Tyylikäs tuo Suzanne Innes-Stubb Ruotsissa
Kommentit (1550)
Rouva Stubbille on oikeasti sopinut parhaiten vapaa-ajan asut, joissa hän liikkui vaalikampajan aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa taas tietyn käsityksen palstamammojen tasosta kun lukee näitä haukkuja ja moitteita. Ei voi muuta todeta kuin tämän, että wt väkeä on paljon...
Ja sitten on niitä, jotka eivät uskalla nähdä totuutta, kuten sadussa Keisarin uudet vaatteet. Kehuvat kovasti kaikkea mikä liittyy keisariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa taas tietyn käsityksen palstamammojen tasosta kun lukee näitä haukkuja ja moitteita. Ei voi muuta todeta kuin tämän, että wt väkeä on paljon...
Ja sitten on niitä, jotka eivät uskalla nähdä totuutta, kuten sadussa Keisarin uudet vaatteet. Kehuvat kovasti kaikkea mikä liittyy keisariin.
Niin jotkut luulevat, että kun on presidentin rouva niin johan sillä on kauniit ja istuvat vaatteet. Näkevät kaiken punaisten lasien läpi. Toisaalta jos ihminen ärsyttää jollain tavalla, voiko hänen päällää olevat vaatteetkaan näyttää hyviltä?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla muuten, että rouva Stubbille on vaikea löytää istuvaa ja sopivaa vaatetusta. Ehkä hän on myös itse vaativa, eikä suostu käyttämään mitä tahansa. On jotenkin niin romuluinen, että sekin asettaa haasteensa.
En usko. Vartalo samaa tyyppiä kuin Catherinellä eli hyvin hoikka. Nyt teki vaan sen virheen, että antoi muotisuunnittelijalle vapaat kädet. Tarvitsisi tyylitajuisen ihmisen tuohon, joka valitsee vaatteita. Eihän tuossa asemassa kukaan itse shoppaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla muuten, että rouva Stubbille on vaikea löytää istuvaa ja sopivaa vaatetusta. Ehkä hän on myös itse vaativa, eikä suostu käyttämään mitä tahansa. On jotenkin niin romuluinen, että sekin asettaa haasteensa.
En usko. Vartalo samaa tyyppiä kuin Catherinellä eli hyvin hoikka. Nyt teki vaan sen virheen, että antoi muotisuunnittelijalle vapaat kädet. Tarvitsisi tyylitajuisen ihmisen tuohon, joka valitsee vaatteita. Eihän tuossa asemassa kukaan itse shoppaile.
Ei ole ihan samaa tyyppiä kuin Catherine, joka on paljon sirompi kuin rouva Stubb. Miten muka ei ole oppinut pukeutumaan rouva Stubb, koska on varmasti eläessään joutunut edustamaan paljon.
Ihana tyylikäs Suzanne! Ehkä ihan hiukkasen överi asu, mikä vaikutelma tuli osin siitä, että S:lla selvästi hieman totuttelemista tuollaiseen tyyliin ja näkyi ulospäinkin, että ei ollut ihan "omissa vaatteissaan", mikä oli minusta myös aika symppistä. Tyylikäs joka tapauksessa ja eiköhän tuo edustustyylikin muotoudu luontevaksi ajan mittaan, kuitenkin vasta ensimmäinen edustustilanne heillä.
Siitäkin olisi varmasti valitettu, jos olisi alipukeutunut, "ei sitä kiinnosta edustaa Suomea, ei panosta yhtään pukeutumiseenkaan" jne
Vierailija kirjoitti:
En usko. Helposti löytyy. Kaikki asut tähän mennessä olleet ihan hyviä paitsi tämä Niskasen.
Vierailija kirjoitti:
En usko että on vaativa. Melkein aina mustissa perusvaatteissa ja nyt vaalien aikaan jok ikisessä haastattelussa tms. hänellä oli sama yksinkertainen beige takki.
