotka tykkäätte BS:n tuotteista että mitä menette ostamaan, mitkä ovat lemppareita, olisi kiinnostava tietää.