Tyylikäs tuo Suzanne Innes-Stubb Ruotsissa
Kommentit (1550)
Vierailija kirjoitti:
Rouva Innes-Stubb on ollut siviilissä tyylikkäämpi pukeutuja kuin nyt virallisesti. Jotenkin on huonosti istuvia vaatteita ollut reissussa mukana kuten eilinen takki ja tänään housupuku. Eilen takin alla ollut leninki ja iltapuku olivat kauniit. Housupuku on tosiaan laitosmainen ja housuissa istumisrypyt.
Stylist vaihtoon.
No juuri näin. Toivottavasti itse valitsee asunsa tulevaisuudessa tai joku järkevä stylisti hommiin. Mielellään yli 40- vuotias ettei sorru trendipelleilyyn.
Olisihan siihen jonkun värihärpäkkeen voinut lisätä mutta housupuvun malli on minusta tyylikäs.
Olen kovasti ihaillut Tanskan Maryn hillittyä tyylikkyyttä ja tämä on nyt vähän samanlaista. Mä tykkään.
Happamia sano... Ei voi kun nauraa tälle suomalaiselle mielenmaisemalle. Tällaisessa ilmapiirissä sitten pitäisi kehittää innovaatioita ja luoda talouskasvua. Olemme tainneet ansaita nykykurjuuden.
Vaatteitahan täällä tietenkin ruoditaan. Ei olla kuultu mitään, mitä rva Stubb on puhunut silvian tai muiden kanssa, joten keskusteluja ei pystytä ruotimaan.
Ja onhan silläkin väliä, mitä virallisessa edustushommassa päällään pitää.
On sanottu, että presidentin puolisolle ei makseta mitään palkkaa/ palkkiota tehtävästä. Kyllä kai sentään vaate- ja muut edustuskulut kustannetaan? Eivät kai ne voi omista rahoista mennä, tyyliin, että pitää maksaa, jotta pääsee töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän asu ei ihan napakymppi. Näyttää joltain laitosasulta, ja aivan ryppyinen... vieressä Silvia, jonka housuissa ei rypyn ryppyä.
Katsoin samaa. Eikö voida etukäteen valita materiaaleja, jotka eivät rypisty. Rahasta ei ole kiinni. Väri ja malli ruma ja ankea, vei kaiken värin naamasta, laihalle liian väljä. Miksi pitää liian suuria ja muodottomia vaatteita. Silvialla oli simpsakka asu. Itse en olisi tuota housuasua laittanut päälleni, vaikka olisin kenen puoliso. Enkä ilman puolisoakaan. Onkohan rumat vaatteet jonkun mielestä tyylikkäät.
Ilmeisesti suunnittelijalle on taas annettu vapaat kädet ja hän on mennyt trendikkyys ja erikoisuudentavoittelu edellä. Niinhän ne aina.
Onko suunnittelija mainittu jossain?
Eilen mainittiin. Tässä varmaan toki eri suunnittelija, mutta eiköhän kotimaista työtä tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että kun koulutuetusta, erittäin menestyneestä naisesta tulee presidentin puoliso, ainoa mihin kiinnitetään huomiota, on hänen pukeutumisensa.
Se on hänen roolinsa tuossa kuviossa. Ei hän ole siellä edustamassa itseään ja omaa ammattiaan vaan miehensä seuralaisena.
Vierailija kirjoitti:
Rouva Innes-Stubb on ollut siviilissä tyylikkäämpi pukeutuja kuin nyt virallisesti. Jotenkin on huonosti istuvia vaatteita ollut reissussa mukana kuten eilinen takki ja tänään housupuku. Eilen takin alla ollut leninki ja iltapuku olivat kauniit. Housupuku on tosiaan laitosmainen ja housuissa istumisrypyt.
Stylist vaihtoon.
Tietosi pukeutumisesta ja muodista ovat vähäiset, joten ei kannata kommentoida.
Suzanne oli todella upea asuineen ja hattuineen, Silvia näytti suorastaan vaatimattoman vanhanaikaiselta pillerihattuineen, jäänyt jonnekin Kennedyn aikakaudelle..