Ei voi samana päivänä puhua Catherinesta ja rouva Stubbista. Catherine on herttainen ja hänen kasvonpiirteensäkin ovat kauniit. On jotenkin paljon sirompi. Rouva Stubb on jotenkin romuluisempi tai ainakin sellainen vaikutelma tulee hänestä.
Luulisin, että Joku tyylineuvoja varmaankin neuvonut ja hankkinut asun. Luulen myös, että oma maku muotoutuu pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan samaa tyyppiä kuin Catherine, joka on paljon sirompi kuin rouva Stubb. Miten muka ei ole oppinut pukeutumaan rouva Stubb, koska on varmasti eläessään joutunut edustamaan paljon.
Niin ja varmasti onkin edustanut tyylikkäänä. Nyt ajatteli, että pitää antaa suomalaisen suunnittelijan päättää, joka oli se virhe. Tästä oppii.
Vierailija kirjoitti:
Walesin prinsessa Catherine on suloinen ja siro kaunis. Hänestä hehkuu ystävällisyyttä ja aitoutta. Hän pukeutuu kuninkaallisesti mutta ei koskaan ole missään asussa ja hatussa kankean ja tätimäisen oloinen. Siro ja pieniluinen, vartalonmyötäinen asut imartelevat häntä. Toivottavasti palaa pian edustustehtäviin. Ei tästä Suzannesta voi puhua samana päivänäkään. Toivittavasti löytää oman tyylinsä joka pukee häntä. Eivät ole Catherinen kanssa muutenkaan yhtään samannäköisiä ja oloisia. Ruotsin lehdistökään ei kehunut mutta täällä ylistetään kuin keisarin uusia vaatteita-sadussa. Mutta makunsa kullakin.
Outoa tosiaan verrata heitä. Catherine on pukeutumiseltaan paljon tätimäisempi, sellaista pikkusievää rimpsua.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tyylikäs Suzanne! Ehkä ihan hiukkasen överi asu, mikä vaikutelma tuli osin siitä, että S:lla selvästi hieman totuttelemista tuollaiseen tyyliin ja näkyi ulospäinkin, että ei ollut ihan "omissa vaatteissaan", mikä oli minusta myös aika symppistä. Tyylikäs joka tapauksessa ja eiköhän tuo edustustyylikin muotoudu luontevaksi ajan mittaan, kuitenkin vasta ensimmäinen edustustilanne heillä.
Siitäkin olisi varmasti valitettu, jos olisi alipukeutunut, "ei sitä kiinnosta edustaa Suomea, ei panosta yhtään pukeutumiseenkaan" jne
Eiköhän ole joutunut edustamaan vaikka kuinka paljon elämässän. Herra Stubb oli mm. pääministerinä ja professorina. Lisäksi on omassa työssään todennäköisesti myös edustanut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi samana päivänä puhua Catherinesta ja rouva Stubbista. Catherine on herttainen ja hänen kasvonpiirteensäkin ovat kauniit. On jotenkin paljon sirompi. Rouva Stubb on jotenkin romuluisempi tai ainakin sellainen vaikutelma tulee hänestä.
Molemmat ovat hoikkaa ja siroa tyyppiä. Catherine toki nuorempi, joten sinänsä hyvin epäreilu vertailu.
miksi hän on kääritty lakanaan?
Mekko näyttää kamalalta. Suorastaan järkyttävä. Hattu on kyllä tyylikäs, mutta liian brittihovin tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, nyt täytyy sanoa, että et hahmota vartalonmalleja ollenkaan. Suzannehan on luontaisesti paljon sirorakenteisempi kuin Kate. Vaikka en halua nyt heitä alkaa muuten vertailemaan, hienoja ladyja molemmat. Mutta ihan faktana vain se, että Kate on raskasrakenteisempi ja joutuu pitämään erittäin tiukkaa dieettiä nykyiseen olemukseensa. Silti esim. Suzannen kasvot siropiirteisemmät nytkin.