Vierailija kirjoitti:
Suzanne on niin ilmeikäs ja ylväästi esiintyy ja kantaa hattunsa ja vaatteensa. Kuin kuningatar konsanaan. Jenni ei osannut samoin, jatkuvasti esim oli sama muikea kestohymy kasvoissa.
Kyllä noin. Kun katsoo eilistä kuvakoostetta, niin hänestä huokuu sellainen veistoksellisuus ja ylväys jota harvoin näkee. Kuva, joka on otettu taidemuseossa, jossa Suzanne seisoo pitäen käsissään pientä mustaa laukkua on upea. Siinä on just sitä jotain, jota ei saa kenestä tahansa. Voimme olla ylpeitä edustuksellisesta presidentin rouvasta. Katsokaa itse. Kuva löytyy koosteesta.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/85e3b3d6-7d96-4c4f-bd69-e4077…
Auts! Mikä ihmeen Mao-puku nyt on Suzannella päällä! Ja minä pidin häntä tyyliniekkana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stylist vaihtoon.Tietosi pukeutumisesta ja muodista ovat vähäiset, joten ei kannata kommentoida.
Löysikö stylisti pailstalle? 🤔😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stylist vaihtoon.Tietosi pukeutumisesta ja muodista ovat vähäiset, joten ei kannata kommentoida.
No jos silmämääräisesti ei pysty vaatteen hyvyyttä huomaamaan vaan siihen tarvitaan jotain perusteluja tai pohjatietoja muodista, sanoisin että vaate on epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Auts! Mikä ihmeen Mao-puku nyt on Suzannella päällä! Ja minä pidin häntä tyyliniekkana...
Mulle tuli sama mielikuva. : D Mao ja Pohjois-Korea viba. Ei ollut tarkoitus, mutta näin kävi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän asu ei ihan napakymppi. Näyttää joltain laitosasulta, ja aivan ryppyinen... vieressä Silvia, jonka housuissa ei rypyn ryppyä.
Katsoin samaa. Eikö voida etukäteen valita materiaaleja, jotka eivät rypisty. Rahasta ei ole kiinni. Väri ja malli ruma ja ankea, vei kaiken värin naamasta, laihalle liian väljä. Miksi pitää liian suuria ja muodottomia vaatteita. Silvialla oli simpsakka asu. Itse en olisi tuota housuasua laittanut päälleni, vaikka olisin kenen puoliso. Enkä ilman puolisoakaan. Onkohan rumat vaatteet jonkun mielestä tyylikkäät.
Silvian asu oli kuningattarelle tavanomainen. Isot ja leveät helmat ja makkarankuori yläosa sekä kirkas väri. Eikö näitä ole jokaisella.
Tämän päivän housupuku ei ollut kovin hyvä. Jakku jotenkin tunkkaisen oloinen kun ihan ylös napitettu. Toisen mallisella kaula-aukolla olisi toiminut paremmin. Ennemmin olisi kannattanut luottaa klassisemman malliseen housupukuun, korkeat korot siihen lisäksi niin toimii kyllä!
Parin vaatteen perusteella rouvaa on jo verrattu Englannin Catherineen ja Tanskan kuningattareen! Hän on kuin veistos, niin ylväs ja ilmeikäs, kuin kuningatar! Kantaa hattunsa kuin aidot kuninkaalliset. Ja pisteenä i:n päälle on tieto siitä, että hän on syntyjään britti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silvian asu oli kuningattarelle tavanomainen. Isot ja leveät helmat ja makkarankuori yläosa sekä kirkas väri. Eikö näitä ole jokaisella.
Makkarankuori? Silviahan on siro ja hoikka, hänen yllään mikään vaate ei näytä makkarankuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Parin vaatteen perusteella rouvaa on jo verrattu Englannin Catherineen ja Tanskan kuningattareen! Hän on kuin veistos, niin ylväs ja ilmeikäs, kuin kuningatar! Kantaa hattunsa kuin aidot kuninkaalliset. Ja pisteenä i:n päälle on tieto siitä, että hän on syntyjään britti!
Minuakin ilahduttaa, että meillä on nyt oma hyvin pukeutuva edustusbritti. Alku on ollut lupaava.
Hölmöä ja hassua mutta minusta on kivaa, että tämmösen pikkumaan pressapari pärjää edustavuudessa jopa ammattikuninkaallisille.
Onko suunnittelija mainittu jossain?